G: Työmatka ja siihen kuluva aika?

10 km, menen autolla. Joskus äärimmäisen harvoin menen pyörällä, kerran kesässä-meiningilä. On niin varhaisia ja myöhäisiä vuoron alkuja ja loppuja, ettei houkuta pyöräily useammin. Ja olen laiska, eikä mene julkisia. Matkaan menee autolla 12 minuuttia kotiintullessa ja 12-20 minuuttia mennessa, riippuen onko tietyssä risteyksessä juuri ruuhka-aika.
 
Riippuu siitä, missä milloinkin olen töissä, se kun tuppaa vaihtelemaan...

Mutta tuo paikka missä useimmiten käyn, on autolla 7 minuutin päässä. Välillä kuljen ratsastaen, silloin menee n. 40min. rauhallisesti ravaillen. Joudun vähän kiertämään kun en kehtaa valtatien vartta köpötellä.
 
***
[QUOTE="alma";24479483]n. 1km, aikaa kuluu 10 min. Kävelen. Pian muutamme, sitten taitaa olla n.2,5 km, menen varmaankin ratikalla 15min.[/QUOTE]

Siis KUINKA laiskoja ihmiset nykyään on?
 
3,5km ja autolla menen tällä hetkellä, koska poimin matkalla kyytiin 4 työkaveria. Kohta pitäisi tilanteen muuttua, yksi ostaa auton, yksi muuttaa ja toivottavasti saan vielä aloituksen aikaistettua seitsemään. Sitten vaihdan fillariin :)
Lähden kotoota 35min ennen duunin alkua, että ehdin hakea kaikki kyytiläiset ja ollaan duunissa hyvissä ajoin.
 
"vieras"
Alle 3 km. Kävellen puolisen tuntia, autolla noin 10 min, julkisilla vartin verran. Pyörä olisi paras, mutta reitti on tosi hankala kaupungin läpi eikä kovin suoralinjaista reittiä mene.
 
Paljonko teillä on työmatkaa ja kuinka kauan siihen käytätte aikaa? Millä liikutte? :
Itselläni on 40 km työpaikalle, autolla kuljen, matkaan menee n.30 min, talvella 35 min...
Noin 40 kilsaa. Autolla kuljen (lukuunottamatta yhtä aamua viikossa, jolloin kuljen bussilla) ja menee noin 50 minsaa, koska heitän matkalla vävyn työpaikalleen ja miniäkokelaan koululleen.
 
"Xxxx"
3,5km ja autolla menen tällä hetkellä, koska poimin matkalla kyytiin 4 työkaveria. Kohta pitäisi tilanteen muuttua, yksi ostaa auton, yksi muuttaa ja toivottavasti saan vielä aloituksen aikaistettua seitsemään. Sitten vaihdan fillariin :)
Lähden kotoota 35min ennen duunin alkua, että ehdin hakea kaikki kyytiläiset ja ollaan duunissa hyvissä ajoin.
Miksi tuommonen matka autolla?
 
mulla
hmm, olisko noin 1km (päiväkodin kautta) mitäs tohon nyt saa menemään, 15-20min (sisältäen lasten päiväkotiin vienti) jos meen suoraan töihin ni noin 5-10min (haen matkalla kahvin mukaan :)
 

Yhteistyössä