"shh"
Mua ehkä jossain määrin ällöttäisi. Kiva kun ukko toisi aina kauhean basillilähetyksen kotiin.Ällöttäisikö sinua sitten seurustella miehen kanssa, joka on lääkäri ja koskettelee ihmisiä?
Mua ehkä jossain määrin ällöttäisi. Kiva kun ukko toisi aina kauhean basillilähetyksen kotiin.Ällöttäisikö sinua sitten seurustella miehen kanssa, joka on lääkäri ja koskettelee ihmisiä?
Eipä syö hänkään lihaa.Ai onko tämäkin ammatti? Kuka maksaa palkan, raiskattuko?
Omalta osaltani voisi pappi, imaami tai muu uskontokunnan edustaja olla sellainen, etten voisi seurustella. Pakko kysyä ap:ltä, että syökö miehesikään lihaa?
Milloin valmistut?Lakimiehen kanssa. Ihan siitä syystä, että mä en usko homman toimivan, jos meitä olisi saman katon alla kaksi. Varmaan työt tulisivat kotiin ja keskusteltaisiin henkeviä lakipykälistä vapaa-ajallakin. Tosin, tiedän useita lakimiespareja ja heillä menee hyvin. Itse en vaan sellaista välttämättä jaksaisi. Kiva tulla kotiin, kun siellä on ihan toisen alan edustaja.
En myöskään voisi olla minkäänlaisen julkkiksen (ihan sama, mistä syystä henkilö on julkisuuden valokeilassa) kanssa. Mulla on jo lähtökohtaisesti sellainen olettama, etteivät parisuhteet ns. julkkisten kanssa tule koskaan kestämään.
Mitä vikaa näissä kahdessa on? Ainakin kaikki tuntemani taksikuskit ovat olleet aivan mahtavia tyyppejä. Rekkakuskeilla nyt on ehkä sellanen tietyntyyppinen maine, mutta taksikuskit?Rekkakuskin tai taksikuskin.
Mun tosi hyvän ystävän mies on teurastaja.Hassua tuo miten teurastaja on niin inhottava. Itte harkinnut sitä ammattia