Arvuutelkaa yön ratoksi *turhis, ei kannata avata*

Mikä muuten on vauvan painoarvio?
Synnytystapa-arvion perusteella pitäisi olla siinä 3,5 kilon paikkeilla tai hiukka yli laskettuna aikana. Lekurin mukaan olisi ihme, jos pääsisi esikoisen mittoihin (53 cm ja 4,3 kg). Alle neljän kilon kuulemma pitäisi jäädä.

Viime ultrassa, joka tehtiin pyörtymisen vuoksi viikolla 38, oli noin 3 kg. Tosin luulen tämän arvion olevan hieman alakanttiin, koska synnytystapa-arvio oli viikolla 36 ja silloin arvio hieman yli 2,8 kg.

Synnytystapa-arvion perusteella pitäisi olla siinä 3,5 kilon paikkeilla tai hiukka yli laskettuna aikana. Lekurin mukaan olisi ihme, jos pääsisi esikoisen mittoihin (53 cm ja 4,3 kg). Alle neljän kilon kuulemma pitäisi jäädä.

Viime ultrassa, joka tehtiin pyörtymisen vuoksi viikolla 38, oli noin 3 kg. Tosin luulen tämän arvion olevan hieman alakanttiin, koska synnytystapa-arvio oli viikolla 36 ja silloin arvio hieman yli 2,8 kg.
Toivotaan, että kohta syntyisi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756034:
Kai sä otat sitten läppärin mukaan että voit välittömästi salista jo raportoida???
Pitää katsoa, tuoko mies läppärin sinne vai ei. Viimeksi mulla oli läppäri kyllä osastolla mutta synnärille en sitä sentään ottanut. :D

Ilmoittelen varmaan tännekin, kun jotain tapahtuu ja lähtö lähenee. Jos ei siis ihan hirveä kiire tule. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756058:
No hei! Jos tissin sivujen kutiaminenkin voi olla raskausoire, niinkuin hiussuortuvan äkillinen katkeaminenkin, niin etköhän säkin jotakin tunne :)
No asukki on tunkenut pyllyään mun kyljestä ulos eilisestä asti oikein urakalla. Oiskohan toi sit enne synnytyksestä? :O :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756064:
Joo se tähtää ja kohta ottaa vauhtia...
:LOL:

Yksi todellinen "merkki" on kyllä ollut jo muutaman päivän ajan. Meinaan maha on alkanut tyhjentyä urakalla. En sitä silleen kauheesti kuitenkaan ole laskenut oikeaksi merkiksi, kun esikoisestakin sitä kesti ja kesti ja kesti. Välillä normalisoituu ja taas tyhjenee urakalla. :LOL:

Harmittaa vaan, kun nyt olisi mies kotona hoitamassa esikoista, kun itse olen vauvan kanssa sairaalassa. 10.10. miehen pitäisi aloittaa hommat ja sitten tuo esikoisen hoito hankaloituu.

Toki sieltä hommista sanoivat, että toki on sitten pois sen ajan kun tarvii yms, mutta ikävää, jos sattuisi syntymään juuri 10.10 tai 9.10. ja heti hommien alussa olisi poissa sieltä. :headwall:

Yhteistyössä