Rohkea nainen tuo Petra Kapanen!

  • Viestiketjun aloittaja Elisa36
  • Ensimmäinen viesti
Elisa36
Lukaisinpa ihan vaan tuon Iltalehden nettijutun Sami Kapasen ex-vaimosta, Petrasta. Hiukan erilainen lätkävaimo. Eroaa varakkaasta ja monien ihailemasta miehestä, vaikka ei suuria ongelmia. Uskaltaa tehdä niinkuin sydän sanoo eikä mieti pelkkää rahaa, kulisseja ja statusta. Yleensähän nuo lätkävaimot on miestensä totaalisia heittopusseja. Ensin pidetään koti ja tausta kasassa 15 vuotta. Sitten kun miehen peliura on ohi, mies dumppaa naisen ja ottaa teinimissin vaimoksi tms.

Ja muutenkaan Petra ei ole mikään gold-digger. Erossa ei saanut "mitään" ja muutti nuoren, tavallisen tyypin kanssa yhteen. Siis varmaan on mahtava tyyppi, mutta siis tuloiltaan ja statukseltaan tavallinen.

Onnea ja tsemppiä Petralle! Ja tietty Samille kanssa, hienoa että aikuiset ihmiset osaa erotakkin tyylikkäästi ja kaikkea mennyttä hyvää rikkomatta.
 
  • Tykkää
Reactions: adorepetra
Tota noin...
Jep. Todella upeaa alkaa heilastella naimisissa ollessaan toisen miehen kanssa. Tällaisia tarinoita lisää. Jess! Kyllä huomaa, että ollaan 2+ keskustelupalstalla.
 
"Elina36"
Jep. Todella upeaa alkaa heilastella naimisissa ollessaan toisen miehen kanssa. Tällaisia tarinoita lisää. Jess! Kyllä huomaa, että ollaan 2+ keskustelupalstalla.
No ei aina asiat mee kuin oppikirjoissa. Tottakai tohon liittyy myös kaikkea ikävää ja kivuliasta, mutta minkäs ihminen tunteilleen ja vieteilleen voi. Minun mielestä on hienoa, että ihminen uskaltaa elää niiden mukaan eikä aina ole tukahduttamassa tuollaisia tunteita. Varmasti Petra punnitsi tätä asiaa monen monta kertaa ja monelta eri kantilta ja sitten tajusi, että vaihtoehtoja ei ole.

Täytyypä ostaa tuo lehti kun tänään käyn ruokakaupassa. Tiedän kyllä, että tosi moni suhtautuu tosi negatiivisesti Petraan vaikka ei edes tunne tapausta. Hupaisaa on se, että just naiset suhtautuu tosi negasti. Miehet aattelee lähinnä, että "oho", mutta ei mitään pahansuopaa...
 
juuu
[QUOTE="Elina36";24998462]No ei aina asiat mee kuin oppikirjoissa. Tottakai tohon liittyy myös kaikkea ikävää ja kivuliasta, mutta minkäs ihminen tunteilleen ja vieteilleen voi. Minun mielestä on hienoa, että ihminen uskaltaa elää niiden mukaan eikä aina ole tukahduttamassa tuollaisia tunteita. Varmasti Petra punnitsi tätä asiaa monen monta kertaa ja monelta eri kantilta ja sitten tajusi, että vaihtoehtoja ei ole.

Täytyypä ostaa tuo lehti kun tänään käyn ruokakaupassa. Tiedän kyllä, että tosi moni suhtautuu tosi negatiivisesti Petraan vaikka ei edes tunne tapausta. Hupaisaa on se, että just naiset suhtautuu tosi negasti. Miehet aattelee lähinnä, että "oho", mutta ei mitään pahansuopaa...[/QUOTE]

Ja musta on aika hupaisaa tällainen hehkutus täysin tuntemattomasta julkkiksen vaimosta. Eli sunkin hehkutuksesi perustuu seiskan antamiiin tietoihin?
 
Elisa36
Ja musta on aika hupaisaa tällainen hehkutus täysin tuntemattomasta julkkiksen vaimosta. Eli sunkin hehkutuksesi perustuu seiskan antamiiin tietoihin?
En lue Seiskaa. Enkä myöskään hehkuta. Mutta en myöskään ole ivaamassa pahansuovasti. Sen mitä tiedän, olen lukenut netistä ja kuullut töissä. Töissä kuulemani on ollut niin pahansuopaa ja negatiivistä, että on ollut pakko hankkia vähän lisää tietoa. Ja olen tullut sellaiseen tulokseen, että ei ole mitään syytä olla pahansuopa.

Mutta onhan se tosiaan rajua jättää miljonäärilätkätähti. Varsinkin kun juuri oli valmistumassa unelmien hirsilinna. Kuinka moni nainen olisi uskaltanut lähteä, vaikka olisi kohdannut elämänsä rakkauden? Luulen, että suurin osa oli jäänyt ja riutunut. Mutta ei Petra. Hän valitsi rakkauden rahan sijasta.

Epäilen, että katkeruus johtuu siitä, että suurimmalla osalla naisia ei ole valittavana kumpaakaan.
 
"vieras"
Uuden rakkauden aiheuttamassa hormonihumalassa raha- yms. asiat jää helposti sivuseikaksi. Saattaa kaduttaa myöhemmin tai sitten ei. En ymmärrä, miten tämä liittyy rohkeuteen.
 
Tota noin...
En lue Seiskaa. Enkä myöskään hehkuta. Mutta en myöskään ole ivaamassa pahansuovasti. Sen mitä tiedän, olen lukenut netistä ja kuullut töissä. Töissä kuulemani on ollut niin pahansuopaa ja negatiivistä, että on ollut pakko hankkia vähän lisää tietoa. Ja olen tullut sellaiseen tulokseen, että ei ole mitään syytä olla pahansuopa.

Mutta onhan se tosiaan rajua jättää miljonäärilätkätähti. Varsinkin kun juuri oli valmistumassa unelmien hirsilinna. Kuinka moni nainen olisi uskaltanut lähteä, vaikka olisi kohdannut elämänsä rakkauden? Luulen, että suurin osa oli jäänyt ja riutunut. Mutta ei Petra. Hän valitsi rakkauden rahan sijasta.

Epäilen, että katkeruus johtuu siitä, että suurimmalla osalla naisia ei ole valittavana kumpaakaan.
Vai että Petra on tällä kertaa kohdannut "elämänsä rakkauden"! Kuinka monta elämänsä rakkautta Petralla on tähän asti ollutkaan? :LOL: :LOL: :LOL:
 
"Zeus"
[QUOTE="vieras";24998525]Uuden rakkauden aiheuttamassa hormonihumalassa raha- yms. asiat jää helposti sivuseikaksi. Saattaa kaduttaa myöhemmin tai sitten ei. En ymmärrä, miten tämä liittyy rohkeuteen.[/QUOTE]

Näinhän se voi mennä, etenkin kun tuo on tuollainen teinipari ollut aikoinaan. Lukiosta asti seurustelleet. Kyllä se taitaa olla parisuhteen kannalta parempi niin, että olis noita ihastumisia ja suhteita ennen sitä pitkää liittoa. Sitten osaa reagoida kun tulee sellaisia tunteita eikä suinpäin heitä kaikkea romukoppaan.
 
Elisa36
Vai että Petra on tällä kertaa kohdannut "elämänsä rakkauden"! Kuinka monta elämänsä rakkautta Petralla on tähän asti ollutkaan? :LOL: :LOL: :LOL:
Tasan yksi. Eli kyllä hän voi noin sanoa, ei todellakaan ole mikään sellainen tapaus. Ensin pitkä liitto Samin kanssa ja sitten tuli tämä toinen. Eli ei todellakaan tarvi puhua mistään ihastumisaddiktista.
 
  • Tykkää
Reactions: adorepetra
"minä"
Todellista rohkeutta olisi ollut ottaa härkää sarvista kiinni ja selvittää avio-ongelmansa aviomiehensä kanssa. Nyt äiti lähti housut märkänä nuoren miehen munan perään. Mitä sen väliä, vaikka aviomies oli periaatteessa ihan hyvä ja lapset kärsivät ja saavat erokodin. Äidin onnihan tässä se kaikkein tärkein asia on.

Helvetti. Eikö ihmiset tajua, että ellei konkreettisia ongelmia (pettämistä, väkivaltaa) parisuhteessa ole, on pikkuongelmat selvitettävä ja perheeseen sitouduttava lasten täysi-ikäisyyteen saakka jos lapsia on mennyt tekemään???
 
Elisa36
Petra on nyt kokenut varmaan tunneskaalalla parissa vuodessa enemmän kuin suurin osa naisista koko elämänsä aikana. Ja voi olla että tuo juttu joskus hiipuu, ei sitä tiedä. Mutta hän teki toisin kuin melkein kuka tahansa muu. Hän ei tukahduttanut tunteita ja jäänyt epätyydyttävään liittoon. Hän ei tyytynyt turvalliseen kakkosvaihtoehtoon, hänelle kelpasi vain itselle paras.

Kyllä tällä palstallakin näkyy naisten katkeruus. Uskomatonta, että ei yhtään sympatiaa ja ymmärrystä löydy. Pelkkää pahansuopaa ivaa... Nainen on naiselle susi.
 
Sexman
En kyl ymmärrä nuorta miestä, joka tommoseen haksahtaa. Alkaa olla aika elähtäneen näköne jopa ikäsekseen. Ehkä 50v viittis tommosta höylätä jos ei muuta oo tarjolla. Onko sillä sitte rahaa, tuskin kauheesti... Itte en kyllä missään nimessä olis tommoseen haksahtanu.

Toisaalt oon melko varma et tää jääkiekkoilija ois dumpannu ton aika pian peliuran jälkeen. Mut olis sentäs saanu akka rahaa jos se olis menny niin päi. Tyhmästi teki akka. Ei toi nuori kolli sitä kauaa kummiskaan jaksa ku alkaa nuorien typyjen perään tsiikailemaan.
 
"vieras"
[QUOTE="minä";24998565]Todellista rohkeutta olisi ollut ottaa härkää sarvista kiinni ja selvittää avio-ongelmansa aviomiehensä kanssa. Nyt äiti lähti housut märkänä nuoren miehen munan perään. Mitä sen väliä, vaikka aviomies oli periaatteessa ihan hyvä ja lapset kärsivät ja saavat erokodin. Äidin onnihan tässä se kaikkein tärkein asia on.

Helvetti. Eikö ihmiset tajua, että ellei konkreettisia ongelmia (pettämistä, väkivaltaa) parisuhteessa ole, on pikkuongelmat selvitettävä ja perheeseen sitouduttava lasten täysi-ikäisyyteen saakka jos lapsia on mennyt tekemään???[/QUOTE]

Aamen. Näitä minäminäminäminä-ihmisiä on ihan liikaa.
 
En kyl ymmärrä nuorta miestä, joka tommoseen haksahtaa. Alkaa olla aika elähtäneen näköne jopa ikäsekseen. Ehkä 50v viittis tommosta höylätä jos ei muuta oo tarjolla. Onko sillä sitte rahaa, tuskin kauheesti... Itte en kyllä missään nimessä olis tommoseen haksahtanu.

Toisaalt oon melko varma et tää jääkiekkoilija ois dumpannu ton aika pian peliuran jälkeen. Mut olis sentäs saanu akka rahaa jos se olis menny niin päi. Tyhmästi teki akka. Ei toi nuori kolli sitä kauaa kummiskaan jaksa ku alkaa nuorien typyjen perään tsiikailemaan.
Minä olen nähnyt lehdessä kuvan tuosta Petran uudesta miehestä ja vaikka heillä on muistaakseni 16 vuotta ikäeroa niin tuo uusi mies näyttää mielestäni ikäistään hieman vanhemmalta eli se ikäero ei ole niin näkyvä.
 
  • Tykkää
Reactions: adorepetra
[QUOTE="minä";24998565]Todellista rohkeutta olisi ollut ottaa härkää sarvista kiinni ja selvittää avio-ongelmansa aviomiehensä kanssa. Nyt äiti lähti housut märkänä nuoren miehen munan perään. Mitä sen väliä, vaikka aviomies oli periaatteessa ihan hyvä ja lapset kärsivät ja saavat erokodin. Äidin onnihan tässä se kaikkein tärkein asia on.

Helvetti. Eikö ihmiset tajua, että ellei konkreettisia ongelmia (pettämistä, väkivaltaa) parisuhteessa ole, on pikkuongelmat selvitettävä ja perheeseen sitouduttava lasten täysi-ikäisyyteen saakka jos lapsia on mennyt tekemään???[/QUOTE]

Olivathan he Samin kanssa yhdessä jo parisenkymmentä vuotta. Eiköhän siinä olisi ollut aikaa selvittää ongelmia? Entäpä jos yrittivät, muttei siitä parempaa lopputulosta tullutkaan?

Itse uskon siihen, että Petra voi olla kyllästynyt tuohon jääkiekkovaimon osaansa. Oli viitisentoista vuotta lasten kanssa kotona ja hoiti arkiasiat yksinään kun mies oli pelaamassa melkein koko ajan. NHL:ssä on yli 80 runkosarjan ottelua + pudotuspelit keväällä jos joukkue niihin pääsee.

Uskoisin myös, että moni jääkiekkovaimo voi tuntea itsensä turhautuneeksi, monihan heitä haukkuu rahanhimoiseksi ja laiskoiksi miehensä rahoilla eläjiksi.
 

Yhteistyössä