"vieras"
olisi lupaava urheiljanalku esim. 22v ja alkaisi seurustelemaan 30v kolmen lapsen yh-äidin kanssa?
Kyllä mä toivoisin että etsisi vähän kypsempää seuraa. On se aina iso ikäero ottaen huomioon että miehet kypsyvät hitaammin, itse olen 23 enkä kyllä tunne ketään 22-vuotiasta jonka kanssa voisin kuvitella lapsiarkeni jakavani. Yleisesti ottaen koen, että aika lapsellinen saisi se nainenkin olla jos parikymppisen kollin ottaisi kotia leikkimään.mitäpä jos tyttäresi olisi se 30 kymppinen yh-äiti joka rakastuisi siihen parikymppiseen urheilijanuoreikaiseen ?
Aika outo mielipide. Onko 8v ikäeroa sinusta sen merkki, että etsii äitiä? Minä en ainakaan ole etsinyt isää itselleni vaikka olinkin 24 ja mies oli 33...Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24451001:No, mulle tulis mieleen, että enkö ole ollut tarpeeksi äitimäinen, kun kerta äitiä yhä etsii.
Tahtoo julkisuuteen ja sen takia pokas lupaavan urheilijan alun? Kai sitä nyt nopeemminki pääsee Toi voi olla julkkis joskus 10 vuoden päästä tai sit ei ikinäVoishan sen pojan ura olla pilalla pian. Tai mistä sitä tietää jos se nainen vaan tahtoo julkisuuteen.
Mähän korjasin jo lausuntoani tuossa, jos luit...Aika outo mielipide. Onko 8v ikäeroa sinusta sen merkki, että etsii äitiä? Minä en ainakaan ole etsinyt isää itselleni vaikka olinkin 24 ja mies oli 33...