Maui
Ex-anoppi totesi mun olevan lihava huora ja samoin äitini. Olen siis reilusti alipainoinen..
Kiitos viestistäsi. Vaikka anoppini ei mikään ihanneanoppi olekaan, niin viestisi sai minut näkemään ja arvostamaan anopin hyviä puoliaAlkuperäinen kirjoittaja miniäää;24726284:Soitti mulle. Ihmettelin jo vastatessa, koska ei juuri koskaan soita mulle, mutta pojallensa joka ikinen päivä. Oltiin oltu edellisenä viikolla yötä anoppilassa taaperon ja 3 viikkoisen vauvan kanssa (tarkoitan että hulinaa, äsymystä, ja mä toipumassa synnytyksestä vielä).
"Kuule , kyllä siitä "Jussista" näkee ettei se ole onnellinen. Eilakin näki ettet sinä sitä onnelliseksi tee. Miten se Jussi saa nukuttua kun vauva huutaa? Ja kamalat silmäpussit saulla ja eikö pitäisi olla jo entisissä mitoissa, Eilakin sanoi että näytät kun olisit vasta synnyttämään menossa. Ja mitä sekin oli että Jussin piti mennä vaippaa vaihtamaan kesken kahvin? Etkö sinä äitinä sellaiset hoida? Ei minulle tullu kuule kuuloonkaan Reinolta apua pyytää lapsen hoitoon. Itse olen lapseni hoitanut. Ja ellet ala itseesi panostaa niin ei Jussi sua kauaa kattele. Että ihan hyvällä mää tarkotan, mutta ellei sillä jo toista naista ole niin pian varmasti on. Eihän kukaan tollasta lapsen piikana olemista kestä. Blaa blaa blaa."
Hyvin sanottu. Tosiaankin tekstisi lukemisen jälkeen tajusin, että anoppini on ystävällinen eikä arvostele minua päin naamaa. Siitä voi todellakin olla kiitollinen, vaikka tiedän, että selän takana puheet ovat todennäköisesti ihan muuta. Mutta selän takana moittiminen on monelle vain ajanvietettä, jolla ei oikeastaan edes tarkoiteta mitään - ei ainakaan mitään mikä pitäisi ottaa vakavasti. Kukapa sitä niin täydellinen olisi, ettei jotain moitittavaa löytyisi.Alkuperäinen kirjoittaja miniäää;24726481:Joo. Kannattaa arvostaa jos anoppi edes yrittää olla ystävällinen. Tuollainen tahallinen ilkeys on niin rumaa.
Alkuperäinen kirjoittaja miniäää;24726481:Joo. Kannattaa arvostaa jos anoppi edes yrittää olla ystävällinen. Tuollainen tahallinen ilkeys on niin rumaa. Mä kerta toisensa jälkeen yritän tulla toimeen ja aina uudestaan yritän. Olen kuitenkin yli 30v, ja ymmärrän ettei kyse ole musta vaan eläkeikäisen mummon omasta katkeruudesta ja epätyytyväisyydesta elämään. Ellei lapsia olisi, en olisi missään tekemisissä naiseen. Ennen lapsia miehellä olikin välit poikki vuosien ajan äitiinsä. Mutta mummo on lapsille rakas ja mummo yrittää parhaansa lasten kanssa. Mä koen, että voin olla epäitsekäs tässä asiassa ja kestän lasten takia.
Kestän tilanteen koska asutaan eri kaupungeissa eikä nähdä usein. Onneksi mieheni on mun puolella, ja tajuaa äitinsä olevan - öh- idiootti.
Pari esimerkkiä vielä...
Joka ikinen kerta kun nähdään, esim ravintolassa, muistaa ihmetellä kovaan ääneen, miten näin pienillä rinnoilla pystyy lasta ruokkimaan. Että mahtuuko noihin todella maitoa. Ekan lapsen kanssa loukkaannuin, nyt vastaan vain, että luulisi sinun jo ymmärtävän, kun olet sitä niin monesti miettinyt, että oikein hyvin imetys sujuu.
Toi tuliaisina uusavuttoman keittokirjan "Jos edes selvillä ohjeilla saisit jotain ruokaa tehtyä. Kyllä tuo Jussi on nykyään niin laiha kunnei kunnon ruokaa saa. Kyllä se Tiina vaan oli mainio kokki ja meidän Jussi silloin kunnon lihassa."
Alkuperäinen kirjoittaja miniäää;24726284:Soitti mulle. Ihmettelin jo vastatessa, koska ei juuri koskaan soita mulle, mutta pojallensa joka ikinen päivä. Oltiin oltu edellisenä viikolla yötä anoppilassa taaperon ja 3 viikkoisen vauvan kanssa (tarkoitan että hulinaa, äsymystä, ja mä toipumassa synnytyksestä vielä).
"Kuule , kyllä siitä "Jussista" näkee ettei se ole onnellinen. Eilakin näki ettet sinä sitä onnelliseksi tee. Miten se Jussi saa nukuttua kun vauva huutaa? Ja kamalat silmäpussit saulla ja eikö pitäisi olla jo entisissä mitoissa, Eilakin sanoi että näytät kun olisit vasta synnyttämään menossa. Ja mitä sekin oli että Jussin piti mennä vaippaa vaihtamaan kesken kahvin? Etkö sinä äitinä sellaiset hoida? Ei minulle tullu kuule kuuloonkaan Reinolta apua pyytää lapsen hoitoon. Itse olen lapseni hoitanut. Ja ellet ala itseesi panostaa niin ei Jussi sua kauaa kattele. Että ihan hyvällä mää tarkotan, mutta ellei sillä jo toista naista ole niin pian varmasti on. Eihän kukaan tollasta lapsen piikana olemista kestä. Blaa blaa blaa."
Mä ottasin eron ja vaatisin lapsen huoltajuuden enkä koskaan antaisi isän ja "mummon" nähdä lasta. Kyllä he siitä valpastuisivat, heh!Minun anoppi on samanlainen ja valittaa kun on likaista, vauva huonosti hoidettu ja poikansa niin väsynyt kun joutuu vauvaa niin paljon hoitamaan.
poikansa kyllä juuri ei vauvaa hoida vaan itse hoidan kaiken ja silti se akka viittii valittaa. inhoan sitä niinkuin poikaansakin. valitettavasti.