Siis MITÄ V¤TTUA??! Salkkareissa veivät vastasyntyneen heti seuraavana päivänä ulos pakkaseen!

• Viestiketjun aloittaja "Maria"
  • Ensimmäinen viesti
"Maria"
kun olivat kotiutuneet sairaalasta siis sindi ja se toinen nainen...hengitys vaan höyrysi heillä kun lykkivät vauvaa ulkona kauheessa pakkasessa. Vaika harso vaunujen eessä, mut silti :(.
Voisko tuosta soittaa sinne tuotantoyhtiöönjaj valittaa?
Kyllä vastasyntyneen kanssa kuuluu olla ekat pari viikkoa sisällä eikä pakkaseen heti mennä :O. Huomasitteko muut?

• Tykkää
Reactions: NannaIhana
[QUOTE="Maria";24548844]kun olivat kotiutuneet sairaalasta siis sindi ja se toinen nainen...hengitys vaan höyrysi heillä kun lykkivät vauvaa ulkona kauheessa pakkasessa. Vaika harso vaunujen eessä, mut silti :(.
Voisko tuosta soittaa sinne tuotantoyhtiöönjaj valittaa?
Kyllä vastasyntyneen kanssa kuuluu olla ekat pari viikkoa sisällä eikä pakkaseen heti mennä :O. Huomasitteko muut?[/QUOTE]
Pari viikkoa??? No just....

[QUOTE="Maria";24548903]On kyllä ihan suositus, että kovilla pakkasilla ei vastasyntynyttä ulkoiluteta!
Oliko se yllätys sinulle?[/QUOTE]

Näytettiinkö kohtauksen alussa pakkasmittarin lukemat? :D

Muistaakseni 10 astetta oli se raja.... :confused: Että oliko alle vai ylle sen?

[QUOTE="Maria";24548903]On kyllä ihan suositus, että kovilla pakkasilla ei vastasyntynyttä ulkoiluteta!
Oliko se yllätys sinulle?[/QUOTE]

Kovat pakkaset on eri asia kuin kaksi viikkoa sisällä kökkimistä pikku pakkasen takia.

--
mä katoin sitä ny ekaa kertaa kesätauon jälkeen ja keväälläkin jäi katsomatta.
Osaisko joku kertoa, mistä se Isabella oli sen vauvan saanut? Eikös sen pitänyt olla valeraskaana?

"Maria"
[QUOTE="hei";24548891]Otatko muutkin tapahtumat siinä pask.. sarjassa tosissan? ;)[/QUOTE]

No kuule ihan silmällä katsoin, kun siinöä näytettiin että ulkoiluttivat pikkusiat pakkasessa.
laitan kyllä tuotantoyhtiölle jonkunlaisen valituksen asiasta..

Joo hymykin tuli :D Ja Isabellalla oli äitiyspakkaus!!! Kelalle kun pitää viiä ne paperit ennen jotain 28. viikkoo et saa avustuksen. Noh vaikka oiskin joku erikoistapaus et ei tienny et on raskaana niin nopeaan se silti tuli :O
Vastasyntynyttä ei sais viedä ulos kahteen ekaan viikkoon jos on siis yhtään pakkasen puolella ja se -10 astetta on pakkasraja sit sen 2 viikon jälkeen. Ettäs tiiätte!

Viimeksi muokattu:
mulla on menny maku kokonaan siihen sarjaan, ootin innolla et palaa ohjelmistoon ja mitä vielä, vauvat vaihdetaan :( ei mee mun jakeluun että tollastaki pitää alkaa pelleileen. tiä kuka tostaki saa kimmokkeen mennä johki sairaalaan oikeesti vaihtaan vauvoja.

kai mä oon vaan kasvanu tosta sarjasta jo pihalle ku vituttaa joka liike siinä :D

• Tykkää
Reactions: Peppi1981
vieras*
Alkaako aikuisillakin mennä fiktio ja fakta ohjelmat sekaisin... moni perusteli lapsensa sarjan katsomista sillä, että kyllä lapsi tietää ettei se ole totta... mutta tietääkö aikuinen :D

Alkaako aikuisillakin mennä fiktio ja fakta ohjelmat sekaisin... moni perusteli lapsensa sarjan katsomista sillä, että kyllä lapsi tietää ettei se ole totta... mutta tietääkö aikuinen :D
ihan kaikilla ei muumit oo laaksossa sillai ku pitäis, eli ne ei varmastikka kaikki erota mitä saa tehdä ja mitä ei. meneehän monelle näyttelijällekin joku kadulla kävelijä huutaan ja raivoon "mitä sää sillai teit" yms...

Yhteistyössä