kökköliini
olen ihmetellyt jo pidempään täällä palstalla seuranneena sitä "valitusta" kun miehen töiden takia oma elämä kärsii tai siis kun mies onki töissä niin ja niin, jää jopa lasten lääkäri käynnit käymättä, harrastukset väliin ym. uteliaisuuttani kysyn että miksi!??!? eikö niitä lapsia saa lääkäriin vaikka mies olisiki yllättäen töissä? olen ymmärtänyt että kyseiset äidit ovat itse yleensä kotiäitejä( kuten olen itsekin ja mies ilmoittaa yleensä silloin kun olisi ollut jo kotona jääneensä ylitöihin tai sitten ei ilmoita ollenkaan vaan tulee kun tulee). iteselleni se ei ole koskaan ollut ongelma, ollaan muksujen kanssa juostu iltapäivystykset ym ja en ole ikinä edes odottanut että mies olisi mukana. vaikka hän olisi kotona illalla ja pitää lähteä 100km päähän päivystykseen olen ottanu kaikki lapset mukaan ja reissu on tehty kitisevän muksu lauman kanssa, samoin kauppa reissur ym muut menot. minulla on valitettavasti joka paikassa lapset mukana koska miehen työaikoihin ei voi luottaa ja yleensää hällä on töiden jälkeen vielä menoaja eikä senkään takia katso lapsiaan.
tarkoitukseni ei ollut kritisoida äitejä tai mitään muuta vastaavaa, olen vain ihmetellyt asiaa.
jokainen tekee ja elää tyylillään.
tarkoitukseni ei ollut kritisoida äitejä tai mitään muuta vastaavaa, olen vain ihmetellyt asiaa.
jokainen tekee ja elää tyylillään.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: