Maahanmuuttokantasi. Perustele!

Aina "seksikäs" aihe.
Tällä palstalla tapaa paljon varsinkin niitä maahanmuuttovastaisia ihmisiä, joilta en ole kuullut perusteita maahanmuuton vastustamiseen.
Totta kai maahanmuuttoa saa vastustaa, kunhan sille on olemassa hyvät perustelut.
Itse kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja nykyistä pakolaisjärjestelmää, jolla otetaan kiintiömäärä pakolaisia. Kuitenkaan pakolaiskiintiöiden nostolle ei ole perustetta, koska Suomessa ei ole työtä eikä koulutuspaikkoja isommalle kiintiölle.
Kaikenlaiselle sosiaalishoppailulle sanon jyrkän ei ja heille saa puolestani sulkea ovat. Myöskin toistuvasti rikoksia tekevien maahanmuuttajien karkotusta kotimaahansa voisi olla syytä harkita. Enkä tarkoita tällä mitään ylinopeutta, vaan suuremman luokan rikoksia.

Tuo kantasi julki, perusteltuna.
 
"Vieras"
Aina "seksikäs" aihe.
Tällä palstalla tapaa paljon varsinkin niitä maahanmuuttovastaisia ihmisiä, joilta en ole kuullut perusteita maahanmuuton vastustamiseen.
Totta kai maahanmuuttoa saa vastustaa, kunhan sille on olemassa hyvät perustelut.
Itse kannatan työperäistä maahanmuuttoa ja nykyistä pakolaisjärjestelmää, jolla otetaan kiintiömäärä pakolaisia. Kuitenkaan pakolaiskiintiöiden nostolle ei ole perustetta, koska Suomessa ei ole työtä eikä koulutuspaikkoja isommalle kiintiölle.
Kaikenlaiselle sosiaalishoppailulle sanon jyrkän ei ja heille saa puolestani sulkea ovat. Myöskin toistuvasti rikoksia tekevien maahanmuuttajien karkotusta kotimaahansa voisi olla syytä harkita. Enkä tarkoita tällä mitään ylinopeutta, vaan suuremman luokan rikoksia.

Tuo kantasi julki, perusteltuna.
Olet maahanmuuttomielipiteiltäsi perussuomalainen.
 
"Mia"
Samanlaisia ajatuksia kuin sinulla, eli perussuomalaisten kanssa olen tässä asiassa samaan mieltä. Mielestäni pakolaiskiintiö on toki oltava, mutta kotouttamiseen olisi panostettava enemmän. Pakolaisuus kaiken kaikkiaan on kyllä kuin laastarin nielemistä vatsahaavaan. Apua tarvitseviin maihin pitäisi saada apu paikanpäälle, eikä "pelastaa" paria onnekasta perhettä pahimmilta.

Maahanmuuttajien rikollisuuteen, erityisesti seksuaalirikoksiin pitäisi olla tiukka kanta ja maastakarkoitus olisi aiheellinen etenkin niille, jotka uusivat seksuaalirikoksia.

Työperäinen maahanmuutto on mielestäni suotavaa, eikä sitä pitäisi sekoittaa työperättömään maahanmuuttoon. Myöskään maahanmuuttopolitiikan, erityisesti työperättömän arvostelu EI ole sama asia kuin rasisti. Mihinkään asiaan ei mielestäni pitäisi suhtautua sokean kritiikittömästi, eikä looginen ajattelu tee kenestäkään rasistia. Asiat pitää pystyä käsittelemään järjellä ja miettiä mikä oikeasti on hyväksi ja oikein.
 
"vieras"
Maahanmuutto on kansainvaellusta joka johtuu hillittömästä lisääntymisestä kehitysmaissa. Muutama päivä sitten syntyi 7.000 miljoonas ihminen ja 11-12 vuoden kuluttua meitä on taas miljardi lisää. Tämä ei pääty hyvin...
 
"vieras"
Harmittaa että tästä asiasta keskusteltaessa tulee tunne, että on kaksi hyvin erilaista näkemystä vastakkain. Vaikka totuus on varmaan siinä puolivälissä.
Minusta pitäisi harkita tarkemmin mistä pakolaisia otetaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24968871]Ei yhtäkään tummaa mamua enempää Suomeen, entisetkin voi kasata rekkoihin ja viiä helevettiin täältä.[/QUOTE]

Valitettavasti tämä keskustelu oli suunnattu ihmisille, joilla on järkeä päässä, ja jotka pystyvät perustelemaan kantansa, sekä ilmaisemaan sen fiksusti. Joten mene sivistämään itseäsi ja tule vasta sitten takaisin kommentoimaan. Mikäli olet silloinkaan kykenevä järjelliseen keskusteluun.
 
[QUOTE="vieras";24968828]Maahanmuutto on kansainvaellusta joka johtuu hillittömästä lisääntymisestä kehitysmaissa. Muutama päivä sitten syntyi 7.000 miljoonas ihminen ja 11-12 vuoden kuluttua meitä on taas miljardi lisää. Tämä ei pääty hyvin...[/QUOTE]

Päättyy? Aina kaikki loppuu johonkin jotta voi aloittaa uuden. Maapallo on uusiutumassa joten on mahdollista, että tuota määrää ihmisiä ei ole 11-12 vuoden kuluttua.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24968878]Valitettavasti tämä keskustelu oli suunnattu ihmisille, joilla on järkeä päässä, ja jotka pystyvät perustelemaan kantansa, sekä ilmaisemaan sen fiksusti. Joten mene sivistämään itseäsi ja tule vasta sitten takaisin kommentoimaan. Mikäli olet silloinkaan kykenevä järjelliseen keskusteluun.[/QUOTE]

Anteeksi, jos mielipiteeni on sinun ideologiaasi väärä. Perusteluiksi riittää rikostilastot, uutiset sekä henkilökohtaiset kokemukset.

Eikö sinun pitäisi opiskella suvaitsevaiseksi, suvaitsevainen kun kerran yrität olla.
 
"vieras"
Sama kuin sinulla. Tervetuloa vaan kaikki jotka ovat ihmisiksi, noudattavat Suomen lakeja, haluavat opiskella,työllistyä ja itse elättää itsensä. Muunlaisia ei tarvita lisää, niitä on ihan tarpeeksi ennestäänkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24968887]Anteeksi, jos mielipiteeni on sinun ideologiaasi väärä. Perusteluiksi riittää rikostilastot, uutiset sekä henkilökohtaiset kokemukset.

Eikö sinun pitäisi opiskella suvaitsevaiseksi, suvaitsevainen kun kerran yrität olla.[/QUOTE]

Sinä et kommentissasi esittänyt perusteita, et maininnut mitään rikostilastoista etkä uutisista. Mutta nyt kun suvaitsit sen tehdä, voin todeta, että on myös aika naurettavaa perustaa mielipiteensä muutamaan uutiseen. Enhän minäkään sano, että jokainen suomalainen on juoppohullu perheensä teloittaja, vaikka monet suomalaiset juovat, ja uutisissa on lähiaikoina ollut valitettavan paljon perhesurmia. Ja minun ei tarvitse opiskella suvaitsevaiseksi, koska minä olen sitä suurimmaksi osaksi. Sillä pystyn hyväksymään ihmisten erilaisuuden ja tavat toimia erilailla kuin minä itse. ;)
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24968933]Sinä et kommentissasi esittänyt perusteita, et maininnut mitään rikostilastoista etkä uutisista. Mutta nyt kun suvaitsit sen tehdä, voin todeta, että on myös aika naurettavaa perustaa mielipiteensä muutamaan uutiseen. Enhän minäkään sano, että jokainen suomalainen on juoppohullu perheensä teloittaja, vaikka monet suomalaiset juovat, ja uutisissa on lähiaikoina ollut valitettavan paljon perhesurmia. Ja minun ei tarvitse opiskella suvaitsevaiseksi, koska minä olen sitä suurimmaksi osaksi. Sillä pystyn hyväksymään ihmisten erilaisuuden ja tavat toimia erilailla kuin minä itse. ;)[/QUOTE]

Mielipiteeni perustuvat RIKOSTILASTOIHIN, SATOIHIN UUTISIIN, SEKÄ HENKILÖKOHTAISIIN KOKEMUKSIIN, ei muutamaan uutiseen.

Tuskimpa hyväksyt perussuomalaisia, ja heidän ajatusmaailmaansa. Katkeruus ja viha paistaa viestistä läpi.
 
"vieras"
Maahanmuutolla on tarkoitus tuhota suomalaisuus, jotta siirtyminen EU.n liittovaltioon kävisi helpommin, eli maahanmuutto on osa isompaa suunnitelmaa. "Valitettavasti" federalistien liittovaltiokehitys takkuaa Kreikassa ja myös Jytky on piikki federalistien lihassa.
 
??
[QUOTE="vieras";24968871]Ei yhtäkään tummaa mamua enempää Suomeen, entisetkin voi kasata rekkoihin ja viiä helevettiin täältä.[/QUOTE]

Entäs vaaleat mamut? Entä "tummat" suomalaiset?
 
??
[QUOTE="vihreä";24968949]Asukoot siellä savannilla. Eikä tuollaisia nenäpäiväkeräyksiä, aiheuttaa vaan lisää ylikansoitusta.[/QUOTE]

Jos minä haluan muuttaa ulkomaille, onko savanni ainoa vaihtoehtoni?? Ei minunkaan maahanmuuttajamieheni asunut ennen savannilla, miksi hänen pitäisi sinne mennä?
 
Ennen vastustin työperäistä massamuuttoa. Mutta nyt olen alkanut ajatella enemmän itsekkäästi eli mielummin otan esim. sairaalaan tai hoitokotiin itsäni hoitamaan (jos joskus joudun) työhön sopivan filippiiniläisen kuin hoitoalaan sopimattoman mattimiekäläisen.

Pakolaisia taasen ei pitäisi ottaa lisää, ennenkuin edelliset jo maassa asuvat pakolaiset on saatu asettumaan eli heille on saatu työt, koulutukset, asunnot yms. kaikille.

Avioliiton kautta tai yksittäisiä työhön tulevia maahanmuuttajia vastaan minulla ei koskaan ole ollut mitään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24968953]Mielipiteeni perustuvat RIKOSTILASTOIHIN, SATOIHIN UUTISIIN, SEKÄ HENKILÖKOHTAISIIN KOKEMUKSIIN, ei muutamaan uutiseen.

Tuskimpa hyväksyt perussuomalaisia, ja heidän ajatusmaailmaansa. Katkeruus ja viha paistaa viestistä läpi.[/QUOTE]

Vai että ihan viha paistaa... selvä :D Mutta vastoin luulojasi, kyllä, minä hyväksyn perussuomalaiset. Hyväksyn myös kriittisyyden maahanmuuttoa kohtaan niin kauan kun on perusteet niille mielipiteilleen. Muitakin perusteita kun, "vittu mä vaan vihaan mamuja, vittu ne on niin vitun kauheita rikollisia vittu JOKAINEN!!111!!!" Tunnen usieta maahanmuuttajia jotka ovat työssäkäyviä, eikä heillä ole rikosrekisteriä, eivätkä he muutenkaan toimi vastoin lakia. Siksi minun on vaikea ymmärtää yleistystä. Koen, että ihminen joka yleistää, eikä pysty perustelemaan kantaansa on hyvin yksinkertainen sekä typerä. Fiksu ihminen pystyy AINA perustelemaan mielipiteensä, ja ilmaisemaan sen ilman yleistystä ja uhmaa. :)
 
-
En kannata. Koska täysin erilaisesta kulttuurista tulevat eivät tule toimeen taas toisenlaisessa kulttuurissa. Näkeehän sen, että useat ei kunnioita tai arvosta sitä että saavat asua täällä.

Olen myös sitä mieltä että kaikki jotka rajuja rikoksia täällä tekevät, heidät pitäisi karkoittaa omaan maahansa.
 
??
[QUOTE="vieras";24968975]Kyllä minä hyväksyn länsimaista ja sivistyksen keskeltä tulevat maahanmuuttajat.

Tuo termi tumma nyt oli vähän väärä tähän yhteyteen, mutta eiköhän jokin saanut selvää mitä tarkoitin.[/QUOTE]

Tarkoituksesi ei todellakaan ole selvä. Ketä tummaa et hyväksy Suomeen? Luuletko, ettei muualla ole sivistystä kuin "sinun maailmassasi"?
 

Yhteistyössä