Helvatin ällö facebook-päivitys, saa oksentaa

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
Menee samaan kategoriaan näiden ällötysten kanssa:

Olen kantanut häntä mahassa, nukuttanut hänet rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni hänet nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun. Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseäni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla äiti. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI?

.
:LOL::LOL::x:x:x

Taas vaihteeksi samaa mieltä Luniksen ja monen muunkin kanssa. Ällöimelää ja ärsyttävää etusivuntäytettä. :)

lasipää
Jaa, en löytänytkään sitä toista, mutta siinä puhutaan jostain arpisesta mahasta jne.
*p y r s k k k k * vaan ja kiitos nauruista.

Tämä meikäläisen tämänpäiväinen sitkeä (stressin aiheuttama) päänsärky tuntuis vihdoin olevan jotenkutenten voitettu, kiitos palstan.

ja laulakaamme: .... :snotty: :snotty: :snotty: :snotty:
...yh-- des--sääää --- yyyyyr--jööööö---ten,

sävel "yhdessä itkien", joka on joku vanha tod. tähän sopiva tekopyhä hirveä valitusrenkutus

Kiitos, Lunikselle - sain tuon viheliäisen säryn vihdoin hallintaan...

"jeps"
Joo, no noinhan se menee, jos ne kersat kasvattaa ja ITSE hoitaa ja itse vahtiii. Toiset vaan eivät viitsi joten joku muu joutuu. Oksennukset menevät kouluun häiriköimään, koska kukaan ei ole koskaan kasvattanut.

"palma"
"Se tekee minusta herätyskellon". Mitä helvettiä? Meillä kyllä on ollut varaa ostaa ihan mekaaninen vehje siihen hommaan, vaikka aherrankin kaiket päivät kotona passaamassa lapsiani ilman palkkaa, lomaa, muuta elämää – eiku miten se nyt meni.

Vihaan myös niitä "minäpä oon niin empaattinen ihminen että tunnen tuskaa syöpää vastaan taistelijoiden puolesta" tai "kopioi tää naiivi lässytys jos vastustat kiusaamista kuten minä" -juttuja. Varsinkin ne loppuun liitetyt heitot "veikkaanpa, että 95 % ihmisistä ei tätä seinällään jaa" saa näkemään punaista. Onneksi me 95 % ollaan sen verran järjissämme, että tajutaan, että fb-statuksilla ei ongelmia poisteta...

• Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
"jeps"
[QUOTE="jeps";24665604]Joo, no noinhan se menee, jos ne kersat kasvattaa ja ITSE hoitaa ja itse vahtiii. Toiset vaan eivät viitsi joten joku muu joutuu. Oksennukset menevät kouluun häiriköimään, koska kukaan ei ole koskaan kasvattanut.[/QUOTE]

eikä opettanut kurinpitoa ja ottamaan toisetkin ihmiset huomioon. Koulu on täynnä helvetin esikartanon itsekkäitä oksennuksia, ja just sen takia, etät ihmiset eivät ole sisäistäneet mitä vanhemmuus on. Ne kun on IHAN ITSE TEHTY (ei saatu jne) vaan tehty, niin ne pitää itse myös paimentaa ja pitää kurissa. Ja ei, opettaja ei ole vastuussa siitä, mitä ne tekevät koulussa, vaan vanhempi.

Hyvä kroppa
Tollasiin tekee mieli vastata, että mulla on kyllä todella hyvä vartalo ja muutenkin koen äitinä olemisen ihan helpoksi ja että kuka vaan katujuoppokin onnistuu tulemaan raskaaksi, joten ei se mikään kunnia-asia ole.

[QUOTE="jeps";24665604]Joo, no noinhan se menee, jos ne kersat kasvattaa ja ITSE hoitaa ja itse vahtiii. Toiset vaan eivät viitsi joten joku muu joutuu. Oksennukset menevät kouluun häiriköimään, koska kukaan ei ole koskaan kasvattanut.[/QUOTE]

Jotkut eivät vaan jaksa tehdä siitä ITSE hoitamisesta ja ITSE vahtimisesta ja ITSE kasvattamisesta niin vitunmoista marttyyrinumeroa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä kroppa;24665637:
Tollasiin tekee mieli vastata, että mulla on kyllä todella hyvä vartalo ja muutenkin koen äitinä olemisen ihan helpoksi ja että kuka vaan katujuoppokin onnistuu tulemaan raskaaksi, joten ei se mikään kunnia-asia ole.
Samoin kun tietyt kotiäidit valittaa kovin usein ettei koskaan ole vapaata eikä mitään muutakaan, yh:t saa sentään joka toisen vkl:n jne. skeidaa, tekee heti mieli oikein hinkata sitä paperiveistä pintanaarmussa ja sanoa että mun lapsilla onkin isä joka vahtii heitä joka ilta että mä voin palstailla ja käydä harrastuksissa, missäs teidän muna luuhaa :saint:

[QUOTE="palma";24665607]"Se tekee minusta herätyskellon". Mitä helvettiä? Meillä kyllä on ollut varaa ostaa ihan mekaaninen vehje siihen hommaan, vaikka aherrankin kaiket päivät kotona passaamassa lapsiani ilman palkkaa, lomaa, muuta elämää – eiku miten se nyt meni.

Vihaan myös niitä "minäpä oon niin empaattinen ihminen että tunnen tuskaa syöpää vastaan taistelijoiden puolesta" tai "kopioi tää naiivi lässytys jos vastustat kiusaamista kuten minä" -juttuja. Varsinkin ne loppuun liitetyt heitot "veikkaanpa, että 95 % ihmisistä ei tätä seinällään jaa" saa näkemään punaista. Onneksi me 95 % ollaan sen verran järjissämme, että tajutaan, että fb-statuksilla ei ongelmia poisteta...[/QUOTE]
Samaa sarjaa kuin mihinkään vaikuttamattomien nettiadressien allekirjoittelijat ja hehkuttajat. "Käytinpä netissä 5 sekuntia aikaa kopipastetakseni jonkun muun kirjoittaman tekstin" versus "Käytinpä netissä 5 sekuntia aikaa allekirjoittaakseni jonkun muun kirjoittaman tekstin". Sen jälkeen voikin hyvillä mielin palata tekemään kaiken niinkuin ennenkin ja kuvitella olevansa kovinkin empaattinen ihminen. Ketä päättäjää kiinnostaisi joku vatun nettiadressi, jossa allekirjoittajien joukosta löytyy Palle Penis ja Josef Stalin?

Vastustan syöpää/kiusaamista/sotaa kopipasteamalla tekstinpätkän Facebookiin.. Valitettavasti on paljon ihmisiä, jotka eivät alkuunkaan ymmärrä, mikä edellisessä lauseessa mättää.

Jos asiasta mainitset, olet tietenkin epäempaattinen mulkku, jonka pitäisi olla hiljaa kun ei mistään mitään ymmärrä. Varjelkoot, jos joku kehtaa huomauttaa touhun typeryydestä. Oikea persereikä.

Huh, miten ihanaa huomata, etten olekaan yksin ajatusteni kanssa tämän asian suhteen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
Samaa sarjaa kuin mihinkään vaikuttamattomien nettiadressien allekirjoittelijat ja hehkuttajat. "Käytinpä netissä 5 sekuntia aikaa kopipastetakseni jonkun muun kirjoittaman tekstin" versus "Käytinpä netissä 5 sekuntia aikaa allekirjoittaakseni jonkun muun kirjoittaman tekstin". Sen jälkeen voikin hyvillä mielin palata tekemään kaiken niinkuin ennenkin ja kuvitella olevansa kovinkin empaattinen ihminen. Ketä päättäjää kiinnostaisi joku vatun nettiadressi, jossa allekirjoittajien joukosta löytyy Palle Penis ja Josef Stalin?

Vastustan syöpää/kiusaamista/sotaa kopipasteamalla tekstinpätkän Facebookiin.. Valitettavasti on paljon ihmisiä, jotka eivät alkuunkaan ymmärrä, mikä edellisessä lauseessa mättää.

Jos asiasta mainitset, olet tietenkin epäempaattinen mulkku, jonka pitäisi olla hiljaa kun ei mistään mitään ymmärrä. Varjelkoot, jos joku kehtaa huomauttaa touhun typeryydestä. Oikea persereikä.

Huh, miten ihanaa huomata, etten olekaan yksin ajatusteni kanssa tämän asian suhteen.
Saanko nyt vetää tämän samaan yhteyteen hyvän omantunnon ostamisesta lahjoituksilla jonnekin kaukomaille..

Menee samaan kategoriaan näiden ällötysten kanssa:

Olen kantanut häntä mahassa, nukuttanut hänet rinnallani.Olen suudellut pieniä varpaita, olen kuivannut kyyneleet.Olen saanut pissat ja oksennukset päälleni, valvonut öitä saadakseni hänet nukkumaan.Mutta en vaihtaisi tätä mihinkään muuhun. Minulla ei ole mallin keho, mutta kun katson itseäni peilistä näen äidin ja sitä suurempaa kunniaa ei ole kuin olla äiti. Laita tämä eteenpäin jos sinäkin olet ylpeä ÄITI?

Jaa, en löytänytkään sitä toista, mutta siinä puhutaan jostain arpisesta mahasta jne. Ei mua haittaa vaikka joku lapsestaan hehkuttaisi useinkin koska onhan se totta, että pienten lasten vanhemmilla ei aina paljoo muuta elämää oo, mutta se äitiyden hehkuttaminen on niiiiiiiiiiiiiin etovaa.

Siis oikeesti, TÄYSIN luonnollinen asia. Nykyään vaan huomattavasti helpotettuna verrattuna vaikkapa sadanvuoden takaiseen aikaan.
Mitä sitte jos on hyvä kroppa eikä edes mammapaitaa, kananpersettä ja muuta "äitiä"? Ei ole äiti lainkaan? Voi hellantuuteli :LOL:

Saanko nyt vetää tämän samaan yhteyteen hyvän omantunnon ostamisesta lahjoituksilla jonnekin kaukomaille..
"Lahjoitin juuri ilmaista rahaa Afrikkaan, ylistäkää minua" -tyypit. Joo. Sitten kun huomautat, että Afrikan maat ovat kusessa nykyään isolta osin juuri ilmaisen rahan takia, olet jälleen se epäempaattinen persereikä.

On se niin mystinen ajatus, että ihmiset eivät ehkä halua aloittaa maanviljelystuotantoon pohjautuvaa yritystä maassa, jossa viikon välein jaetaan riisisäkkejä avustusjärjestöjen autojen takaluukuista ilmaiseksi. Ilmeisesti kyseisen toiminnan lahjoittajat pitävät afrikkalaisia niin helvetin typerinä, etteivät tuota tajuaisi. Ja sitten taas ihmetellään, miten siellä ei ruoka riitä omavaraisesti, niin pitää lahjoittaa lisää..

Mitä sitte jos on hyvä kroppa eikä edes mammapaitaa, kananpersettä ja muuta "äitiä"? Ei ole äiti lainkaan? Voi hellantuuteli :LOL:
Tämä muuttuu nyt kyllä kunnon avautumisketju, mutta se on myös yhden sortin ihmisryhmä jota en ymmärrä :D Äiti syyttämässä lastaan omasta rupsahtamisestaan? Olen nähnyt paljon hyvin hehkeässä kunnossa olevia äitejä. Se laiskojen lylleröiden tavaksi muodostunut raskauskilojen syyttäminen ei oikein vakuuta enää, kun synnytyksestä on kolme vuotta.

Yhteistyössä