Kuka tippuu tänään BB:ssä? Arvauksia ja tunnelmia.

Toivottavasti Stefan tippuu. En ole pariin viikkoon ymmärtänyt mitä tekee tuolla talossa. Tällä viikolla ei ole nauttinut eikä kyllä tehnyt mitään muutakaan.

Tanjasta on tullut yksi suosikkini, joten toiv. hän ei ainakaan tipu!
 
Ketä kohtaan Annika on ilkeä? Mulle on jäänyt epäselväksi, miksi Annika on niin vihattu..?
Kaksnaamanen ja lietsoo mielipiteitään ja tunteitaan muihinkin, myrkyttää koko ilmapiirin. Annika on vähän sellanen, että niin kauan kuin hänellä menee kaikki hyvin ja on hauskaa, niin kauan Annika nauraa.

Vähän samantyyppinen kuin haukkumansa Janica. Tosin Janica on mun mielestä ilkeämpi. :D Tai rehellisempi.
 
Annikalla taitaa olla aika vankka kanttajakuntansa, koska pelkään, että ei tipu tänään. Toivoisin vain, että tanja ei tippuisi. enemmän hänellä on annettavaa kuin esim. stefanilla. Annika on ollut viime aikoina todella ilkeä ja rasittava :( puhuukin muista niin rumasti.
 
"hmmm"
Oon jotenkin tällä viikolla muuttanut mieltäni Tanjasta. Hänen terveydestään en mene takuuseen, mutta on ollut ok tällä viikolla. Joten ehkä Janica tai Stefan saisi tippua. Stefanin puheista tosiaan ei saa mitään tolkkua ja muut saa vaikka kuolla mutta Ama, Ama, Ama...
 
"joo"
tai vaihtoehtoisesti taloon tulis joku uus hyvännäkönen mies. olis hauska nähdä miten veeran, amandan ja muiden neitien kelkka kääntys :)

miksi muuten tuottajat ei laita enää taloon lisää väkeä???
 
[QUOTE="joo";24791160]tai vaihtoehtoisesti taloon tulis joku uus hyvännäkönen mies. olis hauska nähdä miten veeran, amandan ja muiden neitien kelkka kääntys :)

miksi muuten tuottajat ei laita enää taloon lisää väkeä???[/QUOTE]

minusta taas on ollut tosi hyvä, että talossa on samat tyypit eikä ovi käy jatkuvasti. Minulta menee maku kun joutuu jatkuvasti "tutustumaan" uusiin ihmisiin. Nyt on ollut kerrankin aikaa seurata näitä samoja ihmisiä ja on ollut jännä huomata miten suosikeistani on tullut inhokkeja jne jne...tämä kausi on ollut mielestäni todella hyvä. Kun ottaa huomioon kaikki salatehtävät ja viikkotehtävien tasokin on ollut hyvä. Ihmisten henkistä puolta koeteltu!
 
"joo"
minusta taas on ollut tosi hyvä, että talossa on samat tyypit eikä ovi käy jatkuvasti. Minulta menee maku kun joutuu jatkuvasti "tutustumaan" uusiin ihmisiin. Nyt on ollut kerrankin aikaa seurata näitä samoja ihmisiä ja on ollut jännä huomata miten suosikeistani on tullut inhokkeja jne jne...tämä kausi on ollut mielestäni todella hyvä. Kun ottaa huomioon kaikki salatehtävät ja viikkotehtävien tasokin on ollut hyvä. Ihmisten henkistä puolta koeteltu!
No varmaan niinki, mutta mä olen ainaki kyllästynyt jo noihin samoihin naamoihin. Mutta ilmeisesti uutta verta ei taloon enää mene?
 
vierass
Noista viidestä saisi lähteä Stefan. Tai sit Amanda. Mä oon nyt tänä vuonna päättänyt, että en halua mun inhokkeja pihalle, vaan ne tylsimmät. Joka vuosi sieltä äänestetään ne pihalle, jotka oikeesti siellä saa jotain elämääkin aikaiseksi! Tottakai ne sit just ärsyttää ihmisiä, mutta kuka haluaa kattoa viimiset pari viikkoa sit niitä tylsiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
En jaksa! Tuolla olevat kaikki asukkaat on nykyään melkeinpä mun inhokkeja paitsi Sebu. Kaikista lukuun_ottamatta Sebastiania on paljastunut jo heti alkuunsa piirteitä, joista en tykkää. En siis itse tutustuisi kyseisiin henkilöihin tosi elämässä ellen vahingossa. Haluaisin taloon lisää väkeä :) Tulis jotain rehellisiä, komeita nuoria miehiä, ei psk puhujia niin aww!
 
[QUOTE="vieras";24791253]En jaksa! Tuolla olevat kaikki asukkaat on nykyään melkeinpä mun inhokkeja paitsi Sebu. Kaikista lukuun_ottamatta Sebastiania on paljastunut jo heti alkuunsa piirteitä, joista en tykkää. En siis itse tutustuisi kyseisiin henkilöihin tosi elämässä ellen vahingossa. Haluaisin taloon lisää väkeä :) Tulis jotain rehellisiä, komeita nuoria miehiä, ei psk puhujia niin aww![/QUOTE]

Ei sellaset bb-taloon hae. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
vieras--
Annika sais ja antsaitsis tippua! On tosi ilkeä ja luulee olevansa joku prinsessa. Tanja on hyvä, oma itsensä, ei häpeile olla bikineissä helvetin puolella. Stefan on turha:)
 
"mamma"
[QUOTE="joo";24791148]Musta olis tosi mielenkiintoista että annika tippuis ja samalla taloon tulis joku uus hyvännäkönen misu. olis kiva nähä miten miksun kävis :)[/QUOTE]



Nimenomaan näin. Annika on tosi ärsyttävä feikki.
 

Yhteistyössä