Jokku ukot sitä vaan nappaa parhaat naiset

• Viestiketjun aloittaja Mies34
  • Ensimmäinen viesti
Mies34
Emmä taas tajuu... Mun yks kaveri jätti muijansa pari kuukautta sitten, koska ei jaksanut enää. Hyvännäköinen ja fiksu muija...

No nyt tää saakelin karpaasi on napannut tosi kauniin tytön. Mä en vaan tajuu. Kaveri ei oo millään muotoo komee. Suihkussa käy, mutta ei tippaakaan muuten huolehdi ulkonäostä. Olemus on veltto, ylimäärästä on varmaan 20 kiloo. Silti on otsaa vaatia naiselta hoikkuutta.

En tajuu, että miksi tommonen tosi hyvännäkönen mimmi lähtee ton matkaan. Ei sillä oo rahaa, ei ulkonäköö, eikä ees se mela ole mikään iso... että ei oo siitäkään kiinni. Ittellä on periaatteessa jokaikinen osasto paremmassa kondiksessa, mutta eipä natsaa. Pitäskö ryhtyä rappiolle vai mikä on, kertokaa ny naiset?

Kuinka monta kertaa sä olet kaverisi melan stondiksessa nähnyt? Jokainen mies tietää ettei siitä muuten välttämättä voi paljoa päätellä. Ettet vaan olisi kaveristasi mustasukkainen jos kerran noin intiimissä kanssakäymisissä olette olleet.

Tai sitten olet nainen ja tämä oli joku käsittämätön provo.

Mies34
Kuinka monta kertaa sä olet kaverisi melan stondiksessa nähnyt? Jokainen mies tietää ettei siitä muuten välttämättä voi paljoa päätellä. Ettet vaan olisi kaveristasi mustasukkainen jos kerran noin intiimissä kanssakäymisissä olette olleet.

Tai sitten olet nainen ja tämä oli joku käsittämätön provo.
En oo koskaan nähny, mutta ei naisekkaan sitä näe siinä tilassa. Ja joskus on tostakin jauhettu juttua, niin tullut ilmi että ei se mikään iso ole. Ihan normi, mut ei se nyt ollut se juttu tässä.

Mies34
Hyvä suustaan? Kovin monet naiset on helppo puhumalla saada mukaansa jos vaan kovin leperteleväinen.
No on aika puhelias joo, mutta ei kyllä lepertele. Ja kyllä multakin juttua lähtee. Jotenkin tuntuu vaan, että vaikka tuo sanois mitä, niin se on hyvä juttu. Vähän semmonen sanoo mitä sylki suuhun tuo. Ihmejuttuja jauhaa, mutta kaipa naiset sit niistä tykkää...

Mies34
[QUOTE="vieras";24824898]Minkälainen on upea nainen sun makuun? Oletko kohtelias ja huomaavainen vai vähän ylpeä?[/QUOTE]

Olen kohtelias ja huomaavainen, enkä alkuunkaan ylpeä. Melkein vois sanoo,että tää toinen tyyppi ei tosiaan oo kohtelias ja huomaavainen, ei ainakaan aina. Tonkin naisen nappas, no vaikee selittää, mutta aika erikoisesti...

Mies34
Alkuperäinen kirjoittaja etkö keksi muuta?;24825558:
Muistan lukeneeni tällasen alotuksen jokin aika sitten. Melkeen sanasta sanaan.
No kun asia ei ole miksikään muuttunut. Ja ei oo sama viesti kummiskaan. Ja sillon en saanu mitään tyydyttävää vastausta, lähinnä vittuilua. Ja en tosiaan oo mikään lyhyt yksinäinen mies. Olen 185 cm.

"jaana"
no hän on ehkä itsevarma, ei kuitenkaan leso, monilla naisilla saattaa tulla stoppi jos mies on liian pyntätty, eli siis joka paikka on 10 kondiksessa, mä ainaki tykkään resupekoista... tietyissä rajoissa tietenkin.. :D

Mun oma mies on 180 pitkä, ruumiinrakenteelta semmonen luonnostaa lihaksikas, ei mikään bodari, ja aivan ihana, silloin kun on vähän parras sänkeä, tukka sekasin ja resupekka housut jalassa. En voisi kuvitellakkaan itselle miestä joka käyttää jokapäivä hiusgeeliä tms, koruja, solariumia, jotain muotivouhotus pillihousuja yms.

Ja olen kuullut satoja kertooja (muiltakin kun läähättäviltä iskettäjä ukoilta joille kelpaa mikä vaan) olevani erittäin kaunis, en tarkoita leuhkia, mutta tiedän se olevan totta, ainakin että minulla on kauniit silmät ja suu, en silti omista silareita, en blondattua tukkaa tai mitään muutakaan tyrkky tamineita.

Mies34
Nytkin Facest luin et toi tyyppi lähti baariin kavereiden kans. Jos mul olis tommonen beibe niin pitäisin sitä kuin kukkaa kämmenellä. Surettaa sen tytön puolestakin. Ihana ihminen ja sitten mies kohtelee noin... Se ansaitsis parempaa.

Mies34
[QUOTE="jaana";24825605]no hän on ehkä itsevarma, ei kuitenkaan leso, monilla naisilla saattaa tulla stoppi jos mies on liian pyntätty, eli siis joka paikka on 10 kondiksessa, mä ainaki tykkään resupekoista... tietyissä rajoissa tietenkin.. :D

[/QUOTE]

No mä en todellakaan ite oo liian pyntätty vaan nimenomaan semmonen huoleton, rento tyyli mulla. Mut pidän itteni kunnossa: Käyn salilla, hoidan naamaa ihan perustasolla ja laitan hiukset rennosti. Tosi moni nainen sanonut, et oon komee ja näin, mut sitte aina loppupeleissä jää käteen vaa luu (tai siis... no tiätte kyllä). Kun tommoset tyypit vie ne parhaat... Ei oo toi ees ainoo tapaus eikä varmaan ees räikein, mut kun on oma tuttu, niin kiinnittää huomioo...

"jeps"
[QUOTE="EVVK";24824902]Lyhyt yksinäinen mies taas on vauhdissa. Jos olet ILMAN, niin mene homomestaan, niin saat patukkaa perseeseen ja voit olla tyytyväinen. Älä aina vinku.[/QUOTE]

Joo, tää on just se. Tai sitten toinen tyyppi joka itkee näitä asioitaan ikuisesti täällä. Tai sit ne kaikki on sama tyyppi. :D

25+
Millainen asenne sinulla on? Minulle se on miehessä tärkeintä, en välitä rahasta enkä naamastakaan. Asenne..on seksikästä. Jos sitä ei ole, heihei. Jos on...no, olen useamman kerran tullut märäksi pelkästään siitä.

Mies34
Millainen asenne sinulla on? Minulle se on miehessä tärkeintä, en välitä rahasta enkä naamastakaan. Asenne..on seksikästä. Jos sitä ei ole, heihei. Jos on...no, olen useamman kerran tullut märäksi pelkästään siitä.
No mikä on asennetta? Mun mielestä mussa on sitä yllinkyllin. En oo tosiaan mikään nyhverö, enkä jää sanattomaksi missään oloissa. Eikä huumori hyydy...

Yhteistyössä