Peeshi.minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Jaa-a. Niin kauan kun seksiä on maailmassa ollut, on ollut olemassa lehtolapsia.Hienoa, että jotkut pystyvät tuohon, mutta minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Voi luovuttaa, vaikka olisikin kierukka.voiko luovuttaa munasoluja jos on kierukka?
mietin vaan, et kun mulla on ja en tod halua lisää lapsia niin jos joudun ottamaan sen kierukan pois ja sitten pamahdankin itse paksuks niin kuka hyötyy? tai siis eikö silloin oo tilit tasan?
Sä mielummin tapat ne tapansa kullakinHienoa, että jotkut pystyvät tuohon, mutta minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Eikös ne kuole joka kuukausi jos niitä ei oteta talteen? No ei sekään tietty takaa,että elossa pysyisi,mut olisi nyt jotain tehty niidenkin puolesta eikä vain suin päin tapettu ja heitetty hukkaaan.
sit voisin harkita. ei mun munasolut oo multa pois, tai siis nehän on vaan solujaVoi luovuttaa, vaikka olisikin kierukka.
Eihän sen sitten väliä jos joku gigolokin paneskelee kaiken raskaaksi mikä vastaan tulee, nehän on "vaan soluja".sit voisin harkita. ei mun munasolut oo multa pois, tai siis nehän on vaan soluja
Sanos muuta. Että vielä elämän paras päätös? Jösses. Mitäs jos se mun munasolu joutuu johonkin surkeeseen perheeseen vielä tai homoperheeseen. No thanks. Sairas maailma. Ymmärrän vielä elinsiirrot mutta en tätä lapsitehtailua.Hienoa, että jotkut pystyvät tuohon, mutta minä en todellakaan voisi antaa omia lapsiani ympäri kyliä ties kelle :O Minun lapsianihan ne olisivat.
Tässähän tämä tuli kiteytettynä mukavastiEihän sen sitten väliä jos joku gigolokin paneskelee kaiken raskaaksi mikä vastaan tulee, nehän on "vaan soluja".
Jaellaan kaikki vähän soluja, ollaan in.
Heitellään tonne vähän spermaa ja tonne muutamat munat.. maailmasta tulee parempi paikka.:xmas:
Tämän tyylisille kirjoittajilleko niitä soluja lahjoitellaan? Hienoa yök Tuntuu se äo olevan kadoksissa ihan jossain muualla kuin niillä jotka eivät solujaan heittele minne sattuu.Alkuperäinen kirjoittaja elämä on ikuista;24714892:Tätä asiaa ei ole tarkoitettukkaan kaikkien ymmärrettäväksi. Useasti ne kenen äo on matalampi ei pysty tajuaamaa tällaisia asioita ,mutta onneksi on vielä olemassa normi äo:n omaavia,ketkä ymmärtää ja pystyy tuntemaan empatiaa ja auttamisen halua.
Hiirenpaskan kokoisilla aivoilla ei ymmärrettävästi voi näin suuria asioita pohtia, huomaan sen joidenkin vastauksista