Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viiden minuutin päästä.. Mä en kyllä nyt ehdi ko. tapahtumaan osallistua, harmi.
Vielä yli viisi tuntia aikaa. Laskuri on täällä: Maailmanloppu odotettavissa aivan kohta pian
Sivuilla kerrotaan myös jo tapahtuneista maailmanlopuista ja muista suurista mullistuksista.
Taidan täällä Kalajoella panna saunan palamaan ja oluet kylmään maailmanlopun kynnyksellä.. Jos pohjankylän-koulun lähellä palaa jokin, niin se on vain minun sauna..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;24868602:Joutais tullakin. Liikaa tyhjäpäitä maapallolla.
Taidan täällä Kalajoella panna saunan palamaan ja oluet kylmään maailmanlopun kynnyksellä.. Jos pohjankylän-koulun lähellä palaa jokin, niin se on vain minun sauna..![]()
Voe Voe, ja yksin pitää tämäkin maailmanloppu kokeaMistähän sitä hommais seuralaisen puoleksi tunnuksi, siinä kerkeäisi yhden pikaisen vielä
![]()
![]()
Onko kuolema ja suuren suuri tuho teidän mielestänne hauskaa? En pysty käsittämään teitä. Totta kai kaikkien meidän elämämme täällä on Jumalan kädessä ja yksin Hän päättää mitä täällä tapahtuu, mutta hieman mekin voisimme osoittaa kunnioitusta ja katumusta jos se maailmanloppu nyt tulisi. Vaikka ette olisikaan uskossa, niin eikö teitä pelota edes hieman?
Jänniä nää aikaerot, ku täällä Saksassa se tulee vasta 1,5 tunnin päästä. Saan sitten yksinäni palstailla sen tunnin ajan.![]()
Jänniä nää aikaerot, ku täällä Saksassa se tulee vasta 1,5 tunnin päästä. Saan sitten yksinäni palstailla sen tunnin ajan.![]()