tyttäreni (20) seurustelee 35-vuotiaan miehen kanssa. Mitä voin tehdä?

  • Viestiketjun aloittaja "huolestunut äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"huolestunut äiti"
ovat kuulemman pari viikkoa sitten tavanneet. Tytär kertoi asiasta tänään. Miestä en ole tavannut, mutta hän on aivan liian vanha tyttäreni. Mitä teen?
 
Kyllä minuakin kauhistuttaisi jos parikymppinen seurustelisi noin vanhan kanssa. Elämäntilanne aivan erilainen, toinen vasta aloittanut oman elämänsä ja toisella taas aikuista elämää takana melkein yhtä kauan kuin tytöllä on ikää.

Tiedän olevani ahdasmielinen, mutta minua jotenkin ällöttää ison ikäeron suhteet, varsinkin jos se ikäero on niin näkyvää, että voisi luulla, että kyseessä on äiti ja poika tai isä ja tytär.
 
  • Tykkää
Reactions: NelliKaramelli
nmn
Kyllä minuakin kauhistuttaisi jos parikymppinen seurustelisi noin vanhan kanssa. Elämäntilanne aivan erilainen, toinen vasta aloittanut oman elämänsä ja toisella taas aikuista elämää takana melkein yhtä kauan kuin tytöllä on ikää.

Tiedän olevani ahdasmielinen, mutta minua jotenkin ällöttää ison ikäeron suhteet, varsinkin jos se ikäero on niin näkyvää, että voisi luulla, että kyseessä on äiti ja poika tai isä ja tytär.
sama mulla... mä oon aina miettiny ite että mä oon 23v ja en ikinä vois seurustella kun korkeintaan 5vuotta vanhemman kans. mun isä on vasta 42v ja mun mielestä ois loukkaus jos alkaisin melkein sen ikäisen kans seurusteleen...
 
Yksi ilkeily päivässä
Kyllä minuakin kauhistuttaisi jos parikymppinen seurustelisi noin vanhan kanssa. Elämäntilanne aivan erilainen, toinen vasta aloittanut oman elämänsä ja toisella taas aikuista elämää takana melkein yhtä kauan kuin tytöllä on ikää.

Tiedän olevani ahdasmielinen, mutta minua jotenkin ällöttää ison ikäeron suhteet, varsinkin jos se ikäero on niin näkyvää, että voisi luulla, että kyseessä on äiti ja poika tai isä ja tytär.
Minua puolestaan kauhistuttaa ja ällöttää toi sun kuvakkeesi tuossa, toi ihmeellinen ihmisen sekasikiö.
 
"aapee"
[QUOTE="slurps";24395845]Keski-ikäinen mies saa maistaa kimmoisan neidon lihaa.:p[/QUOTE]

tätä "pelkään". Tyttäreni ei ole myöskään ennen (tietääkseni) seurustelut ja nyt ensimmäinen vävyehdokas on työtön 35 äijä. Sehän voisi melkein olla hänen isänsä.
 
"vieras"
No et sinä mitään voi tehdä. Anna seurustella.
Toisille sopivat vanhemmat kumppanit, ja toinen tykkää saman ikäisistä.

Ei minuakaan olisi, jos pariskunnan ikäero ei saisi olla muuta kuin pari vuotta...
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="aapee";24395922]tätä "pelkään". Tyttäreni ei ole myöskään ennen (tietääkseni) seurustelut ja nyt ensimmäinen vävyehdokas on työtön 35 äijä. Sehän voisi melkein olla hänen isänsä.[/QUOTE]

Älä tyrkytä omia tapojasi!

Tai toisaalta, jos noin ajattelet, voit olla iloinen siitä, että tyttärellä on yhtä hyvä miesmaku, kuin äidillään. :saint:
 
Minulla henkilökohtaisesti vaikuttaa myös se, että minua luullaan AINA ikäistäni nuoremmaksi. Usein ihan teini-ikäiseksi, on luultu jopa 13-vuotiaaksi. Jos ottaisin nelikymppisen miehen niin sitä miestähän pidettäisiin ihan pedofiilinä.
 
JONSERED Karhunkantaja
Minulla henkilökohtaisesti vaikuttaa myös se, että minua luullaan AINA ikäistäni nuoremmaksi. Usein ihan teini-ikäiseksi, on luultu jopa 13-vuotiaaksi. Jos ottaisin nelikymppisen miehen niin sitä miestähän pidettäisiin ihan pedofiilinä.
Niin?

Minua luultiin 14-vuotiaaksi, ulkomailla, kun olin äijän kanssa matkassa 22-vuotiaana. Ja seuraavalla reissulla, ollessani raskaana, äijää luultiin isäkseni.
Kenellekään ei jäänyt traumoja, kun asia selvisi.
 
Höh. Minun pikkusisko meni just naimisiin miehensä kanssa, heillä aikalailla sama ikäero... Onnellisempaa paria saa hakea. Se mies ottanu siskon lapsenki niin omakseen, on todellaki isä sille.

Eli ei piä tuomita etukätteen. Ei kait se rakkaus ikkää kato...

JA, joskus aikunen nainen tarvii AIKUSEN miehen vierelleen, eikä se omaikänen välttämättä oo sitä...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: narikka83

Yhteistyössä