Helvatin ällö facebook-päivitys, saa oksentaa

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Tämä muuttuu nyt kyllä kunnon avautumisketju, mutta se on myös yhden sortin ihmisryhmä jota en ymmärrä :D Äiti syyttämässä lastaan omasta rupsahtamisestaan? Olen nähnyt paljon hyvin hehkeässä kunnossa olevia äitejä. Se laiskojen lylleröiden tavaksi muodostunut raskauskilojen syyttäminen ei oikein vakuuta enää, kun synnytyksestä on kolme vuotta.
Se on kauhia ylpeyden aihe se makkara, kun on synnytellyt ja tissitellyt, kunnon mammalla on "raskauskiloja" 50vuotta. Perä roikkuu metrin päässä, mutku miä oon synnytelly!
Kiitos äiti kun siä otit vastaan tissiarvet ja hehtaariäässin jotta olisit paras äiti ikinä!

"kryo"
"Kerrankin olen sun kanssa lunis 100% samaa mieltä! Oksettavin päivitys, etenkin kun sen näkee esim. äidillä, jolla on yksi lapsi, joka on jo 17 v. ja äiti ei jaksa tehdä töitä, ei ole koskaan jaksanut, makaa sohvalla 24/7. "

NIIN TOTTA!!! ja mun kaverilla on näin...!! tänään just nauratti ku näin ton!!! :D

"hohhoijaa"
Naiset.. tuntuuko nyt että olette parempia ihmisiä kun ette johinkin fb-paskaan lähteneet mukaan :D ?? Älykkäämpiä kuin ne jotka päivityksen kopsas? Kolmen sivun ketju jossa päivitellään muiden nettikäyttäytymistä, kerrotaan kuinka ollaan ihan yhtä hyvä äiti kuin muutkin vaikka et sitä netissä hehkuta?

Hankkikaa oikeasti muutakin puuhaa, antaa säälittävän kuvan koko naissukupuolesta tällainen. Miettikää pikkasen mitä väliä suuremmassa kuvassa jollakin tällaisella asialla on ennenkuin jauhatte ja raivoatte siitä sivukaupalla..huoh.

se koira älähtää...
[QUOTE="hohhoijaa";24665874]Naiset.. tuntuuko nyt että olette parempia ihmisiä kun ette johinkin fb-paskaan lähteneet mukaan :D ?? Älykkäämpiä kuin ne jotka päivityksen kopsas? Kolmen sivun ketju jossa päivitellään muiden nettikäyttäytymistä, kerrotaan kuinka ollaan ihan yhtä hyvä äiti kuin muutkin vaikka et sitä netissä hehkuta?

Hankkikaa oikeasti muutakin puuhaa, antaa säälittävän kuvan koko naissukupuolesta tällainen. Miettikää pikkasen mitä väliä suuremmassa kuvassa jollakin tällaisella asialla on ennenkuin jauhatte ja raivoatte siitä sivukaupalla..huoh.[/QUOTE]

..johon kalikka... :D

"hohhoijaa"
Alkuperäinen kirjoittaja se koira älähtää...;24665882:
..johon kalikka... :D
Ja tulihan sieltä se pakollinen "muka-hauska"-väläytys.

Onko tämä se paras heitto jolla pystyt tähän kommentoimaan? On helpompi lähteä mukaan suuren joukon paskan jauhantaan mutta yksilöllistä ja omaa mielipidettä et pysty muodostamaan?

Ihan kuin ala-asteella.

se koira älähtää...
[QUOTE="hohhoijaa";24665888]Ja tulihan sieltä se pakollinen "muka-hauska"-väläytys.

Onko tämä se paras heitto jolla pystyt tähän kommentoimaan? On helpompi lähteä mukaan suuren joukon paskan jauhantaan mutta yksilöllistä ja omaa mielipidettä et pysty muodostamaan?

Ihan kuin ala-asteella.[/QUOTE]

Kyllä ihan kun ala-asteella, mutta on aika huvittavaa miten tosissaan sinä otat tämän keskustelun ja sitten syytä samasta muita.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"hohhoijaa"
Alkuperäinen kirjoittaja se koira älähtää...;24665893:
Kyllä ihan kun ala-asteella, mutta on aika huvittavaa miten tosissaan sinä otat tämän keskustelun ja sitten syytä samasta muita.
Eipä voi sullekaan muuta sanoa kuin huokaus vaan..keskustelun taso kun jää tälle asteelle niin taitaa olla parempi mun etsiä parempi kohde. Mene sä vaikka haukkumaan niitä äitejä jotka ostaa/ei osta lapselleen merkkivaatteita, kai siitäkin joku massaketju löytyy ;)

"shihtzu"
Kaikesta tekin ärsyynnytte, tuohon on huumoria, kuten kaikki tuollaiset tilapäivitykset. Ja kyllä minä tuon voisin seinälle laittaa, kun osin pitää paikkaansakin, sillä olen tällä hetkellä oikeastaan 24/7 vastuussa lapsistani tai ainakin tuosta pienemmästä, jos isompi joskus sattuu käymään jossain kylässä.

se koira älähtää...
[QUOTE="hohhoijaa";24665903]Eipä voi sullekaan muuta sanoa kuin huokaus vaan..keskustelun taso kun jää tälle asteelle niin taitaa olla parempi mun etsiä parempi kohde. Mene sä vaikka haukkumaan niitä äitejä jotka ostaa/ei osta lapselleen merkkivaatteita, kai siitäkin joku massaketju löytyy ;)[/QUOTE]

Voi keksitkö vielä lisää :D

hellsbells
Just eilen lueskelin kun pari läskipersemammaa oli laittanu tuon päivityksen, ja mietin että helvetti mitä hevonpaskaa. Niilläkin lapset joka arkipäivä hoidossa kun makaavat miehiensä kanssa kotona tekemättä mitään. Viikonloppusin voikin sit laittaa lapset hoitoon ja viettää laatuaikaa miehen kanssa. Oikeen superäityleitä puspusnamm <3 <3

"vieras"
Mä en muutenkaan jaksa näitä ihmisiä jotka käy laulamassa karaokea ja hehkuttaa sen jälkeen naamakirjassa miten nyt on hänellä niin ja niin paljon faneja jne.

Tai mitä muuta mahtavaa ja upeaa on taas tapahtunut. Tyyliin on käynyt ruokakaupassa.

Eikö yhtään ole itsekritiikkiä vai mistä tämmöinen johtuu?

Ken guru
[QUOTE="shihtzu";24665905]Kaikesta tekin ärsyynnytte, tuohon on huumoria, kuten kaikki tuollaiset tilapäivitykset. Ja kyllä minä tuon voisin seinälle laittaa, kun osin pitää paikkaansakin, sillä olen tällä hetkellä oikeastaan 24/7 vastuussa lapsistani tai ainakin tuosta pienemmästä, jos isompi joskus sattuu käymään jossain kylässä.[/QUOTE]

Niin, ihmiset yleensä on....Joidenkin pitää vaan erikseen senkin puolesta nostaa liput salkoon.

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Ken guru
[QUOTE="hohhoijaa";24665888]Ja tulihan sieltä se pakollinen "muka-hauska"-väläytys.

Ihan kuin ala-asteella.[/QUOTE]

Sepä vasta suuren joukon mukaan menemistä onkin, ja IHAN kun ala-asteella, jos tuollaisia ketjukirjeitä laittelee eteenpäin.

[QUOTE="shihtzu";24665905]Kaikesta tekin ärsyynnytte, tuohon on huumoria, kuten kaikki tuollaiset tilapäivitykset. Ja kyllä minä tuon voisin seinälle laittaa, kun osin pitää paikkaansakin, sillä olen tällä hetkellä oikeastaan 24/7 vastuussa lapsistani tai ainakin tuosta pienemmästä, jos isompi joskus sattuu käymään jossain kylässä.[/QUOTE]

Totta, tuskin kukaan noita oikeasti tarkoittaa. Onhan tuolla vaikka mitä humoristisia tilapäivityksiä.

Lunatic
Totta, tuskin kukaan noita oikeasti tarkoittaa. Onhan tuolla vaikka mitä humoristisia tilapäivityksiä.
Joo mutta kun toi marttyyrimamma ainakin on ihan irl tota mieltä myös.
Ei ottanut huumorilla ollenkaan.

Tällänen se on irl:
"Kun minä oon lapseni tehnyt, niin minä ne myös kasvatan!" "TAAAAASKO SULLA ON VAPAAILTA!! herranen aika, MULLA EI OLE OLLUT VAPAATA VUOTEEN!"
"mITÄ SITÄ TEKIS KUN SÄHKÖT MENEE, EI VOI PYYKKIÄKÄÄN PESTÄ, PESIN EILEN 5 KONEELLISTA KUN TÄNÄÄN ON 2 TUNNIN SÄHKÖKATKO. Pitäsköhän imuroida se aika, ai niin, sekään ei toimi, no pölyjä voi aina pyyhkiä!"

Joo mutta kun toi marttyyrimamma ainakin on ihan irl tota mieltä myös.
Ei ottanut huumorilla ollenkaan.

Tällänen se on irl:
"Kun minä oon lapseni tehnyt, niin minä ne myös kasvatan!" "TAAAAASKO SULLA ON VAPAAILTA!! herranen aika, MULLA EI OLE OLLUT VAPAATA VUOTEEN!"
"mITÄ SITÄ TEKIS KUN SÄHKÖT MENEE, EI VOI PYYKKIÄKÄÄN PESTÄ, PESIN EILEN 5 KONEELLISTA KUN TÄNÄÄN ON 2 TUNNIN SÄHKÖKATKO. Pitäsköhän imuroida se aika, ai niin, sekään ei toimi, no pölyjä voi aina pyyhkiä!"
Vaikuttaa että hän tarvitsisi opastusta ajanhallnnan sekä arjenhallinnan suhteen. Voisit tarjota joskus kohteliaasti apuasi :D

Monta lasta hänellä oikein on?

"Vilukissa"
Miksi ihmeessä te otatte jonkun harmittoman fb- päivityksen noin tosissanne?! Ja kirjaimellisesti?! Juu, saahan siitä varmaan ja näemmä ne omat kicksinsä mutta kuitenkin...löysätkää nyt vähän :).

Ken guru
[QUOTE="Vilukissa";24667280]Miksi ihmeessä te otatte jonkun harmittoman fb- päivityksen noin tosissanne?! Ja kirjaimellisesti?! Juu, saahan siitä varmaan ja näemmä ne omat kicksinsä mutta kuitenkin...löysätkää nyt vähän :).[/QUOTE]

Ei kiristä. Kunhan nyt sanotaan mitä niistä ajatellaan. Ei sen kummempaa.

Samaa mieltä oon myös monista valmiiksi kirjoitetuista korteista (Hallmark tms), joissa on joku lässyn lässyn lää teksit, ja sitten silmät kiiluen lähetetään se jollekin, että TÄTÄ mieltä olen. NÄIN ajattelen, vaikka ko. asia ei olis koskaan mieleen tullutkaan jos ei sitä olis valmiiksi pureskeltuna annettu.

"Emppu"
Itseäni joskus myös ärsyttää nämä, mutta toisaalta ymmärrän tuon itsensä korostamisen, kun saa lukea sinkkujen päivityksiä tyyliin: " tällä viikolla joka päivä tunti ylitöissä, onneksi tänään (lauantai) sai nukkua puolille päivin ja taidanpa ottaa vielä päiväunetkin, ei näin kiireistä elämää muuten jaksa" :D

"vieras"
En itse oo facebookissa enkä mistään kiertoviesteistä sun muista oo ikinä välittäny enkä niitä jatkanut.

Mutta, miten se on keneltäkään pois jos joku tuollaisen laittaa facebookkiin sivuilleen?

Jos joku kokee et äitiys on hänen elämänsä suurin ja hienoin asia? Eikai tarvii olla täydellinen äiti kokeakseen niin?

Mä oon "vaan " kotiäiti ja siitä saa kuullai ihmettelyä aika paljon. Mulla on yliopistotutkinto ja aion mennä töihin kun lapset on kouluiässä kaikki, mutta nyt äitiys on mulle tärkein asia.
Jep, olen siis surullisen säälittävä läskiperse (oisko viis kiloa ylimääräistä vielä jäljellä edellisestä raskaudesta) luuseri joak ei mistään mitään tiedä jne..
Hei oikeesti, voiko naiset ja äidit olla näin veemäisiä koko ajan toisilleen?

Yhteistyössä