Mitä mieltä nimestä MIMOSA

  • Viestiketjun aloittaja Mact
  • Ensimmäinen viesti
Mact
Jeps, siis olemme nimeämässä vielä vatsassa olevan pikku tyttömme Mimosaksi, mutta mutta...mitä mieltä teille tulee nimestä? tuleeko mieleen vaan se kasvi vai oikeesti nimi vai kenties kyöpelivuoren mimosa-noita?
 
"vieras"
Ihana nimi!! Ei mikään noita vaan herkkä vaaleahiuksinen suloinen tyttö, sopisi erinomaisesti meidän kuopuksen nimeksi :) Mut sit jos tytöstä tuleekin romuluinen puissakiipeilijä, niin ei sovi sit lainkaan!
 
"mie"
Tunnen lähipiiristä tuon nimisen tytön. Tyttö on niin suloinen, että pidän nimestäkin, vaikka en voi sille mitään, että ensin nimestä tuli kyllä mieleen kuukautissuojamerkki (onko edes enää) mimosept..
 
Tehimiini harmaana
Mule tulee jostain sadusta mieleen pikkuinen noita nimeltä Mimosa Mämmikoura. :D Mutta ei tosiaan millään huonolla tavalla, ihana nimi jota varmaan itsekin harkitsisin jos mun ois mahdollista saada tyttö. :)
 
mact
ai emmä tienny et on tollanen kuukautissuojamerkki :D ha! :D okei! hyvii ajatuksia..Mä oon ollu kokoajan et se tulee nimeks mut tossa rupesin sit tosiaa miettii, et vaik se on meist kiva, niin mitähä muille tulee mielee siitä nimestä...sit vähä googlailin ja tuliki heti sen kasvin kuva xD
 
"minttu"
Mulla tulee myös mieleen terveyssiteet. En tiedä yhtään, onko sellaisia terveyssiteitä koskaan edes ollu.
Yhdellä tutulla on Mimosa tyttö ja siihen nimeen alkaa kyllä tottumaan. Ei sitä sitten enää mihinkään muuhun yhdistä. Kaunis nimi se on.
 
"poikien äiti"
mä en laittais omalle tytölleni Mimosa- nimeä. Mun tutun tytöllä se on ja kauhistelin kun kuulin. en vaan tykkää, mulla tulee joku satuolento siitä mieleen. mutta nimiasiat onki niin makuasioita! :)
 
"vieras"
Mä 39v en ollut koskaan kuullutkaan mistään mimosa-noidasta. Ja tuskin muistin mimoseptejä, käytin varmaan vuokkosia.

Eli mulle tuli mieleen se kasvi, joka reagoi kosketukseen ja Juicen biisi missä lauletaan "herkkä kuin mimosan hipiä..."
 
"siisti"
Kaverilla Mimosa, joka on minusta kovin kaunis nimi(saatiin muuten ristiäisissä pienet purkit johon oli isutettu mimosan siemen). Tosin se lempinimi "mimmu" (tai mimmi) ei sitten minusta olekaan ehkä ihan niin kaunis...
 
Eriel
Mulla tulee Mimosa nimestä mieleen joku vaikeasti lihava tyttölapsi. En tiedä miksi mä yhdistän ton Mimosa nimen puskuuttavaan vaikeasti liikkuvaan läskiin. En ole edes koskaan tuntenut yhtään Mimosaa yms.
 
erikas
Mimosa on yksi maailman rumimpia nimiä. Mä en voi sietää. Siis mikä tahansa muu on hienompi, vaikka Ursula tai Terttu ennemmin. Mutta ei nimi lasta pahenna. Teidän valintanne.
 

Yhteistyössä