Tosin jalat näkyi suhteellisen hyvin ultrassa, mutta muuten ei meinannut saada selvää, kun istukka, röllykkä ja sektioarpi edessä.No hyvät varustukset sitten!
Tosin jalat näkyi suhteellisen hyvin ultrassa, mutta muuten ei meinannut saada selvää, kun istukka, röllykkä ja sektioarpi edessä.No hyvät varustukset sitten!
HEI! Mua kiinnostaa koska itellä kans takana sektio, että onko vaikuttanu jotenkin? Tuntunu ikävältä kun vatsa kasvaa? Onko sitä seurailtu?Tosin jalat näkyi suhteellisen hyvin ultrassa, mutta muuten ei meinannut saada selvää, kun istukka, röllykkä ja sektioarpi edessä.
Ei ole seurattu mitenkään. Synnytystapa-arvio tulee toki automaattisesti.HEI! Mua kiinnostaa koska itellä kans takana sektio, että onko vaikuttanu jotenkin? Tuntunu ikävältä kun vatsa kasvaa? Onko sitä seurailtu?
Hyiii!Ei ole seurattu mitenkään. Synnytystapa-arvio tulee toki automaattisesti.
Ei tuota arpea ole edes huomannut raskauden aikana, vaikka maha ollut huomattavasti isompi kuin ekassa raskaudessa. Mulla se arpi kyllä jää aika hyvin tuon röllykän alle, joten en tiedä, johtuuko siitä. Hoikempana sulla voi silti tuntua arpi kiristävältä tms. mahan kasvaessa.
Ihan alkuraskaudessa tuli viiltäviä kipuja, ja epäiltiin jo kohdun ulkopuolista raskautta. Vauva oli kuitenkin kohdussa, joten oletus oli sitten, että joitain leikkausaikaisia kiinnikkeitä on repeillyt ja siitä tullut noita viiltäviä kipuja.
Älä turhaan peräänny. Noi viillot tuli kahtena päivänä ja sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Pientä siis.Hyiii!
Nyt tuli taas sellanen fiilis että peräännyn tässä vauva-asiassa...
uiik! Jotenkin alkaa aina oksua kun kuulen mitä tahansa sektiosta, silti kidutan itseäni kyselemällä. :headwall:
Siis ei se vaan jotenkin kaikki sektiojutut...Älä turhaan peräänny. Noi viillot tuli kahtena päivänä ja sen jälkeen ei mitään ongelmaa. Pientä siis.
Älä tuu vaan synnytä!Jos menis metsästämään unta...Jaksaa sitten taas ensi yönä tulla tänne ilmoittelemaan, ettei tänään syntynyt.
Viiden päivän päästä pitelet jo pientä kääröä sylissäsi. =) Edelleenkin sitä mieltä, että lapsesi syntyy 4.10.
Sunnuntai olis hyvä päivä. Mun äitylin synttäri
Yup. Mun laskettu aika on 2.2.2012. Ajattelin synnyttää klo 22.22.22....Lauantaina olisi kyllä hauska syntymäpäivä, 011011.
Yup. Mun laskettu aika on 2.2.2012. Ajattelin synnyttää klo 22.22.22....
Ei.Mitään tuntemuksia???
Baby syntyy ens tiistaina. Usko pois