20 vuotta vanhempi mies? Mahtaakohan toimia?

• Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
[QUOTE="vieras";24459263]Siis oudolta tuntuva kuvio.

Olisiko miehellesi ihan ok, että hänen omat tyttärensä tai poikansa seurustelisivat isänsä ikäisen henkilön kanssa?[/QUOTE]

En mä tuota tiedä koska ei olla tuollaisista puhuttu. Meillä on sutinaa, emme ole harastaneet seksiä emmekä seurustele.

Mun vanhemmille on ok vanhempikin mies koska olen seurustellut 16 vuotta vanhemman kanssa. Mun elämä tämä on ja olen aikuinen ihminen eikä vanhemmat mun asioista päätä.

epäilisin
Mua arveluttaa jo seitsemän vuoden ikäero tällä iällä. ;ies ollut vuoden eläkkeellä eli 63-vuotias.
Ihan kyllä nuorekkaan näköinen eli ei paha ulkonäöltään.
Kerran oli 13 vuotta nuorempi jonkin aikaa ja vasta vaivasikin mua, vaikkei ikäeroamme ulospäin näkynyt.

"vieras"
[QUOTE="a p";24460113]Juttelen miehen kanssa facebookissa ja tunnen itseni teiniksi. :ashamed:[/QUOTE]

Sitäkö parisuhteelta haluat?
Todennäköisesti mihellä on myös oman ikäisiään ystäviä, heidän kanssaanko haluat kyläillä?

"a p"
[QUOTE="vieras";24460195]Sitäkö parisuhteelta haluat?
Todennäköisesti mihellä on myös oman ikäisiään ystäviä, heidän kanssaanko haluat kyläillä?[/QUOTE]

Ei hitto tajusit sitten aivan väärin. :D Siis tunnen itseni teiniksi aina silloin kun olen ihastunut ja olen tekemisissä ihastuksen kohteen kanssa. Kun homma siitä eteen niin tuo vaihe menee ohitse.

Me ollaan miehen kanssa oltu tekemisissä useasti, mutta kahdestaan emme ole aikaa viettäneet ja se mua jännittääkin kun tapaamme ekan kerran ihan vain kahdestaan. Se kun taitaa olla tänään edessä. :D

[QUOTE="a p";24460237]Ei hitto tajusit sitten aivan väärin. :D Siis tunnen itseni teiniksi aina silloin kun olen ihastunut ja olen tekemisissä ihastuksen kohteen kanssa. Kun homma siitä eteen niin tuo vaihe menee ohitse.

Me ollaan miehen kanssa oltu tekemisissä useasti, mutta kahdestaan emme ole aikaa viettäneet ja se mua jännittääkin kun tapaamme ekan kerran ihan vain kahdestaan. Se kun taitaa olla tänään edessä. :D[/QUOTE]

Musta on ihanaa ja söpöä että sulla on tuollaisia tuntemuksia. :heart: Nyt vaan tapaamaan kaksitusten, niin näette miten sujuu. Luultavasti aika hyvin. :rolleyes:

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:
tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia
No sittenhän sen pääseekin heti testaamaan. Parempi ottaa sellainen, jonka toiminnasta saa heti varmuuden, kuin huomata vasta 20 vuoden jälkeen, ettei enää toimikaan.

"a p"
[QUOTE="vieras";24460195]
Todennäköisesti mihellä on myös oman ikäisiään ystäviä, heidän kanssaanko haluat kyläillä?[/QUOTE]

No onhan mullakin miehen ikäisiä ystäviä aivan kuten miehellä on mun ikäisiä ystäviä. Ei kaikki valitse ystäviään ja kavereitaan iän perusteella. :)

"vieras"
[QUOTE="a p";24460339]No onhan mullakin miehen ikäisiä ystäviä aivan kuten miehellä on mun ikäisiä ystäviä. Ei kaikki valitse ystäviään ja kavereitaan iän perusteella. :)[/QUOTE]

Asutteko pienellä paikakkunnalla?

---
Se nyt vähän riippuu... Olen seurustellut itseäni 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja suhde kariutui miehen lapsellisuuteen.

Nyt olen tavannut elämäni miehen, ja olen todella onnellinen kaiken muun sopivuuden ohella myös siitä että olemme puolen vuoden tarkkuudella samanikäisiä, jaamme saman kokemusmaailman (musiikkimaku, nuoruuden mediatapahtumat, jne.) ja toivottavasti saamme elää mahdollisimman pitkän elämän yhdessä.

"tööt"
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:
tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia
Jos laittaisit linkin johonkin luotettavaan tutkimukseen tuosta aiheesta. Tai ei tarvitse, sinun 'tietosi' perustuu tässäkin tapauksessa hevosmiesten tietotoimiston tutkimuksiin.

Yhteistyössä