Mielenkiintoinen ilta...

Non compos mentis
[QUOTE="höh";24549510]Siis kunnon palstalaisdeiteillähän kuuluu istua sohvalla vieri vieressä macbookit sylissä ja päivittää tilannetta reaaliajassa palstalle. Siinä kirjoittamisen lomassa voi välillä pitää toista kädestä kiinni, mutta silloinkaan katse ei saa herpaantua läppärin ruudulta. Wc:ssä ja kahvilla käydään vuorotellen, jotta palsta on jatkuvasti miehitettynä.[/QUOTE]

Meillä ei siis ole ollut kunnon palstadeittejä. :D

[QUOTE="kerttu";24549491]Meinaatko, että täällä sinkkumiehiä pyörii---mammapalstalla, jessus :O[/QUOTE]

no onhan täällä nyt ainaki päätön jolla ei ole muksuja :whistle:

ja päätön kyllä heilahtaa vaikka suomen toiselle puolen ihan äkkiä... hmm... NCM on siis ollu rehveillä päättömän kanssa :D *varma tieto* :xmas:

Kepsis
Asenne tuskin pysyy järkkymättömänä koko elämää tai ainakin suuria variaatioita voi olla? Seksuaalisuudellakin voi olla samanlaisia ominaisuuksia.
Juu siis aivan varmasti on näin, ainakin osalla ihmisistä, se kuinka suurella on taas spekulointia, mutta siis niin itse asiaan, kun tällä kaverilla on suhteellisen jyrkkä asenne seksiä kohtaan, se on sitä valitellut kun ei voi löytää kumppania aseksuaalisuutensa takia, minä kyselin että miksi niin vastasi että siinä miehet katoaa kun ensi alkuun teet selväksi ettei tule ikinä saamaan mitään seksiä. (Tuo oli hieman outoa minusta, että käsitellään asia noin karusti ennenkuin itse suhde on oikeastaan edes millään tasolla alkanut kunnolla.) Noh kyselin sitä sitten että onko hän sitä mieltä ettei ikinä ole valmis edes antamaan asialle tilaisuutta sitten jos löytää miehen joka on niin tärkeä että haluaa pitää kiinni "lopun elämäänsä". Niin tuli kommentti ykskantaan että "se on itsensä myymistä, halventamista ja alistumista." Olin hiueman pihalla koska en ole koskaan osannut ajatella sitä että joku voisi suhteessa missä on rakkautta, ajatella noin jyrkästi siitä asiasta. Siis ilman että antaa asialle mitään mahdollisuutta muuttua ajan kanssa myönteisemmäksi. Kyseessä on kyllä vain rahtusen päälle parikymppinen nainen.

Yhteistyössä