kyllä join muutaman kerran ennen kuin tiesin olevani raskaana. en osannut sitä aavistaa koska muutenkin oli kuukautiset toooosi epäsäännöllisiä ilman pillereitä, kaksi kertaa taisin ottaa ihan kunnon kännit mutta silloin en tosiaan tiennyt olevani raskaana. juhannuksena sitten lähdimme kavereiden kanssa tallinnaan, tuli alkoholista tosi paha olo, ajattelin että okei olen tulossa kipeäksi. noh tulimme sunnuntaina takaisin, maanantaina töihin ja tiistai oli vapaa. ajattelin siinä maanantaina että joo voisinpa ottaa muutaman lonkeron kun ei töitä seuraavana päivänä... join kaksi ja taas iski huono olo, siinä vaiheessa aloin epäilemään ja seuraavana päivänä kävin ostamassa testin ja seuraavana aamuna sen sitten tein ja plussaahan tuo sitten näytti...
toisaalta kaduttaa ihan älyttömästi kun ymmärsin että olin kesäkuussa jo näemmä raskaana valmistumisen aikaan (mutta oli todella alussa) että kunnon kännit vedin mutta kun en tosiaankaan tiennyt... ei mulla hälytys kellot aiemmin soineet vaikka menkat oli myöhässä mutta niinkuin sanoin että mulla ilman pillereitä oli tosi epäsäännölliset, ei ollut millään lailla uutta että kuukautiset jäi jonakin kuukautena kokonaan pois...