N
niiinjooo
Vieras
Enemmän ihmettelen miten mies jaksaa katsoa naista, jolla ei ole juuri kunnianhimoa. Olla vaan päivät kotona. Mutta toisaalta eipä sitä ole kaikilla miehilläkään. Vakka kantensa löytäää ..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
et mun mielestä oo kotiäiti kun oot yksin kotona vaan äiti joka on työtön! :headwall:
Ok. No minulle työ on kyllä aina ollut ihan työtä. Onneksi nykyään ei tarvitse enää käydä. Ammatti kyllä on, AMK-tasoinen + lukio käytynä lisäksi, työkokemustakin pankkialalta. Liekö sitten en löytänyt omaa alaani tai sitten olen helposti väsyvä ihminen tai sitten te vaan psyykkaatte itseänne noin jaksamaan![]()
Minua myös ihmetyttää. Ei ole yhtään lasta, mutta silti on kovin raskasta. Päivästä menee KYMMENEN TUNTIA työhön. Jos on työvuoro klo 8-16 niin kotoa täytyy lähteä jo klo 7 ja takaisin pääsen vähän ennen klo 17. Eipä tuossa jää aikaa juuri mihinkään. Täytyy herätä jo klo 6 aamulla ja nukkumaan pitäisi mennä viimeistään klo 22, että olisi virkeä olo. Siis tuossa jää muutama tunti päivästä ylipäänsä mihinkään muuhun. Jos teen ruoan klo 17 jälkeen niin se on klo 18, että ruoka on tehty ja syöty. Onkin jo tarpeeksi pimeää, iltaista, että voi sitten käydä jo iltatoimiin ja alkaa valmistella nukkumaan menoa.
Ei jaksaminen saati nauttiminen ole tuosta asiasta kiinni. Mulla ainakaan. Kun olin kotona lasten kanssa olin sekoamisen partaalla. Töihinmeno helpotti, mut muista syistä johtuen en nauti elämästäni. Se on vaan suorittamista, olin töissä tai kotona.
Mä jaksan oikein hyvin. Mutta mitä ihmeen suorittamista, elämä soljuu omallla painiollaan ilman erityisiä paineita.
Alkuperäinen kirjoittaja Löpö Rectum;24827105:Mä teen töitä kotona ja en yhtään kadehdi niitä jotka vievät aamuisin lapsensa hoitoon ja halevat illalla, sitten kauppaan, äkkiä ruokaa ja nukkumaan...siinä on niiden niinsanottu perhe-elämä. Itse nautin kun saan viettää aikaa lapseni kanssa työpäiväni jälkeen, plus että ehdin harrastamaan omia juttujani 4 kertaa viikossa!