Niin. No aika näyttää tuleeko tästä edes mitään vai jääkö sutinan tasolle.Ei kai se ikäerosta kiinni jää, jos muu toimii.
Mä tiedän miehen iän koska tiedetään toisemme jo vuosien takaa.Älä ikää mieti ! Minulla ja miehellä 20v ikäeroa, enkä edes ihastuessani tiennyt miehen oikeaa ikää, luulin nuoremmaksi : D
No sittenhän sen pääseekin heti testaamaan. Parempi ottaa sellainen, jonka toiminnasta saa heti varmuuden, kuin huomata vasta 20 vuoden jälkeen, ettei enää toimikaan.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia
Tarkoitatko varmuudella sitä, että sillä viisikymppisellä ei ainakaan toimi enää 20 vuoden päästä...?No sittenhän sen pääseekin heti testaamaan. Parempi ottaa sellainen, jonka toiminnasta saa heti varmuuden, kuin huomata vasta 20 vuoden jälkeen, ettei enää toimikaan.
Näinhän se varmasti menee. Vaikka nyt kun alkoi ajattelemaan, niin omalla kohdalla en usko, että voisi toimia. Entäs sitten, kun itse on 50 niin toinen on jo 70.Joskus toimii ja joskus ei.
Sama silloinkin jos kumppanit ovat samanikäisiä tai nainen miestä vanhempi.
Tarkoitin varmuutta viisikymppisen toiminnasta.Tarkoitatko varmuudella sitä, että sillä viisikymppisellä ei ainakaan toimi enää 20 vuoden päästä...?
Jos laittaisit linkin johonkin luotettavaan tutkimukseen tuosta aiheesta. Tai ei tarvitse, sinun 'tietosi' perustuu tässäkin tapauksessa hevosmiesten tietotoimiston tutkimuksiin.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24458670:tiedätähän, että aika isolla osalla viisikymmentä vuotta ylittäneestä miehestä on erektio-ongelmia