ap...
Samoista syistä kuin 25-vuotias nainen 33-vuotiaasta miehestä/ naisesta ?
Eli, raha vai?
Samoista syistä kuin 25-vuotias nainen 33-vuotiaasta miehestä/ naisesta ?
Minulle ei nyt kyllä ensimmäiseksi tulisi mieleen raha, mutta miksei sekin sitten.Eli, raha vai?
No itse jos vanhemmat miehen ottaisin niin katsoisin sellaisen jolla vähän jo varallisuutta. Se kertoo jostain kun taas 40v työtön olisi vähän outoa.Minulle ei nyt kyllä ensimmäiseksi tulisi mieleen raha, mutta miksei sekin sitten.
Niin kuinka monta yhteistä vuotta takana?Minun mieheni 16 v nuorempi.
Minä 45, mies 29.
Takana yhteistä vuotta.
Kokemus, karisma, itsevarmuus, seksi, yleissivistys jne.No itse jos vanhemmat miehen ottaisin niin katsoisin sellaisen jolla vähän jo varallisuutta. Se kertoo jostain kun taas 40v työtön olisi vähän outoa.
Niin itse osa-aikatyössä joten ehkä tätä 25v ei kiinnosta raha. Tai mistäs tietää?
Mikä itselläsi sitten tuli mieleen?
Se riippuu elämäntilanteistanne, ajatusmaailmastanne jne.Mulla on alkanut koulukaveri soittelemaan ja laittelemaan viestejä. haluaisi kovasti viettää aikaa yhdessä. Nätti ja nuori nainen, ja ihan mukavan oloinen. Mutta itse jotenkin ajattelen että tuo vajaa 12 vuotta ikäeroa on paljon..
Se riippuu elämäntilanteistanne, ajatusmaailmastanne jne.
Jos mulla ei olisi lapsia ja viettäisin opiskelijaelämää, voisin josakin määrin jopa kuvitella viereeni jonkun kesäkollin, jonka kanssa pitäisin vähän hauskaa. Mutta kun tilanne ei ole se, en moista voisi kohdalleni kuvitellakaan.
Sain juuri kehuja (olen kuulemma hyvännäköinen ollakseni 3 lapsen äiti tjtn. sinnepäin) eräältä itseäni 7-8v nuoremmalta mieheltä (pojalta) ja se tuntui tosi kivalta, mutta ajatuskin siitä, että katsoisin tätä poikaa sillä silmällä, tuntuu täysin naurettavalta. Poika oli söpö, kuin mikä, mutta siis lähinnä sellaisella "pikkuveli"-tavalla.
Jos tämä koulukaverisi on kuitenkin jo ihan aikuinen nainen, vaikka hällä onkin ikää vielä vähän, niin mikä estää viettämästä aikaa yhdessä ja tutustumasta. Vasta sitä kautta sen näkee, että onko ikäeroa liikaa vai ei.
En voi sanoa etteikö olis vanhempikin nainen kiinnostanutEdellinen mies on 9v. nuorempi. Nykyinen on 6v. nuorempi. Olen 41v. Että ei taida olla nou nou.