V
"vieras"
Vieras
Itselläni menee kaikki päivät aika todella hyvin. Ehdin tehdä kaiken tarpeellisen, mutten mitään tarpeetonta. Nuorin lapsi on 6v eskarilainen ja kun lapset ovat eskarissa ja koulussa, on mulla sitä omaa aikaa. Sillon voin vaikka lukea kirjaa, käydä lenkillä, olla vaan, kuunnella musiikkia tai sitten tehdä kotitöitä ihan rauhassa. Aamu on hulinaa, koululaisten ja eskarin kotiuduttua on hulinaa, välipalan laittoa, läksyjen tarkastelua, lasten kanssa oloa. Illalla harrastuksia ja aikaa koko perheen kanssa.
Jos vielä kävisin töissä, niin elämä olisi pelkkää hurjaa suorittamista ilman mitään omaa ja ihanaa. Tai sitten karsisin lasten hyvinvoinnista ja vähästä yhteisestä ajasta saadakseni sitä omaa hyvää.
Onneksi miehenikin on samoilla linjoilla kanssani. Minä saan jatkossakin olla kotiäiti.
Jos vielä kävisin töissä, niin elämä olisi pelkkää hurjaa suorittamista ilman mitään omaa ja ihanaa. Tai sitten karsisin lasten hyvinvoinnista ja vähästä yhteisestä ajasta saadakseni sitä omaa hyvää.
Onneksi miehenikin on samoilla linjoilla kanssani. Minä saan jatkossakin olla kotiäiti.