Mitä ajatuksia herättäisi jos poikasi

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
..
siinähän se kunto säilyy kun juoksee 3 muksun perässä ja pitää vielä aikuisen naisen onnellisena :D..itse olen 2 lapsen 30 kymppinen yh enkä koe olevani hidaste tai elämänromuttaja uudelle kumppanilleni .:)

No mä en kyllä toivoisi sellaista. En tykkäisi, ja ehkä yrittäisin vähän puhua pojalle järkeä. Kyllä sitä tuon ikäisellä tulee rakkauksia senkin jälkeen, ei tarvitse alkaa perhettä leikkimään heti. Monesti jää urheilut sivuun tollaisessa tilanteessa.

..
jos poikasi olisi 30 v. ja yh isi niin millaisen kumppanin valitsisit hänelle? kuka olisi sopiva elämäntilanteeltaan ja iältään?.esim 20+ laki opintoja käyvä tyttönenhän olisi ihan hukassa tällaisen miehen kanssa , menisi opinnot sekaisin j ajäisi nuoruus elämättä kun pitäisi toisen naisen lasta alkaa kouluttaa siinä ohella..

Njää, en sittenkään ajattelisi. Riippuu oikeasti paljon sen naisen olemuksesta. jos se olisi sellainen leikkisä ja ikinuori, niin mikäs siinä. Mutta jos se olisi tosi vakavamielinen ja vanhan ihmisen oloinen, niin silloin ihmettelisin, oli sen naisen ikä mikä tahansa.

mitäpä jos tyttäresi olisi se 30 kymppinen yh-äiti joka rakastuisi siihen parikymppiseen urheilijanuoreikaiseen ? :)
Kyllä mä toivoisin että etsisi vähän kypsempää seuraa. On se aina iso ikäero ottaen huomioon että miehet kypsyvät hitaammin, itse olen 23 enkä kyllä tunne ketään 22-vuotiasta jonka kanssa voisin kuvitella lapsiarkeni jakavani. Yleisesti ottaen koen, että aika lapsellinen saisi se nainenkin olla jos parikymppisen kollin ottaisi kotia leikkimään.

"Vieras"
[QUOTE="Vieras";24451213]Toivoisin kyllä, että poikani unohtaisi tuollaisen tapauksen, ja löytäisi jonkun toisen, joka olisi enemmän samassa elämäntilanteessa, kuin hän itse.[/QUOTE]

Enkä nyt sano, että tämä olisi absoluuttinen mielipiteeni. Tämä on ehkä se yleinen ajatukseni vastaavasta tapauksesta, mutta uskon kyllä, että voi olla poikkeuksia, joissa tuo juttu voisi toimia.

"vieras"
Mitähän mulle kuuluu kenen kanssa täysi-ikäinen lapseni seurustelee?

Jos on ihan kunnon kansalainen, niin minulle olisi täysin ok. Mitähän pahaa tuossa yh-äidissä niin on, että pistäs vituttamaan?

Jos lapseni löytää rakkauden, olisin minäkin onnellinen.

pakke
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24451001:
No, mulle tulis mieleen, että enkö ole ollut tarpeeksi äitimäinen, kun kerta äitiä yhä etsii.
Aika outo mielipide. Onko 8v ikäeroa sinusta sen merkki, että etsii äitiä? Minä en ainakaan ole etsinyt isää itselleni vaikka olinkin 24 ja mies oli 33...

"mää"
En haluaisi että poikani toisi täysin vieraiden ihmisten lapsia sukuun. Toivottavasti löytäisi naisen, joka aloittaa äidillisen elämänvaiheen poikani kanssa. Voisi poikaparka joutua koville kokeneen ja kaiken nähneen mamman ja kolmen (huh) lapsen kanssa.

Yhteistyössä