Mulla menee pannullinen het aamusta, toinen ennen puolipäivää, iltapäivällä kolmas ja illalla 2-3 pannullista. Äkkiistään laskien mä juon kahvia n. 5-7L/pvä
Yleensä pari mukillista aamuisin, en enempää. Mieluummin pidän itseni virkeänä kunnon yöunien avulla. Liiallinen kahvinjuonti alkoi tehdä niin pahaa närästystä, että oksentelin, joten vähensin pariin mukilliseen.
yleensä nolla, tänään kun olin aamuvarahilla kaupungilla tein poikkeuksen ja kävin syömässä leivän kahvin kanssa. joskus saatan viikonloppunakin yhden kupin juoda jos käyn kantabaarissa päiväsaikaan tai vanhempieni luona.
Arkena eli työpäivinä juon kupin kahvia päivässä. Viikonloppuna en ollenkaan, paitsi jos tulee vieraita ja niille pitää keittää, saatan juoda 1-2 kuppia seurana... B)
Aamulla vähintään pannullisen et edes herään. Sit ku oon saanu silmät auki, menee toinen pannullinen. Päivän mittään saattaa mennä jopa kolme pannullista enkä iltaisin enää juo kahvia et saan unta. En pääse enää samohin lukuihin aloittajan kanssa, mutta lähelle kumminkin. Enkä aio vähentää
Aika naftisti, pari kupillista viikossa taitaa mennä.
Olen enemmän tee-ihmisiä. Eilen taisi mennä ennätysmäärä, kun yritin häätää flunssaa pois, 7x0,5 l mukillista. Mitäs se tekee, 3,5 litraa. No ei ihme että vessatti
herranjumala, jos joisin pannullisen aamusella kuolisin nestehukkaan ennenkuin pääsen töihin. yhdenkin aamukupin puolessavälissä pitää siirtyä vessan puolelle juomaan loput :/
lukioaikoine meni reippaasti 1-2 pannullista päivässä, migreenin myötä jouduin vähentämään 1-2 kupilliseen. Ja tällähetkellä en juo lainkaan- olen vaihtanut teehen...