Höh, minuukin alkaa jännittää kun luin sattumalta tän ketjun
Tervetuloa vaan mukaan arvuuttelemaan. Veikkauksesi syntymäpäiväksi?
Höh, minuukin alkaa jännittää kun luin sattumalta tän ketjun
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;24749119:9.10.11 ihan selkeesti
:stick:Pinnistä pinnistä!!! PUUH PUUH!!! opcorn:
Voi tonttuseni. Mielelläni lähtisin synnärille vaikka heti. Vauveli vaan tuntuu viihtyvän yksiössään kuten esikkokin aikanaan.Olen kärsimätön :xmas:
No mitäs olet kasvattanut luksusoltavat sinne mahaasi!! :stick:Voi tonttuseni. Mielelläni lähtisin synnärille vaikka heti. Vauveli vaan tuntuu viihtyvän yksiössään kuten esikkokin aikanaan.
Itsees harmittaa, kun sulla oli huonomman tason hotelli itelläs. :stick:No mitäs olet kasvattanut luksusoltavat sinne mahaasi!! :stick:
Uusi ehdotukseni on 8.10.11
terveisin alkulukujen ystävä
No oli kyllä huono, kun revittiin vatsan läpi kylmään kirkkaaseen maailmaan...ei missään 5tähden hotellissa tule sellasta herätystä!!!Itsees harmittaa, kun sulla oli huonomman tason hotelli itelläs. :stick:
Hmm.. Kalenteria katsoen 6.10. tai 10.10.
Nii-i..mieti nyt vähäsen. Tolleen vaan törkeesti poistetaan huoneesta. :stick:No oli kyllä huono, kun revittiin vatsan läpi kylmään kirkkaaseen maailmaan...ei missään 5tähden hotellissa tule sellasta herätystä!!!
Koska kukaan ei hoksannut tarkastaa vauvan tarjontaa sektiopäivänä jolloin se olisi leikkaavan lääkärin mukaan ollut "ihanteellinen". Eli turha sektio...Oot varmaan joskus maininnutkin, mutta miksi sulla meni sektioon?
Just joo. Teitkö valituksen?Koska kukaan ei hoksannut tarkastaa vauvan tarjontaa sektiopäivänä jolloin se olisi leikkaavan lääkärin mukaan ollut "ihanteellinen". Eli turha sektio...
Hyvä lukea tuosta synnytyskertomuksesta että "tarjontaa ei ehditty tarkastaa joten sektioon päädyttiin"...juu olihan siinä suunnitellussa sektiossa ihan kauhean kiire, ei sitten kehdannut kirjottaa mokastaan... :headwall:
No siis en voitko kuvitella?! :OJust joo. Teitkö valituksen?
Heh. Mulla ei sektiosta jäänyt huonoa muistoa, vaikka se kiireellinen olikin. Kaikki meni hyvin mun kohdalla.Hei mutta ei tää ole mikään mun sektioavautumisketju (niitäkin tarpeeksi jo) vaan sun vauvan jännäämisketju!!!