Mun pitää viedä lapsen lahjat isälle

• Viestiketjun aloittaja Kaipaa apua
  • Ensimmäinen viesti
"pieras"
Ei miehen sukulaiset halua pitää lapseen yhteyttä. Yritetty on, mutta ei niitä kiinnosta.

Lapsen isä on ilmoittanut myös, että en saa lähettää hänen äidilleen viestiä tai sukulaisille. Kaverit mihin tutustuin hänen puoleltaan parisuhteen aikana eivät kuulema halua olla tekemisissä mun kanssa, ei myöskään lapsen kummit jotka ovat miehen puolelta.
Ulkomaalaisia?

jepss
hmm jos tiet missä laspen isän sukulaisia asuu niin kiikutat tavarat sinne ja laitat viestin isälle että hakekoot sieltä sitten. mei oli semmonen juttu ko menin suostumaan exän äiti ostaa vaunut ni ne piti sit palauttaa hälle ja kaikki muu.. ei saanu lapsi käyttää hänen kastemekkoaan yms..

jepss
lapsen isä ensin, sitte se puhu p-tä mummolle ettei muka hänen anneta olla isä yms vaikka ei siitä tosiaankaan kyse.. mut mummo tietenkin uskoo poikaansa kaikessa. isä ei itse halua olla tekemisissä

Kaipaa apua
[QUOTE="vieras";24443825]siis nämä isän sukulaiset/kaverit jotka eivät halua pitää lapseen yhteyttä, ovat kuitenkin lahjoja ostaneet lapselle?[/QUOTE]

Ovat ostaneet silloin, kun lapsi syntyi sekä ristiäislahjoiksi. Asuimme vajaa kuukauden yhdessä lapsen syntymän jälkeen. Ristiäiset vietimme eron jälkeen. Ristiäisiin asti isä esitti, että haluaa muuttua ja sai osittain minutkin uskomaan siihen. Onneksi en koskaan antanut avainta isälle uudelleen kotiimme.

"jjj"
joo munki ex anoppi soitti mulle että mun pitää palauttaa ex miehen sukulaisten ostamat tavart lapsen isälle. sanoin vaan että hakekoot roskiksesta paskavaippojen seasta! ei oo sen jälkeen kyselly.

Yhteistyössä