Nostin ainekset kaapista esille ja valmiin leivän uuniin, muuten kaikki, jopa tiskipöydän siivous, hoitui lapsityövoimin :heart:
Mitäs negatiivista tässä nyt on? Varmasti joka viiden aloitus tippuu nopeaan. (Päänaukojat saavat tästä jutusta yhtä hyvin negatiivisen kuin jalkajutuista, jos vaan haluavat.)Mä niin arvasin, että tää tippuu alta aikayksikön .
Jos olisin tehnyt aloituksen, että onpas tylsää kun en voi jalan takia mitään taas tehdä, niin sivuja olisi ainakin kolme jo.
Tuipa taas todistetuksi palstan negatiivinen henki.
Positiivisiin aloituksiin tulee paljon vähemmän vastauksia kuin negatiivissävyisiin. Onhan se nyt huomattu.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24475024:Mitäs negatiivista tässä nyt on? Varmasti joka viiden aloitus tippuu nopeaan. (Päänaukojat saavat tästä jutusta yhtä hyvin negatiivisen kuin jalkajutuista, jos vaan haluavat.)
Mutta mukava kun lapsi puuhailee. Teeleipä on kyllä hyvää.
Aaa, hait asian sitä kautta. En tajunnut.Positiivisiin aloituksiin tulee paljon vähemmän vastauksia kuin negatiivissävyisiin. Onhan se nyt huomattu.
Sinä onneksi huolehdit näistä nostamisista aina itse.Mä niin arvasin, että tää tippuu alta aikayksikön .
Jos olisin tehnyt aloituksen, että onpas tylsää kun en voi jalan takia mitään taas tehdä, niin sivuja olisi ainakin kolme jo.
Tuipa taas todistetuksi palstan negatiivinen henki.