Arvuutelkaa yön ratoksi *turhis, ei kannata avata*

[QUOTE="hmm";24712117]Onko tulppaa tullut jatkuvasti tuon kahden viikon aikana? Jos on, niin veikkaan ettei mene enää montaa päivää kun syntyy. Torstaina viimeistään :D[/QUOTE]

Tuli kerralla iso kasa tuota tulppaa. Sen jälkeen ei ole tullut, tai on ollut niin pieniä paloja etten ole huomannut. Vaikutti kuitenkin aika samalta määrältä silloin kaksi viikkoa sitten, kun mitä esikoisesta tuli kerralla. Tässä vaan ei ollut veriviiruja ollenkaan. (Esikoisesta meni tulppa kerralla ja tunnin sisällä siitä meni vedet.)

Alkuperäinen kirjoittaja 3 pientäporsasta;24712121:
23.9 mut toi ny on vaa mun viirauksii :)
samana päivänä ois tullu mun mummon kuolemasta vuosi
Ehkä kuitenkin sitten parempi, ettei syntynyt mummosi kuoleman kanssa samana päivänä. Ei sillä tavalla sitten liity surullisia muistoja kuopuksen syntymäpäivään. :)

"hmm"
Tuli kerralla iso kasa tuota tulppaa. Sen jälkeen ei ole tullut, tai on ollut niin pieniä paloja etten ole huomannut. Vaikutti kuitenkin aika samalta määrältä silloin kaksi viikkoa sitten, kun mitä esikoisesta tuli kerralla. Tässä vaan ei ollut veriviiruja ollenkaan. (Esikoisesta meni tulppa kerralla ja tunnin sisällä siitä meni vedet.)
Esikoisestani meni vedet, mitään tulppaa en koskaan kai nähnytkään. Kai se sairaalassa meni. Mutta tokasta tuli tutuksi tuo tulppa ja luulin että pian on menoa mutta kaksi viikkoa siinä meni ennenkuin syntyi. Että veikkaan tuon kahden viikon olevan aika maksimi aika että alkaa tapahtua tulpan lähdön jälkeen.

[QUOTE="hmm";24712132]Esikoisestani meni vedet, mitään tulppaa en koskaan kai nähnytkään. Kai se sairaalassa meni. Mutta tokasta tuli tutuksi tuo tulppa ja luulin että pian on menoa mutta kaksi viikkoa siinä meni ennenkuin syntyi. Että veikkaan tuon kahden viikon olevan aika maksimi aika että alkaa tapahtua tulpan lähdön jälkeen.[/QUOTE]

Se on jo ohitettu. :D

Meni meinaan la-su välisenä yönä. :D

Oletko vielä tullut hulluksi yhtään?
Mulla oli ihana raskaus ja kaikki sujui kuin rasvattu MUTTA viimesinä päivinä ennen laskettua sekosin, itkin mm suihkussa ja hakkasin seinää kun "SYNNY JO S****A" todella dramaattisesti valuin suihkun lattialle ja mies tuijotti kauhuissaan. :xmas:

Hormonit? Ehei...:LOL:
En. :D

Eka meni 9 päivää yli lasketun ajan ja muut olivat enemmän tuskissaan asian kanssa kuin minä. Sama varmaan käy tässäkin. :LOL:

Tulee kun tulee. Mulla vaan on tylsää, niin arvuuttelen. Onhan se sit kiva nähdä, että kenen arvaus osui lähimmäksi. ;)

Yhteistyössä