Syntyikö paljonkin ennen?Alkuperäinen kirjoittaja 3pientäporsasta;24712111:no meijän kuopuksen ois varmaanki pitäny syntyy tona päivänä mut mun kroppa ei jaksanu sinne asti
Syntyikö paljonkin ennen?Alkuperäinen kirjoittaja 3pientäporsasta;24712111:no meijän kuopuksen ois varmaanki pitäny syntyy tona päivänä mut mun kroppa ei jaksanu sinne asti
Ehkä kuitenkin sitten parempi, ettei syntynyt mummosi kuoleman kanssa samana päivänä. Ei sillä tavalla sitten liity surullisia muistoja kuopuksen syntymäpäivään.Alkuperäinen kirjoittaja 3 pientäporsasta;24712121:23.9 mut toi ny on vaa mun viirauksii
samana päivänä ois tullu mun mummon kuolemasta vuosi
Esikoisestani meni vedet, mitään tulppaa en koskaan kai nähnytkään. Kai se sairaalassa meni. Mutta tokasta tuli tutuksi tuo tulppa ja luulin että pian on menoa mutta kaksi viikkoa siinä meni ennenkuin syntyi. Että veikkaan tuon kahden viikon olevan aika maksimi aika että alkaa tapahtua tulpan lähdön jälkeen.Tuli kerralla iso kasa tuota tulppaa. Sen jälkeen ei ole tullut, tai on ollut niin pieniä paloja etten ole huomannut. Vaikutti kuitenkin aika samalta määrältä silloin kaksi viikkoa sitten, kun mitä esikoisesta tuli kerralla. Tässä vaan ei ollut veriviiruja ollenkaan. (Esikoisesta meni tulppa kerralla ja tunnin sisällä siitä meni vedet.)
No mä en ois sitä niin surullisena pitäny surullisempi se päivä mun enolle oli kun samana päivänä sillä itellään synttärit kun äiti kuoliEhkä kuitenkin sitten parempi, ettei syntynyt mummosi kuoleman kanssa samana päivänä. Ei sillä tavalla sitten liity surullisia muistoja kuopuksen syntymäpäivään.
Voih.Alkuperäinen kirjoittaja 3 pientäporsasta;24712134:No mä en ois sitä niin surullisena pitäny surullisempi se päivä mun enolle oli kun samana päivänä sillä itellään synttärit kun äiti kuoli
no oon aatellu asian näin meillä ei eikä tämän takia ois kolmattaVoih.
Siksipä meinaankin että se on menoa tällä viikolla. Alapas pakkailemaan joSe on jo ohitettu.
Meni meinaan la-su välisenä yönä.
Tuleeko lisää veikkauksia tänä yönä?
Torstai on edelleen arvaukseni. Koska eihän alkuluvut voi pettää? Eihän?
HÖH!Tänään ei ainakaan syntynyt.
Mutta tänään on taas päivä uus.. opcorn:HÖH!
Oletko vielä tullut hulluksi yhtään?Mutta tänään on taas päivä uus.. opcorn:
En.Oletko vielä tullut hulluksi yhtään?
Mulla oli ihana raskaus ja kaikki sujui kuin rasvattu MUTTA viimesinä päivinä ennen laskettua sekosin, itkin mm suihkussa ja hakkasin seinää kun "SYNNY JO S****A" todella dramaattisesti valuin suihkun lattialle ja mies tuijotti kauhuissaan. :xmas:
Hormonit? Ehei...
Tuo torstain on kyllä tällä hetkellä johdossa noissa arvauksissa.Meillä on näköjään sama la me saadaan vauva syliin jo torstaina, sektiolla. Toivotaan samaa pvää myös sulle!