voi vi...!! Jo toisen kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
joku pe*keleen ääliö meinaa tuupata pakullansa mun kylkeen :kieh:

ajan suoraan, oikeenpuolimmaista kaistaa (omakotialue) ja oon kääntymäs vasemmalle pihaan, laitan vilkun, oon kääntymäs ku saan just ja just pyssättyä auton ku joku pe*keleen tampio tulee vasenta puolta mun takaa :O ohittaa mut siis vasemmalta vaikka hyvin huomaa et käännyn. helvetti.

Ja kyllä, OLI ÄIJÄ RATISSA :headwall::headwall:

Sitte meinas joku pikkunatiainen pykätä yhen mutkan takaa pihasta suoraan tielle. Koittakaa ny terottaa niille ettei ajele miten sattuu :kieh:

No voi vittu, olit siis oikeanpuoleisella kaistalla ja käännyit vasemmalle pihaan, jolloin vasenta kaistaa ajava meinasi tuuppia sun kylkeä :vampire:

Mikäli ymmärsin oikein, siinä oli siis kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi ja olit oikeanpuoleisimmalta kaistalta kääntymässä vasemmanpuoleisen kaistan yli vasemmalle. Jos noin oli niin ite tumpeloit, sillä sun olisi pitänyt kääntyä vasemmalle vasemmanpuoleiselta kaistalta.

No voi vittu, olit siis oikeanpuoleisella kaistalla ja käännyit vasemmalle pihaan, jolloin vasenta kaistaa ajava meinasi tuuppia sun kylkeä :vampire:

Mikäli ymmärsin oikein, siinä oli siis kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi ja olit oikeanpuoleisimmalta kaistalta kääntymässä vasemmanpuoleisen kaistan yli vasemmalle. Jos noin oli niin ite tumpeloit, sillä sun olisi pitänyt kääntyä vasemmalle vasemmanpuoleiselta kaistalta.

Noin mäkin asian ymmärsin, joten kyllähän ap on toiminut kaikkien liikennesääntöjen vastaisesti.

ai mun olis pitäny kääntyä vastaantulijoitten kaistalta? se paku siis tuli mun takana ja ku oon kääntymäs niin se lähtee ohittaan vastaantulijoitten kaistaa. mun tarvii siis varoo edestä tulevia.

ai mun olis pitäny kääntyä vastaantulijoitten kaistalta? se paku siis tuli mun takana ja ku oon kääntymäs niin se lähtee ohittaan vastaantulijoitten kaistaa. mun tarvii siis varoo edestä tulevia.

Ootkos kattonut toimiiko sun vilkkusi,takana siis - tai muistiko sitä käyttää?? Niin kuin ajoissa? Meinaan aika monella tuppaa oleen tapa että ensin jarrutetaan, sitten pysähdytään ja viimeisenä tökätään vilkku. Vaikka järjestys pitäs olla päistikainen. JA toinen mahis on se et sun takavilkku on palanut...

Toihan on MEIDÄN kotipihaan ajo! =) Mulla kans sattu näin kerran ja JOUDUIN jarruttamaan ohi kiilaajan takia, vaiks vika olis tietysti ollu sen ohittajan, ei noin saa tehdä!!!! Olet siis oikeassa.

Yhteistyössä