Sotkan Boston kulmasohva - ÄLÄ OSTA

  • Viestiketjun aloittaja Isukkipisukki
  • Ensimmäinen viesti
Isukkipisukki
Ajattelin vain varoittaa ihmisiä kyseisestä tuotteesta. Virolainen "laatu"valmiste, hajonnut meillä nyt 2 kertaa 4kk aikana ostosta. Ihan täyttä sekapuujätettä, täynnä oksanreikiä joiden kohdalta sitten hajoaa. Puu on niin kuivaa että napsahtaa varmaan poikki kun katsoo oikein terävästi. 999€ meni koiran persiiseen.

Osta Sotkasta, maksa paskasta.
 
"diu"
On varmaan samaa laatua kun meidän sänky. Ekana viikkona melkein kaikki pohjalaudat napsahteli poikki. Onneksi saatiin uudet vahvemmat ja onkin sitten kestäny jo 3 vuotta hyvin.
 
Sotka on ihan jees.
[QUOTE="diu";24441672]On varmaan samaa laatua kun meidän sänky. Ekana viikkona melkein kaikki pohjalaudat napsahteli poikki. Onneksi saatiin uudet vahvemmat ja onkin sitten kestäny jo 3 vuotta hyvin.[/QUOTE]

Mun vanhemmat osti sotkasta jonkun sängyn joka makso reilut 3 000 euroa. Täysin ehjä.
Ja siis mun isä painaa reilut 100 kiloa.
Samoin he ostivat sohvan joka maksoi lähes 3000euroa. Sohva oli heillä 5vuotta, (taloudessa kaksi kissaa) sen jälkeen sohva tuli meille, ja on ollut nyt 2 vuotta. Meillä on kaksi lasta ja kissoja. Ehjä, kangas kunnossa..
Ja just tilattiin lipasto, oisko Taiga.. joka makso 259 euroa. Tulee koottuna meille.
Meillä on joyks sellainen, ja ehjänä on pysyny.
Kaikki ikean romut on meillä hajonneet.

Sotkassa on ihan jees kamaa, kunhan ei sitä halvinta aina osta. sehän jokapaikassa ihan sama. SOhva kangas pitää kattoo tarkkaan jne..
 
hah hah hah
[QUOTE="vieras";24441709]LOL

Kuka helevetti edes ostaa _mitään_ sotkasta? :D

Sama kun ostaisi vaatteensa tarjoustalosta jne..[/QUOTE]

Jos sä tulisit meille, niin et todellakaan tietäis mikä on sotkasta ja mikä ei...
ikean kalusteet tuntee siitä, että pöydästä irtoo jalat ja tuolit hajoo.
 
lol
[QUOTE="vieras";24441773]Panosta laatuun ja ajattomaan muotoiluun. Kestää ja säilyttää arvonsa vuosikymmenet.

Sotka ja ikea.... :D[/QUOTE]

No toi meijän sohva on ainakin samannäköinen kun askossa ja iskussa.
Ja itseasiassa oli vielä kalliimpi. Kangas on paljon parempi laatusta, ja sohva saatiin luvatussa toimitusajassa. Toisinkun askossa...
 
hah hah hah
[QUOTE="vieras";24441773]Panosta laatuun ja ajattomaan muotoiluun. Kestää ja säilyttää arvonsa vuosikymmenet.

Sotka ja ikea.... :D[/QUOTE]

Ikean pöytä saatiin kaverilta. en mä sieltä itse mitään osta. Sotkan pöytä kesti meillä 15 vuotta. Kauanko sen pitäis kestää? hintaa tais olla tuoleineen 600 markkaa.
Ihan hyvin kesti. Ja itseasiassa, siitä hajosi vaan yksi tuoli. Pöytä ok kunnossa, mutta yksi tuoli hajalla. Toisinkuin ikea kalusteet..
Samoin askon monen sadan euron setti, siitäkin hajosi tuoli kun istuin. Ehkö olin liian painava. Painan 50 kiloa...
 
"Kirsi"
[QUOTE="vieras";24441793]Asko ja isku... :D

..kusen kohta housuun[/QUOTE]

Sano, että sä ostat jostain jyskistä sun kalusteet. Siellähän vasta romua onkin.
Kaveri on siellä töissä, eikä kuulemma ikinä ostais niitä romuja :D :D
 
"vieras"
"vieras"
[QUOTE="vieras";24441886]Kannattaako linkittää noita edellämainittuja palstalle, jonka etusivulla pyörii koko ajan aloituksia "Saako sossusta vaunurahaa" ja "Mistä ruokaa viisihenkiselle perheelle, tilillä 10e ja lapsilisäpäivään viikko". Ihan oikeesti.[/QUOTE]

miksei?

Laatua saa myös pienemmällä rahalla.
 
"kolmen äiti"
Mua naurattaa nämä,jotka muka ostaa kaiken vepsäläiseltä. On selkeesti todellisuuden taju kadonnut,kun kuvitellaan, että ne on jotain joka miehen kauppoja. Mutta sellaisiaha ne rikkaat on - pää kumisee tyhjyyttään siellä omassa pikku rahalandiassa elellessä. Onneksi itselläni on elämässä muitakn tärkeämpiä arvoja kuin se mistä huonekaluni on ostettu.

Ja sitäpaitsi minusta on ihan kiva, että huonekalut raaskii joskus vaihtaakin. En todellakaan halua sohvaa ostaessa ajatella, että istun siinä sitten vielä eläkkeelläkin - oli miten ajaton tahansa niin kyllä siihen kyllästyy.

Ja hienosti on pysynyt ehjänä meillä ikeat ja stemmat ja sotkan ryijymattokin on edelleen kuin uusi,vaikka olen sen kaksi kertaa pessyt jo painepesurillakin. Ehkä toiset vaan sitten osaa. ;)
 
"vieras"
Mielummin sitä ostaa vuosittain muutaman klassikon, kun laittaa samalla rahalla koko sisustuksen parin vuoden välein kokonaan uusiksi.

Koti ei ole koskaan valmis, vaan jatkuva projekti
 
hehe, meillä on varmaan just jotain unikulman ja stemman taattua laatua mitä täällä jaksetaan aina parjata. Ja jotain ikeaakin. Niin ja ostan lapsilleni vaatteita tokmannilta ja tarjoustalosta.
Mut oonkin niin wt palstan mukaan :D
 
Huonekalumyyjä
Olethan tehnyt reklamaation sohvasta? Onhan niillä nyt tietenkin kuluttajasuojalain mukainen takuu. Moni kun jää vaan kotiin märisemään, eikä ilmoita myyjäliikkeelle asiasta.
 
Isukkipisukki
Alkuperäinen kirjoittaja Huonekalumyyjä;24442136:
Olethan tehnyt reklamaation sohvasta? Onhan niillä nyt tietenkin kuluttajasuojalain mukainen takuu. Moni kun jää vaan kotiin märisemään, eikä ilmoita myyjäliikkeelle asiasta.
Kyllä, tottakai olen
 

Yhteistyössä