Arvuutelkaa yön ratoksi *turhis, ei kannata avata*

Mä kyllä toivoisin, että tulisi nopeasti. En niinkään itseni takia, vaan esikoisen hoidon vuoksi.

Jos lapsi ehtisi syntyä ja päästäisiin myös kotiin sairaalasta ennen 10.10., niin kaikki menisi paremmin kuin hyvin. :D

Oot varmaan joskus maininnutkin, mutta miksi sulla meni sektioon?
Koska kukaan ei hoksannut tarkastaa vauvan tarjontaa sektiopäivänä jolloin se olisi leikkaavan lääkärin mukaan ollut "ihanteellinen". :D Eli turha sektio...

Hyvä lukea tuosta synnytyskertomuksesta että "tarjontaa ei ehditty tarkastaa joten sektioon päädyttiin"...juu olihan siinä suunnitellussa sektiossa ihan kauhean kiire, ei sitten kehdannut kirjottaa mokastaan... :headwall:

Koska kukaan ei hoksannut tarkastaa vauvan tarjontaa sektiopäivänä jolloin se olisi leikkaavan lääkärin mukaan ollut "ihanteellinen". :D Eli turha sektio...

Hyvä lukea tuosta synnytyskertomuksesta että "tarjontaa ei ehditty tarkastaa joten sektioon päädyttiin"...juu olihan siinä suunnitellussa sektiossa ihan kauhean kiire, ei sitten kehdannut kirjottaa mokastaan... :headwall:
Just joo. Teitkö valituksen?

Just joo. Teitkö valituksen?
No siis en voitko kuvitella?! :O
Olin sillon jotenkin....pöllyssä eikä tullut edes mieleeni.
Sitten myöhemmin kun aloin käydä tuota traumaa läpi (siis kamalasta sektiosta johtuvaa) tuli eka sellanen "perkele minkä teki" ja hoksasin koko jutun. Tuntuu jotenkin myöhäseltä enää... :/

Olin ihan hemmetin kipeä, mutta silti se vauvahuuru vei multa kaikki katkerat ajatukset, vaikka ehkä niitä olisikin sanut tuossa tilanteessa olla.
Tajusin tosiaan siinä vaiheessa vasta koko jutun kun kipeän sektion kokenut kaverini sai raivarit kun kuuli(avauduin asiasta). :D

Hei mutta ei tää ole mikään mun sektioavautumisketju (niitäkin tarpeeksi jo:D) vaan sun vauvan jännäämisketju!!! :)
Heh. Mulla ei sektiosta jäänyt huonoa muistoa, vaikka se kiireellinen olikin. Kaikki meni hyvin mun kohdalla.

Oletko selvittänyt, voitko vielä tehdä valitusta? Luulisi olevan mahdollista, koska ei ole vielä niin kauhean pitkää aikaa kulunut.

Yhteistyössä