hei,kirjoitin päivällä siitä että lähdenkö turvakotiin.

• Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
:(
lähdin puolikolmelta ja nyt olemme täällä. miehestä ei ole kuulunut mitään,mutta menee kymmenen jälkeen kotiin ja sen jälkeen varmasti kuuluu. puhin pitkät 4 tuntia turvakodintyöntekijöiden kanssa ja varmuuden vuoksi vielä psykologin. ilmoittivat myös poliisille miehestäni. varmuuden vuoksi jos tulee riehuun tms. huomenna tai ylihuomenna siirto viereiseen kaupunkiin. lapsetnukahtivat ja oli pakko tulla purkaan tänne "pahaa oloani". itsekin menen kohta iltapallle ja puhumaan vielä henkilökunnan kans. pelottaa tuleva niin paljon että ette uskokaan:( mutta jospa tämä tästä joskus helpottuu.

Vav
Oho! Mahtavaa, että joku uskaltaa tehdä vaikeita päätöksiä suojellakseen lapsiaan ja itseään! Kaikki ei uskalla! Vaikka ahdistaa ja pelottaa, teit hienosti!! Elämä kantaa vielä, vaikka nyt juuri ei sille tunnukaan!!!

kukkkkka
olisiko sitä aiempaa ketjua? voisiko joku linkata sen tähän?

ap:lle paljon voimia ja olet varmasti tehnyt oikean ratkaisun, tsemppiä ja usko vaan että asiat kyllä järjestyy!

"cukkis"
En ole lukenut sun aikasempaa kirjotusta. Mutta olettepa tehneet hyvän ratkasun ja siellä saatte apua turvaa. Olet hyvä vanhempi kun osaat suojella lapsiasi. turvallista lasten nukkua nyt. ja sinun. Voimia.

helpottuu, saitko tavarasi pakattua?
otin tärkeimmät mukaani. tiedän että kun mies menee kotiin ja älyää että ollaan lähdetty niin niitäkään tavaroita ei ole mitä sinne kotiini jätin. haikeaahan tämä on,itku silmässä kirjoitan. mutta olen kuitenkin vasta 24v ja katsonut liian kauan ja kestänyt paskaa. meinasin että en lähde mutta pakko oli jos en ois nyt lähteny en ois tehny sitä varmaan koskaan:(

ja jos joku miettii miksi tänne tälläistä kerron niin on vaan helpompi kirjittaa ja jakaa tuntemattomille asiani mitä puhua nyt... sydän tuntuu kiveltä ja rinnasta ahistaa...

"vieras"
Hyvä että menit sinne! Yritä ottaa hetki kerrallaan, useimmiten asiat kyllä järjestyvät. Luota itseesi ja ratkaisuusi, se oli varmasti oikea. Kaikkea hyvää teille jatkoon, kyllä sinä ja lapset vielä selviätte! Paljon halauksia ja tsemppiä!

oumai
otin tärkeimmät mukaani. tiedän että kun mies menee kotiin ja älyää että ollaan lähdetty niin niitäkään tavaroita ei ole mitä sinne kotiini jätin. haikeaahan tämä on,itku silmässä kirjoitan. mutta olen kuitenkin vasta 24v ja katsonut liian kauan ja kestänyt paskaa. meinasin että en lähde mutta pakko oli jos en ois nyt lähteny en ois tehny sitä varmaan koskaan:(
halit! viisas olit!

"Manna"
kuulla sinusta :) Varmasti nyt olo on kamala ja kaikenlaiset ajatukset pyörivät mielessäsi, mutta teit ihan varmasti oikean ratkasun. Ja onneksi sinulla oli rohkeutta tehdä se :) liian monet jää vaan alistuneena ko. tilanteeseen.
Nyt sinulla ja lapsilla ei ole mitään hätää, koska olette siellä turvassa ammatti-ihmisten luona. Paljon voimia sinulle...tiedän että on aluksi vaikeaa, mutta kyllä se vielä iloksi muuttuu :) Älä vaan tee sitä virhettä, että menisit takaisin!! Nyt miehesi varmaan alku suuttumuksen/raivon jälkeen lupaa sinulle maat ja mannut, että saisi sinut takaisin. Voin kertoa, että jos on tuollaisia taipumuksia EI NE MUUTU :(

Toivottavasti kirjoitat vielä kuulumisia ja jos haluat jutella enempi voidaan laittaa myös privaa HALEJA!

Arew
Voimia ja jaksamista ketjun aloittajalle! Pidä päätöksesi, älä palaa väkivaltaiseen suhteeseen, vaikka vastapuoli itkisi ja rukoilisi, uhkailisi ja kiristäisi. Huomaathan jo nyt, että turvakodin työntekijät ovat puolellasi ja auttavat sinua ja lapsia!

"vieras"
ja jos joku miettii miksi tänne tälläistä kerron niin on vaan helpompi kirjittaa ja jakaa tuntemattomille asiani mitä puhua nyt... sydän tuntuu kiveltä ja rinnasta ahistaa...
älä rakas ihminen siitä välitä, ihmiset nyt miettivät kaikenlaista ja kuka ei ymmärrä mitäkin. kirjoita vaan jos se helpottaa, täällä kirjoitellaan muutenkin vaikka mitä. kirjoita ihan mitä haluat. tiedän miten hirveältä susta nyt tuntuu, mutta yritä jaksaa ja kyllä sä jaksat.

mulla pyörii kaikki maholliset ajatukset nyt mielessä mitä se vois tehä kun älyää että ei ola kotona. esim,tulee tänne hajottaa ikkunan tai vaikka polttaa tämän talon:( sanoin noille työntekijöillekin mut ne varmaan pitää kohta mua iha pöpinä...ku ajattelen tällästä...

"kahlemestari"
Itse käynyt tuon myös läpi ja se kannatti vaikka olikin erittäin ahdistavaa ja peloittavaa. Pysy lujana ja pysy mahdollisimman kaukana miehestä. Älä anna periksi! Elämä muuttuu siitä vielä valoisammaksi <3 kunhan et enään ikinä ota sellaista miestä vaan valitset sen ihanan tylsän nössön <3

t: nössön onnellinen vaimo <3

• Tykkää
Reactions: jonna90
"vieras"
Anteeksi, että utelen, mutta mitä mies on oikein tehnyt? Luin ton aiemman ketjun, muttei siitkään selvinnyt. Ymmärsin, ettei onneksi ole koskenut teihin, mutta mitä ihmettä se on voinut höpistä, että noin pelkäät?

"Manna"
Kyllä ne siellä ymmärtää sun pelkosi, eivätkä sitä varmasti vähättele. Ja miehesi kun palaa kotiin niin ei varmaan heti osaa ajatella minne olette menneet... Siellä sinulla ei ole mitään hätää! Ovat koulutettuja tämmöisten tilanteiden varalle (siis jos ukkosi tulisi riehumaan) Ja jos miehelläsi on vähääkään järkeä, ei tule sinne riehumaan. Yleensä nämä tyypit yrittää näyttää ulkomaailmalle kuinka he ovat kunnon tyyppejä, näin oli ainakin mun tapauksessa.

"kahlemestari"
mulla pyörii kaikki maholliset ajatukset nyt mielessä mitä se vois tehä kun älyää että ei ola kotona. esim,tulee tänne hajottaa ikkunan tai vaikka polttaa tämän talon:( sanoin noille työntekijöillekin mut ne varmaan pitää kohta mua iha pöpinä...ku ajattelen tällästä...
Eivät varmana pidä!!!! Minä jopa vielä välillä pelkään vaikka omasta iryautumisesta on jo 7 vuotta. On ehdottoman tärkeää että puhut peloistasi ja otat itsesi vakavasti!

lue uudestaa.
[QUOTE="vieras";24477394]Anteeksi, että utelen, mutta mitä mies on oikein tehnyt? Luin ton aiemman ketjun, muttei siitkään selvinnyt. Ymmärsin, ettei onneksi ole koskenut teihin, mutta mitä ihmettä se on voinut höpistä, että noin pelkäät?[/QUOTE]

se pelkää että jos se vie lapset pois kun mies haluaa ne itelle niin mies tekee kaikkensa että se saa lapset itselleen...lue se ketju uudestaan!

Teit oikean päätöksen, voimia siulle.:hug:
Elämäsi tulee viellä olemaan onnellisempaa ja valoisampaa. :)

Yhteistyössä