Mikä niissä lapsissa oikein vetää?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Ei me kaikki omista lapsistamme ahdistuta, tai koeta heidän olevan elämämme pilaava taakka.

Mun elämässä ei ole vielä ollut yhtään ainoaa päivää lapsipaskaa. Ei mun lapset ole paskoja, vaan oikein kivoja. Elämään mahtuu kaikenlaista, ja lapset on yksi mukava osa mun elämää. Muttei ainoa osa sentään - onneksi.
 
Ei me kaikki omista lapsistamme ahdistuta, tai koeta heidän olevan elämämme pilaava taakka.

Mun elämässä ei ole vielä ollut yhtään ainoaa päivää lapsipaskaa. Ei mun lapset ole paskoja, vaan oikein kivoja. Elämään mahtuu kaikenlaista, ja lapset on yksi mukava osa mun elämää. Muttei ainoa osa sentään - onneksi.
Ei mullakaan, ainakaan kokonaista päivää :D
 
"Mie vaan"
Jaahas, aamulääkket oli sitten loppu?

Mulle lapsi tuo elämään sisältöä ja antaa ilon aihetta päivittäin. Vaikka kyseessä on uhmaikäinen niin en silti ole päivääkään mitään lapsipaskaa kokenut.
 
  • Tykkää
Reactions: tanjuska<3
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24939636:
Emmä tiiä, kivojahan ne on, tavallaan...tai ainakin suurimman osan ajasta. Välillä kyllä, tai aika useinki, ne on tosi rasittavia. Mutta sitten taas toisaalta, kyllähän näin loistavaa geeniperimää kannattaa levittää ihan useempaankin yksilöön.
Kivoja ja kivoja, Hitlerkin oli oikein kiva mies.
 
Ken guru
Miksi haluatte sellasia ylenmäärin? Haluatteko pilata elämänne totaalisesti, päivästä päivään jotain lapsipaskaa.
Itseäni ahdistaa toisinaan yksikin, kasvais vaan äkkiä ja muuttais pois.
En haluaiskaan ylen määrin. En ole koskaan halunnut suurta lapsikatrasta, enkä varsinkaan useissa erissä. Mun mielestä on ihanaa elää omaakin elämää. Jos niin saa täällä edes sanoa. Mutta eiköhän joku tuohon kohta takerru.
 
Lunatic
Ei me kaikki omista lapsistamme ahdistuta, tai koeta heidän olevan elämämme pilaava taakka.

Mun elämässä ei ole vielä ollut yhtään ainoaa päivää lapsipaskaa. Ei mun lapset ole paskoja, vaan oikein kivoja. Elämään mahtuu kaikenlaista, ja lapset on yksi mukava osa mun elämää. Muttei ainoa osa sentään - onneksi.
On tainnu joku ruuvi tipahtaa sulta jo ajat sitten.
 
Minä olen aina kokenut olevani omalle äidilleni pelkkä taakka.

Itse en kuitenkaan omia lapsiani ole kokenut samoin, minulle on lapsistani paljon iloa, seuraa, sekä omalle elämälleni syvällisempää tarkoitusta.

Ikävää, että ap:n elämä on "lapsipaskaa". :( Ikävä lapsenkin puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: maximillianna
juu ei ymmärrä
Miksi haluatte sellasia ylenmäärin? Haluatteko pilata elämänne totaalisesti, päivästä päivään jotain lapsipaskaa.
Itseäni ahdistaa toisinaan yksikin, kasvais vaan äkkiä ja muuttais pois.
no en kyllä ymmärrä, vielä vähemmän ymmärrän kun nniitä pitää tehdä ja sitten niitä yritetään patistaa toisten vaivoiksi. Ulkona kuuluu, että "mene tuonne tielle niin äiti saa rauhassa laittaa pihaa".

tai jos ei suoraan käsketä niin ei laiteta omaan pihaan mitään mielenkiintoista lapsille ja kielletään omalla pihalla hengittäminen, niin lapset lähtevät nopeasti rikkomaan toisten omaisuutta jonnekin muualle.
 
Kivoja ja kivoja, Hitlerkin oli oikein kiva mies.
Mä en voi sille mitään, jos sä et oo onnistunu jatkojalostamaan omaan jälkikasvuus kiva-geeniä, mä olen, ja se ainakin satunnaisesti nostaa päätään mun lapsissa :D Ja mistä sä tiedät, miten huumorintajuinen Hitler saattoi noin niinku siviilissä olla, kaiken sen kaasuttamisen ohessa?
 
Lunatic
[QUOTE="Mie vaan";24939683]Jaahas, aamulääkket oli sitten loppu?

Mulle lapsi tuo elämään sisältöä ja antaa ilon aihetta päivittäin. Vaikka kyseessä on uhmaikäinen niin en silti ole päivääkään mitään lapsipaskaa kokenut.[/QUOTE]

Laita sädekehä päähäs!
 
Ihmiset erilaisia. (Ja mielekiintoista, että osalle erilaisuuden tunnustaminen ja hyväksyminen niin vaikeaa?)

Osa pitää elämästä lasten kanssa, osa ei.

Traagista se on silloin kun lapsi joutuu kasvamaan vanhemman kanssa, joka ei häntä elämäänsä tahtoisi tai silloin kun lapsia kovasti toivova ei moisia elämäänsä saa.

:)
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24939720:
Mä en voi sille mitään, jos sä et oo onnistunu jatkojalostamaan omaan jälkikasvuus kiva-geeniä, mä olen, ja se ainakin satunnaisesti nostaa päätään mun lapsissa :D Ja mistä sä tiedät, miten huumorintajuinen Hitler saattoi noin niinku siviilissä olla, kaiken sen kaasuttamisen ohessa?

Se oli oikeesti kiva mies siviilissä, eläinrakas ja taiteellinen.

Mun lapsi on maailman kivoin, ja ihanin. Muiden penskat on ällöjä, paitsi siskonlikka.
 
En haluaiskaan ylen määrin. En ole koskaan halunnut suurta lapsikatrasta, enkä varsinkaan useissa erissä. Mun mielestä on ihanaa elää omaakin elämää. Jos niin saa täällä edes sanoa. Mutta eiköhän joku tuohon kohta takerru.
No minä takerrun, toiveestasi. :D
Olisin halunnut lapsia "ylen määrin". Jos olisin ihan itse saanut suunnitella, miten elämäni menee, niin minulla olisi lapsia 4-6 kpl. Enkä kolmen lapsen äitinä ole kaivannut koskaan sen enempää "omaa elämää", lapset ovat sitä omaa elämääni. Jos sitten puhutaan lapsivapaasta, tunti kerrallaan riittää yleensä ja sekin pari kertaa viikossa.
 
Blue
En halua niitä ylenmäärin. Itseasiassa en halua niitä enää yhtään koska en jaksaisi enää yhtään vauva-aikaa, taaperouhmaa tms. Nautin siitä että päivä päivältä nuo kolme kasvavat ja kahden vuoden kuluttua meillä on vain koululaisia.

Joo, nää on niitä kiellettyjä tunteita, kauhistellaan ääneen jos sanon että jos jostain syystä vahinko kävisi niin tekisin abortin. Lunaticin kanssa samaa mieltä siinä että aika aikansa kutakin. En usko että ketään (ainakaan mua!!!) on tarkoitettu elämään jatkuvaa lapsiarkea vuosikymmeniä..
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
"vieras"
Iso perhe on ihana! Tavallaan saan elää moninkertaisesti, kun ympärilläni on monta perheenjäsentä. Pidän itseäni onnekkaana, koska osaan elää vähän toistenkin kautta ilman että unohdan itseni. Parasta on se, kun lapset kasvavat: yhteiset muistot, ajatusten ja mielipiteiden vaihto/keskustelu ym. rikastuvat entisestään. Taidan pitää ihmisistä; nautin lapsistani, ystävistäni ja ventovieraistakin. Mutta onhan oma rauha toisinaan ihan parasta ;-).
 
  • Tykkää
Reactions: maximillianna
juu ei ymmärrä
Juu juu, ap siis kärjisti, ei se nyt varmaan tarkoita että kädet ristissä odottelee että milloin se lapsukainen lähtee ja jopa kyselee, että mihin muutat kohta.
 

Yhteistyössä