Lauantaiyön perinteinen läsnäologallup.

Tässä mun syy
Olen kipeänä. Angiina ilman kuumetta, ja lisäksi yskimisestä ilmeisesti murtunut kylkiluu/luita oikealta puolelta (siltä ainakin tuntuu kun on aivan uskomaton valtava kipu mikä nyt on ollut jo viime viikolla, mutta en silloin älynnyt hakeutua lääkäriin.. nyt on vaan pahentunut ja varovasti pitää olla ton kans.. päivystystä ei ole vklp meilläpäin..).
Lisäksi olen vähän tällainen yökukkuja muutenkin. Nyt kuitenkin tilanne se, että makuullaan on vain paha ja kivulias olla, siksi istun pöytäkoneen ääressä, katson simpsoneita ja luen kummitusjuttuja..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tässä mun syy;24699997:
Olen kipeänä. Angiina ilman kuumetta, ja lisäksi yskimisestä ilmeisesti murtunut kylkiluu/luita oikealta puolelta (siltä ainakin tuntuu kun on aivan uskomaton valtava kipu mikä nyt on ollut jo viime viikolla, mutta en silloin älynnyt hakeutua lääkäriin.. nyt on vaan pahentunut ja varovasti pitää olla ton kans.. päivystystä ei ole vklp meilläpäin..).
Lisäksi olen vähän tällainen yökukkuja muutenkin. Nyt kuitenkin tilanne se, että makuullaan on vain paha ja kivulias olla, siksi istun pöytäkoneen ääressä, katson simpsoneita ja luen kummitusjuttuja..
Paranemisia sinne.
 
Tässä mun syy
Paranemisia sinne.
Kiitos, kyllä tämä tästä on ollut helpottamaan päin. Vajaa 3 viikkoa sairasteltu kun eivät antibiootitkaan tehonneet, sitten toisena sain jotain efedriinilääkkeitä mistä tuli hallusinaatioita ja paniikkikohtauksia. :S Maanantaina haen uudet lääkkeet. Enää vaivaa vain järkyttävän paha yskä, kurkkukivut yms on onneksi ohi. Niin ja tämä pirun kylki, kun on niin jumalattoman kipeä että kun vähänkin liikahtaa tekee mieli itkeä tai vähintäänkin rääkäistä.
 
Flinga lill
oon niin pettynyt! En ole juonut alkoholia 16vuoteen ja nyt olen kiskonut*työlästä*3 pulloa viiniä eikä tuu ku kamala pissahätä!
Ihan liian yliarvostettua tää alkon nauttiminen.
Ajan tuhlausta.
Vai enkö mä enää osaa edes dokata?
 

Yhteistyössä