"vieras"
Oulussa asun mutta voisin asua muuallakin eli en tiedä parasta. Porista ja Rovaniemestä valitsisin ehdottomasti Roin.
Eli kaikki pks:n ulkopuolella käy...Alkuperäinen kirjoittaja vihreälinja;20215559:Sellainen missä myydään kukkaa kadulla ilman lasia, toki voi luontoakin olla ympärillä ja ehkä jokin vesistökin
Me asutaan Seinäjoen lähellä, ja itse koen sen jotenkin ankeaksi kaupungiksi. Tuntuu että sieltä puuttuu sellainen vilkkaus ja elävyys, jota kaupugilta kaipaan. Keskustassa ei ole kovin paljon viihtyisiä/mielenkiintoisia paikkoja, liikkeet menee aikaisin kiinni ja kaupungilla tuntuu liikkuvan tosi vähän ihmisiä varsikin yhtään illemmalla. Autoja kulkee kyllä paljon. Toisaalta asuminen on edullista, ei ole mikään täyteen ahdettu betoniviidakko ja liikkeitä ja palveluita kyllä on kivasti. Mulle vaan ei tule koskaan siellä ollessa sellainen tunne, että haluaisin asua siellä.Parasta kaupunkia en osaa sanoa kun en ole kaikkia kiertänyt.
Seinäjoki jostain syystä kiehtois kokeilla...
ap:n vaihtoehdoista Poriin olen jo kotiutunut ja Rovaniemi on liian pohjonen.
peesi sanasta sanaanEspoo, koska on kaupunki, muttei kuitenkaan kaupunki ja lähellä Helsinkiä, muttei kuitenkaan Helsinki
Ja toiseen kysymykseen Pori.
Varmasti sopii, mutta pääpointti oli siinä että asunnot ovat halpoja, vaikka on ns. kaikkea ympärillä ja palvelut lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25015666:Nämä sopii hyvin myös Helsinkiin, paitsi Ouluun on hippasen enemmän matkaa ja ydinvoimala kauempana. Ai juu, asunnot ei ole tietenkään halpoja. Mutta muuten. Sopisi myös kuvaamaan montaa muuta paikkaa.