Saako koiran kanssa mennä Itiksen Stockkalle shoppailemaan?

  • Viestiketjun aloittaja Shoppailemaan
  • Ensimmäinen viesti
eipäs saa
niin ja oulun stockalle ei tosiaankaan saa tuoda mitään piskejä.. olen siellä stockalla töissä, ja siellä aina joku snobiämmä yrittää raahata fifinsä sisälle. sitten kun huomauttaa ystävällisesti, että ei saa tuoda koiria, niin kauhea vinkuminen omistajalta, että "minä olen kanta-asiakas, en enää koskaan tule tänne, minun fifi saa tulla jäkäjäkä" ja sitten mulkoillaan sellaisella ilmeellä työntekijää, josta oikein lemahtaa kauas, että "ÄLÄ SINÄ MULLE ALA, oon rikas niin oon automaattisesti sua parempi" :D
 
"vieras"
Kyllä mä vein ja ei kukaan sanonut mitään. Paitsi yks ukko valitti kun koira pissas lattialle. Semmoset pikku lirut vaan. Mut ei noille mahda mitään, kun ei ole täysin sisäsiisti vielä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24794416]Kyllä mä vein ja ei kukaan sanonut mitään. Paitsi yks ukko valitti kun koira pissas lattialle. Semmoset pikku lirut vaan. Mut ei noille mahda mitään, kun ei ole täysin sisäsiisti vielä.[/QUOTE]

et oo tosissas?

mitä jos lapsi tekisi tarpeensa lattialle? tai joku juoppo. olisiko sekin ihan ok?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24794420]et oo tosissas?

mitä jos lapsi tekisi tarpeensa lattialle? tai joku juoppo. olisiko sekin ihan ok?[/QUOTE]

Ei vahingolle mittää mahda. Kyllä niitä sattuu varmasti. Sanoisin kyl että juopot harvemmin viettää aikanaansa stockalla.
 
ei saa!
[QUOTE="vieras";24794422]kyllä saa. asianhan voi tarkastaa Oulun stokkalta.[/QUOTE]

no edelleenkin tässä on oulun stockmannin työntekijä.. ja meille EI saa tu oda koiria. tietty saa siellä lemmikkipuolella käydä koska jos pitää vaikka sovittaa jotain asua/kaulapantaa jne. mutta kun ne jotkut tuo sen koiran sinne ihan muuten vaan hengailemaan mukaan, kun "mami" shoppaa itselleen meikkejä ja muuta mukavaa.
 
ei saa
Jos ei tarvitse koiraa avukseen, miksi se pitäisi raahata kauppaan?
no ainakin tuonne oulun stockalle yrittää wnb-parishiltonit ängetä niiden fifiensä kanssa, kun sitä koiraa kohdellaan kuin pikkulastsa eikä eläintä niin eihän sitä sovi yksin jättää. kyllä ymmärrän sen jos pitää käydä esim ostoskeskuksen eläinkaupassa koiran kanssa mutta tollainen koiran "heiluttelu ja esittely" on tyhmää..
 
no ainakin tuonne oulun stockalle yrittää wnb-parishiltonit ängetä niiden fifiensä kanssa, kun sitä koiraa kohdellaan kuin pikkulastsa eikä eläintä niin eihän sitä sovi yksin jättää. kyllä ymmärrän sen jos pitää käydä esim ostoskeskuksen eläinkaupassa koiran kanssa mutta tollainen koiran "heiluttelu ja esittely" on tyhmää..
Juu se on eri jos eläinkauppaan jostain syystä pitää roudata mukana, mut muuten vois kyl jättää suosiolla ulos, autoon tai kotiin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja eipäs saa;24794399:
niin ja oulun stockalle ei tosiaankaan saa tuoda mitään piskejä.. olen siellä stockalla töissä, ja siellä aina joku snobiämmä yrittää raahata fifinsä sisälle. sitten kun huomauttaa ystävällisesti, että ei saa tuoda koiria, niin kauhea vinkuminen omistajalta, että "minä olen kanta-asiakas, en enää koskaan tule tänne, minun fifi saa tulla jäkäjäkä" ja sitten mulkoillaan sellaisella ilmeellä työntekijää, josta oikein lemahtaa kauas, että "ÄLÄ SINÄ MULLE ALA, oon rikas niin oon automaattisesti sua parempi" :D
ruokapuolesta ei oo tietoa, mutta muualle kyllä saa.
 
hyi piskejä
Kyllä mä olen törmännyt, valitettavasti, montakin kertaa koiriin kauppakeskuksissa. Mun lapsi pelkää koiria ja olen ollut ihan tyrmistynyt et miten joku kehtaa tuoda koiran kauppaan!
 
"vieras"
myös Oulun seppälä oli ainaki kymmenisen vuotta sitten sallittu koirille.monessa muussaki kaupassa, apteekissa ym. oon nähny koiria. myös ruokakaupoissa. ihan tavallisia ei opaskoiria.
 
ei ymmärrä
Yleisesti ottaen en ymmärää miksi koira pitää raahata ostoksille mukaan, sai sitä tuoda kauppaan tai ei. Itse en lähtisi ikinä ja tuskin se koirakaan siitä suunnattomasti nauttiii.
 
Jokaisella kaupalla ja kauppakeskuksella on omat sääntönsä. Esim Jumbon kauppakeskukseen ei koiria saa tuoda, mutta Jumbon Stockmannille kyllä. Sen sijaan elintarvikelaki kieltää koiran tuomisen elintarvikekauppaan. Toisinsanoen Jumbon Stockmannin Herkkuun koirat eivät saa tassutella sisään. Noin yleensä en itse kyllä ymmärrä miksi koira pitäisi ottaa mukaan kauppaan.
 
"zzz"
Alkuperäinen kirjoittaja hyi piskejä;24794499:
Kyllä mä olen törmännyt, valitettavasti, montakin kertaa koiriin kauppakeskuksissa. Mun lapsi pelkää koiria ja olen ollut ihan tyrmistynyt et miten joku kehtaa tuoda koiran kauppaan!
voi hellanlettas. miten sä itse kehtaat kuljettaa tuollaista lasta mukanasi jota ei ole kasvatettu elämään ja kulkemaan yhteiskunnassa jossa on myös koiria?
 
elintarvikelaki kieltää eläinten tuomisen tilaan,jossa myydään elintarvikkeita,pois lukien opaskoiran..ei ole olemassa mitään jokaisen kaupan/kauppakeskuksen omaa sääntöä näinkin selvästä asiasta..koiranomistajat tosin aina vetoaa,"no kun mun koira on niin pieni",kun heille menee ilmoittamaan ettei lemmikkikoira ole sallittu ruokakaupassa..
 
---
elintarvikelaki kieltää eläinten tuomisen tilaan,jossa myydään elintarvikkeita,pois lukien opaskoiran..ei ole olemassa mitään jokaisen kaupan/kauppakeskuksen omaa sääntöä näinkin selvästä asiasta..koiranomistajat tosin aina vetoaa,"no kun mun koira on niin pieni",kun heille menee ilmoittamaan ettei lemmikkikoira ole sallittu ruokakaupassa..
no mä ymmärsin että tuolla kaupan omat säännöt kommentoijilla oli tarkoituksena kommentoida muitakin kauppoja kuin ruokakauppoja...
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä;24796425:
Yleisesti ottaen en ymmärää miksi koira pitää raahata ostoksille mukaan, sai sitä tuoda kauppaan tai ei. Itse en lähtisi ikinä ja tuskin se koirakaan siitä suunnattomasti nauttiii.
Harvemmin lapsetkaan nauttii, silti niitäkin raahataan mukana...
 
[QUOTE="vieras";24796558]Harvemmin lapsetkaan nauttii, silti niitäkin raahataan mukana...[/QUOTE]

Lapset mä vielä ymmärrän, koska joskus on tilanteita, että pakko on kaupassa käydä, mutta lasta ei voi yksin jättää. Harvoin on tilanne, ettei koiraa voisi jättää kotiin odottamaan. En minäkään lasten kanssa kaupoille lähde, ellei ole ehdoton pakko.
 
sä olet
[QUOTE="zzz";24796476]voi hellanlettas. miten sä itse kehtaat kuljettaa tuollaista lasta mukanasi jota ei ole kasvatettu elämään ja kulkemaan yhteiskunnassa jossa on myös koiria?[/QUOTE]


Idiootti!
 
elintarvikelaki kieltää eläinten tuomisen tilaan,jossa myydään elintarvikkeita,pois lukien opaskoiran..ei ole olemassa mitään jokaisen kaupan/kauppakeskuksen omaa sääntöä näinkin selvästä asiasta..koiranomistajat tosin aina vetoaa,"no kun mun koira on niin pieni",kun heille menee ilmoittamaan ettei lemmikkikoira ole sallittu ruokakaupassa..
Niinhän mä just kirjoitin, jos luit oikein. Kyllä moneen kauppakeskukseen saa koiran tuoda, kunhan ei vie sitä koiraa kauppakeskuksessa sijaitsevaan elintarvikemyymälään. Toisiin kauppakekuksiin saa koiran tuoda ja toisiin ei. Kyllä muilla liikeillä, kun elinatarvikeliikkeillä on oikeus päättää, päästääkö putiikkiinsa koiria vai ei.
 

Yhteistyössä