:kiss: Tykkäsit kuitenkin. :vampire::stick:
:kiss: Tykkäsit kuitenkin. :vampire::stick:
Tämä tulee minullakinchef: Gordon Ramsay
Eikä, mulle ainakin tulee mieleen:Eiks musta tuu ihan oikeesti muuta mieleen ku kirkkovene? *älisee epätoivoisena*
Onks mun nyt pakko muuttaa nikkiä tai jotain?
Tuohan osuu jo luonteeseekin oikein nappiin!Ei kyllä tule Kerpeleestä mieleen kirkkovene
Minulle tulee mieleen tämä
No mieleen tulee kirosana..
Erittäin osuva kuva..
Hauskaa!Erittäin osuva kuva..
Sori, minulle tulee susta mieleen yhden toisen saitin nikki...vähän saman tapainen nikki ja sillä oli avattarena kirkkovene :ashamed:kirkkovene? O-ou... Miten mä oon näin härskin nikin valinnu?
Tulee mieleen, mutten kehtaa sitä julkisesti naputella.. :ashamed:Sori, minulle tulee susta mieleen yhden toisen saitin nikki...vähän saman tapainen nikki ja sillä oli avattarena kirkkovene :ashamed:
Hei te hyppäsitte mun yli...eikö minusta tul mitään mieleen?
Sori, minulle tulee susta mieleen yhden toisen saitin nikki...vähän saman tapainen nikki ja sillä oli avattarena kirkkovene :ashamed:
Mulle tulee mieleen se joku piirroshahmo.. en nyt saa mieleen nimeä. Olisko amerikkalainen, sillä on sellainen ampiaisvyötärö, mahtava peräsin ja pulleat purjeet, korkkarit, tumma tukka ja kauniit kasvot. Hitsi kun en nyt muista nimeä :OSori, minulle tulee susta mieleen yhden toisen saitin nikki...vähän saman tapainen nikki ja sillä oli avattarena kirkkovene :ashamed:
Laiton Betty Boopin....Sori, minulle tulee susta mieleen yhden toisen saitin nikki...vähän saman tapainen nikki ja sillä oli avattarena kirkkovene :ashamed:
No just seLaiton Betty Boopin....
Kas sivulla neljä oli jo