:OIsän vaatimuksesta ne pitää palauttaa, myös ne mitä hän on ostanut eli paita sekä housut.
Juuri näin.Alkuperäinen kirjoittaja Kypsä harmaana;24442766:Jos isä kerran vaatii niin hakekoon sun luota tai sun määräämästä paikasta sun aikataulun mukaan, sun ei tarvitse muuta tehdä kuin pakata ne pussiin valmiiksi. Ei sun tarvitse selvitellä osoitetta jos ei sitä vapaaehtoisesti ole antanut. Ilmoita vaan tekstiviestillä milloin haettava ja mistä.
Eiku mua vaan mietityttää, et mitä siitä seuraa, jos kiikutan ne sen työpaikalle? Siis voiko se syyttää mua jostain sen jälkeen?Tuotah.. minkälaista vastausta haluat, kunn kerran uusi osoite ei sulle kuulu, mutta työpaikan tiedät? Mitä veikkaat, mitä me voidaan sanoa?
Siis mitä ihmettä :OEiku mua vaan mietityttää, et mitä siitä seuraa, jos kiikutan ne sen työpaikalle? Siis voiko se syyttää mua jostain sen jälkeen?
Kuulostaa niin palliaivoiselta tapaukselta, että varmaan syyttää kaikesta mahdollisesta, oli järkevää tai ei.Eiku mua vaan mietityttää, et mitä siitä seuraa, jos kiikutan ne sen työpaikalle? Siis voiko se syyttää mua jostain sen jälkeen?
Joka naisen unelma-ukko..Ei se suostu tapaamaan lasta, kun kahdestaan. Lapsi on rintaruokinnalla ja isästä tehty lastensuojeluilmoitus aggressiivisen käytöksen vuoksi.
Mä olen lapsi varas, kuten samaan rikokseen on syyllistynyt äitini.
Parisuhteessa oli ongelmia, joihin mä olin syyllinen. Nyt alkaa taloudellinen tilanne olla kunnossa vihdoin ja laskut pystyy hoitaa ajallaan. Ystäviä käy taas kylässä ja lasten kavereitakin meillä pyörii. Hän on siis vaan tän pienimmän isä. Lupaa ei enään tarvitse kysyä, voiko meille joku tulla käymään.
Haluaako joku kuulla lisää?
Voiko ne tavarat toimittaa lastenvalvojan kautta?Ei se suostu tapaamaan lasta, kun kahdestaan. Lapsi on rintaruokinnalla ja isästä tehty lastensuojeluilmoitus aggressiivisen käytöksen vuoksi.
Mä olen lapsi varas, kuten samaan rikokseen on syyllistynyt äitini.
Parisuhteessa oli ongelmia, joihin mä olin syyllinen. Nyt alkaa taloudellinen tilanne olla kunnossa vihdoin ja laskut pystyy hoitaa ajallaan. Ystäviä käy taas kylässä ja lasten kavereitakin meillä pyörii. Hän on siis vaan tän pienimmän isä. Lupaa ei enään tarvitse kysyä, voiko meille joku tulla käymään.
Haluaako joku kuulla lisää?