Jörnisitkö mustaa miestä?

• Viestiketjun aloittaja c")
  • Ensimmäinen viesti
jepppp
Ilman muuta! Jos tässä elämässä käy niin ikävästi, että ero tulee, niin taidan ottaa ihan tavoitteeksi, että pitää edes kerran kokeilla mustaa miestä.... Ihonvärillä ei siis tosiaan ole mitään vaikutusta, mutta ihan noin vertailun vuoksi, kun on tullut jörnittyä jokusta valkoista miestäkin, niin miksei sitten mustaakin.

Jos olisin sinkku niin saattaisin jörniäkin. Riippuisi ihan siitä, millainen se musta mies on...jotkut on kovinkin hotteja (esim. jenkkileffoista/sarjoista tutut, tai jotkut urheilijat) ja jotkut taas on ihan yök (vaikkapa somalit näin yleisesti ottaen).

yyhoo
Vähän provosoiva kysymys, mutta eiköhän siinä jörnimisessäkin ole pääpaino jossain ihan muussa, kun pelkästään ihonvärissä... : / Itse miettisin jotain ihan muita juttuja ensin kun sänkyyn menoa, jos johonkin tummaan mieheen törmäisin. Ei kait sen värin sitten väliä ole, jos kemiat ja tunteet kohtaa ja molemmat on "puhtaita". Itse toisn en tällä hetkellä voisi kuksia "vakolaistenkaan" kanssa, niin saati sitten tummien... :x *miehet on syvältä* :whistle:

Jotenkin ei houkuta. Musta mies ei ulkonäöllisesti ole sellainen, että siitä kostuisin. Nyt en ota kantaa siihen, että mustissa on varmasti myös maailman ihanimpia persoonia. Puhun pinnallisesti vain ulkonäöstä. Ja mua viehättää valkoihoinen, ei hirveen hyvin treenattu, karvapäinen mies :D

Yhteistyössä