miten kiinteistö välittäjäksi?

  • Viestiketjun aloittaja "Ripa"
  • Ensimmäinen viesti
"Ripa"
kiitos olen käynyt peruskoulun ja olen ammattikoulutuksen käynyt ja minulla on nyt ura ja atk-taidot olen opiskellut. Palkka alallani huono (vaikka muuta luvattiin!!) Haluan enemmän palkkaa ja mietin että kiinteistökauppa on varmasti hienoa. Mutta jos et tiedä niin ole hiljaa!!
 
"vieras"
En tiedä miten kiinteistöstä saisi välittäjän. Vai oliko kyse jälleen kerran kirjoitustaidottomuudesta. Kiinteistövälittäjällä olisi hyvä olla sen verran peruskoulutusta, että osaa kirjoittaa yhdyssanat ja muutenkin asiallista tekstiä.
 
[QUOTE="Ripa";24490216]kiitos olen käynyt peruskoulun ja olen ammattikoulutuksen käynyt ja minulla on nyt ura ja atk-taidot olen opiskellut. Palkka alallani huono (vaikka muuta luvattiin!!) Haluan enemmän palkkaa ja mietin että kiinteistökauppa on varmasti hienoa. Mutta jos et tiedä niin ole hiljaa!![/QUOTE]
Onko tullut katsottua kiinteistökuningatar Kaisaa? :D
 
"vieras"
[QUOTE="Ripa";24490216]kiitos olen käynyt peruskoulun ja olen ammattikoulutuksen käynyt ja minulla on nyt ura ja atk-taidot olen opiskellut. Palkka alallani huono (vaikka muuta luvattiin!!) Haluan enemmän palkkaa ja mietin että kiinteistökauppa on varmasti hienoa. Mutta jos et tiedä niin ole hiljaa!![/QUOTE]

mä haluun mä haluun mä haluun, äitiiii mä tahdon kun mulle luvattiin ja vaikkei olisi luvattukaan niin ihan sama kun MÄ tahdon! yhyy...
 

Yhteistyössä