onko 7v nuorempi mies teille ihan nou nou?

• Viestiketjun aloittaja halsu
  • Ensimmäinen viesti
"mamma"
Mul on 6 ja puol vuotta nuorempi. Mä oon 36 ja mies 30. En näe tässä mitään ongelmaa. Yhessä on oltu 3 vuotta, yks yhteinen lapsi. Ei ole kellekkään ongelma edes se, et mul on edellisestä suhteesta 15 vuotias tytär, jonka isäpuoleksi mieheni on vähän nuori. Mutta kyseessä kypsä ja fiksu tyyppi, joten tässä kohtaa ikä on vaan numeroita.

Ja jos vanhuutta ajattelee ja ikääntymistä yhdessä, on hyvä jos mies on nuorempi. Ku naiset elää keskimäärin vanhemmiks ku miehet. :)

ap..
Minulle ei nyt kyllä ensimmäiseksi tulisi mieleen raha, mutta miksei sekin sitten.
No itse jos vanhemmat miehen ottaisin niin katsoisin sellaisen jolla vähän jo varallisuutta. Se kertoo jostain kun taas 40v työtön olisi vähän outoa.
Niin itse osa-aikatyössä joten ehkä tätä 25v ei kiinnosta raha. Tai mistäs tietää?
Mikä itselläsi sitten tuli mieleen?

Mulla on alkanut koulukaveri soittelemaan ja laittelemaan viestejä. haluaisi kovasti viettää aikaa yhdessä. Nätti ja nuori nainen, ja ihan mukavan oloinen. Mutta itse jotenkin ajattelen että tuo vajaa 12 vuotta ikäeroa on paljon..
Se riippuu elämäntilanteistanne, ajatusmaailmastanne jne.

Jos mulla ei olisi lapsia ja viettäisin opiskelijaelämää, voisin josakin määrin jopa kuvitella viereeni jonkun kesäkollin, jonka kanssa pitäisin vähän hauskaa. Mutta kun tilanne ei ole se, en moista voisi kohdalleni kuvitellakaan.

Sain juuri kehuja (olen kuulemma hyvännäköinen ollakseni 3 lapsen äiti tjtn. sinnepäin) eräältä itseäni 7-8v nuoremmalta mieheltä (pojalta) ja se tuntui tosi kivalta, mutta ajatuskin siitä, että katsoisin tätä poikaa sillä silmällä, tuntuu täysin naurettavalta. Poika oli söpö, kuin mikä, mutta siis lähinnä sellaisella "pikkuveli"-tavalla.

Jos tämä koulukaverisi on kuitenkin jo ihan aikuinen nainen, vaikka hällä onkin ikää vielä vähän, niin mikä estää viettämästä aikaa yhdessä ja tutustumasta. Vasta sitä kautta sen näkee, että onko ikäeroa liikaa vai ei.

ap...
Se riippuu elämäntilanteistanne, ajatusmaailmastanne jne.

Jos mulla ei olisi lapsia ja viettäisin opiskelijaelämää, voisin josakin määrin jopa kuvitella viereeni jonkun kesäkollin, jonka kanssa pitäisin vähän hauskaa. Mutta kun tilanne ei ole se, en moista voisi kohdalleni kuvitellakaan.

Sain juuri kehuja (olen kuulemma hyvännäköinen ollakseni 3 lapsen äiti tjtn. sinnepäin) eräältä itseäni 7-8v nuoremmalta mieheltä (pojalta) ja se tuntui tosi kivalta, mutta ajatuskin siitä, että katsoisin tätä poikaa sillä silmällä, tuntuu täysin naurettavalta. Poika oli söpö, kuin mikä, mutta siis lähinnä sellaisella "pikkuveli"-tavalla.

Jos tämä koulukaverisi on kuitenkin jo ihan aikuinen nainen, vaikka hällä onkin ikää vielä vähän, niin mikä estää viettämästä aikaa yhdessä ja tutustumasta. Vasta sitä kautta sen näkee, että onko ikäeroa liikaa vai ei.

Mä kerkesin jo hiukka kiinnostuu siitä vaikka aluksi torjuinkin ikäeroon viitaten. Tuntuu vaan että ne 40v ikäiset etsii sitä lapsetonta nuorta naista tai sitten olen niille liian "teinimäinen" siis ajatuksiltani en muuten. ;)

En tunne yhtään 2-kymppistä kundia, jonka voisin kuvitella sopeutuvan minun arkeeni. Ja jonka kanssa olisin niin hyvin samalla aaltopituudella ja jakaisin samat arvot, että parisuhde toimisi.

Jos sellainen kuitenkin tulisi vastaan ja olisin sinkku, niin ikä ei olisi mikään kynnyskysymys.

"cecilia"
Aiemmin olin hieman vanhempien miesten perään, mutta nyt kun on ittellä ikää (33) alkaa ne nuoremmat jo kiinnostaa! Itseä vanhemmat kun on jo ihan ikivanhoja, tukka tippuu, vatsa kasvaa, harmaantuu, hampaat kellastuu jne. Onhan niitä vanhempia hyvännäköisiäkin jotka pitää itsestään huolta, mutta silti... Mutta joo. Nuorin mies johon voisin sekaantua olisi ehkä juurikin sen 7v. nuorempi. Ei yhtään siitä nuorempi.

"nnn"
[QUOTE="nnn";24528495]10 vuotta on tullut tuota 7 vuotta nuorempaa katseltua, aluksi oli jotain ikäeroon liittyviä juttuja / ajatuksia mutta ei enää vuosiin, itse nyt 40v.[/QUOTE]

Mies oli siis 23 kun tavattiin muttei äidin helmoista muuttanut luokseni vaan oli hänkin asunut jo usemman vuoden omillaan ja osasi ja osaa hoitaa edelleen kotiaskareitakin. :)

Vastaaja
ei ole nounou :) Seurustelen itseäni 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Mä taidan kyllä olla jopa kakaramaisempi kuin hän. Aluksi mua ikäero ehkä vähän häiritsi, häntä ei. Molemmilla lapset tehtynä, ei tarvitse siitäkään huolehtia. Ja mies siis 30v.

"Manttu"
[QUOTE="vieras";24528117]No joo, olishan se jotenkin noloa, ei mulle passais. Isoista ikäeroista etenkin noin päin tulee sellanen olo että toinen yrittää pitää itteään ikinuorena eikä uskalla kasvaa.[/QUOTE]

Iso ikäero? Mikä ihmeen iso ikäero on 7 vuotta?

Yhteistyössä