:stick:VOI JUMALISTE!!! SINÄ!
Ala jo synnyttelemään siellä! En ole kärsimätön...
:stick:VOI JUMALISTE!!! SINÄ!
Ala jo synnyttelemään siellä! En ole kärsimätön...
Tämäkin siinä ja siinä, ehtiikö. En ainakaan esikoisen perusteella ole mikään syöksysynnyttäjä.Vielä ehtii saapumisajaksi 4.10.
3.10.n saapumisajan kanssa alkaisi olla jo vähän kiire.
Synnytystapa-arvion perusteella pitäisi olla siinä 3,5 kilon paikkeilla tai hiukka yli laskettuna aikana. Lekurin mukaan olisi ihme, jos pääsisi esikoisen mittoihin (53 cm ja 4,3 kg). Alle neljän kilon kuulemma pitäisi jäädä.Mikä muuten on vauvan painoarvio?
Toivotaan, että kohta syntyisi. =)Synnytystapa-arvion perusteella pitäisi olla siinä 3,5 kilon paikkeilla tai hiukka yli laskettuna aikana. Lekurin mukaan olisi ihme, jos pääsisi esikoisen mittoihin (53 cm ja 4,3 kg). Alle neljän kilon kuulemma pitäisi jäädä.
Viime ultrassa, joka tehtiin pyörtymisen vuoksi viikolla 38, oli noin 3 kg. Tosin luulen tämän arvion olevan hieman alakanttiin, koska synnytystapa-arvio oli viikolla 36 ja silloin arvio hieman yli 2,8 kg.
Juu. Tosin edelleen uskon, että oon teidän riesana vielä 20.10. täällä.Toivotaan, että kohta syntyisi. =)
Pitää katsoa, tuoko mies läppärin sinne vai ei. Viimeksi mulla oli läppäri kyllä osastolla mutta synnärille en sitä sentään ottanut.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756034:Kai sä otat sitten läppärin mukaan että voit välittömästi salista jo raportoida???
Ei. Tosin en ole ihan varma, mitkä kaikki lasketaan tuntemuksiksi. Ekastakaan ei ollut ennakkovaroituksia (tai en vaan tajunnut).Eikö mitään tuntemuksia??
No hei! Jos tissin sivujen kutiaminenkin voi olla raskausoire, niinkuin hiussuortuvan äkillinen katkeaminenkin, niin etköhän säkin jotakin tunneEi. Tosin en ole ihan varma, mitkä kaikki lasketaan tuntemuksiksi. Ekastakaan ei ollut ennakkovaroituksia (tai en vaan tajunnut).
No asukki on tunkenut pyllyään mun kyljestä ulos eilisestä asti oikein urakalla. Oiskohan toi sit enne synnytyksestä? :OAlkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756058:No hei! Jos tissin sivujen kutiaminenkin voi olla raskausoire, niinkuin hiussuortuvan äkillinen katkeaminenkin, niin etköhän säkin jotakin tunne
Joo se tähtää ja kohta ottaa vauhtia...No asukki on tunkenut pyllyään mun kyljestä ulos eilisestä asti oikein urakalla. Oiskohan toi sit enne synnytyksestä? :O
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24756064:Joo se tähtää ja kohta ottaa vauhtia...
Jep jep. Keskiviikko 19.10.Keskiviikkokin on hyvä päivä syntyä.
Toivottavasti.Toivottavasti syntyisi pian. Huomenna.
opcorn: Jännityksellä seuraamme tilannetta siisSaa nähdä, josko tänään alkaisi tapahtua. Muutamia supistuksia on nyt tullut tunnin ajan.