Kuka prkl on langettanu mun ylle tän pyykkikirouksen!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Siis oikeesti!
Ensin monta vuotta mulla on kone, joka pesi kyllä pyykin mutta kesto oli 2.30h. Sitten sain lahjaksi pari vuotta vanhan koneen joka toimi kuin unelma.... kaksi viikkoa, jolloin siitä irtosi pumppu. No, vanha kone uudelleen käyttöön ja kasa alko kasvamaan.
No, sitten se lakkas pesemästä ja kaikki pyykit likasina ulos. Tutkin sitä uudempaa konetta ja luulin, että pumppu oli mennytkin takaisin paikalleen ja eikun konetta päälle. Kauhee kolina ja rätinä kävi, mutta pesimpä silti.

Sitten mies pyysi korjaajan korjaamaan pumpun ja kävikin. Ja toimi kuin unelma... KUNNES tänä aamuna huomattiin miehen kanssa, että poistoputkessa on kaksi reikää!! |O

Mitä HIIVATTIA mä oon tehny, ettei mikään, koskien pyykinpesua TOIMI!!! Perkeleeee!!! :mad:

Tää on jo naurettavaa hei :laugh:
Purkausta, purkausta. Kiitos hei. :)

Osta uusi kone? Ja valitse se itse.
Meillä on 4 asiaa mitkä hommataan samantien (vaikka velaksi) jos hajoaa. Ja ne on jääkaappi, hella, pyykinpesukone ja tiskikone. Tuo tiskikonekkin aika pakollinen 8 hengen perheessä.

[QUOTE="vieras";24795062]Osta uusi kone? Ja valitse se itse.
Meillä on 4 asiaa mitkä hommataan samantien (vaikka velaksi) jos hajoaa. Ja ne on jääkaappi, hella, pyykinpesukone ja tiskikone. Tuo tiskikonekkin aika pakollinen 8 hengen perheessä.[/QUOTE]

Täytyy pistää vakavaan harkintaan kyllä, harmittaa kun toi ei ole kun sen pari vuotta vanha kone. Ilman tiskikonetta pärjäisin kyllä (4henk.) mutta pyykkiä tulee niin paljon, ettei kädet riitä pesemään ikipäivänä :D

Täytyy pistää vakavaan harkintaan kyllä, harmittaa kun toi ei ole kun sen pari vuotta vanha kone. Ilman tiskikonetta pärjäisin kyllä (4henk.) mutta pyykkiä tulee niin paljon, ettei kädet riitä pesemään ikipäivänä :D

Eikä käsipyykillä saa samaa tulosta kuin koneella. Mökillä välillä joutunu pyykkään käsin ja ei niistä oman mittapuun mukaan saa kunnolla puhtaaksi.
Mut pyykki ja tiski on sellasia et ne pitää sujua muuten menee sit niin paljon turhaa aikaa niiden kanssa.

Oletko ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen? Jos kone tosiaan on pari (eli 2-3) vuotta vanha, niin ei kai siihen vielä pitäisi ongelmia tulla?

Pika-googletuksella löytyi kans vinkki, että mahdollisesti kotivakuutus tjs. voisi korvaa jonkin verran kuluista?

Oletko ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen? Jos kone tosiaan on pari (eli 2-3) vuotta vanha, niin ei kai siihen vielä pitäisi ongelmia tulla?

Pika-googletuksella löytyi kans vinkki, että mahdollisesti kotivakuutus tjs. voisi korvaa jonkin verran kuluista?

En oo ollu. Mutta toi kotivakuutus juttu pitää selvittää. :) kiitos.