Oliivitar- onnitteluhalit :hug: plussasta
+++++++++!!!!!!!!
Ottis ja Mahdotontako pitää meitä jännityksessä kans- teillekin niin kovasti niitä vahvistuvia plussia toivon!!!:wave: :hug:
Sitten jos sallitte hieman
(.), kuten lupasin taannoin. Siis ultrakuulumisia kertoilla..!
Eli tänään siis rv 12+4 oli ultra ja lääkäri. Setä tutki ja ultrasi sen mahdollisen tukiompeleen vuoksi tarkkaan, mutta tällä hetkellä tilanne hyvä (kohdun kaulaa jäljellä 32mm, mikä ok, ja muutenkin paikat kiinni ja kiinteät).=)
Siellä oli pikkuisella kaikki kohdallaan ja mitat vastasikin reilusti vkkoa vanhempaa, eli rv: t muuttuikin
13+5 ja la on siis 20.1.12! Pääperämitta oli jo 77mm ja siellä murunen kölli ja heilutti, ihan kuin pitikin.:heart:
Niskaturvotusta oli normaalit 1,3 ja en siis osallistunut mihinkään veriseuloihin, näillä mennään.
Olen ollut s- lomalla nyt 2 vkkoa sen vuodon jälkeen ja huomenna pitäis jo töihin kammeta. Hieman jännittää ja pelottaakin miten jaksan ja miten paikat kestää, nyt kotona ollessa olen tosi paljon lepäillyt. Töissä kroonikko- os: lla ei siihen juuri ole mahdollisuutta..
Ja kaiken huipuksi edessä on vknloppuöiden valvomiset. No, katson miltä tuntuu.
Cervix- kontrolli on reilun kahden vkn päästä, sitten katsotaan paikat ja mietitään sitä tukiommeljuttua taas.
Tulehduskokeita ottivat myös tänään..
Pitiköhän mun vielä muuta.. No tässä tärkeimmät, eli kaikki tällä hetkellä hyvin pienellä, kun vaan äiti jaksaa menossa mukana!
Jännää ja kivaa, että nuo rv: t suurenikin, parin vkn päästä voisin odotella jo ensimmäisiä pikkupotkuja..:heart:
Voittehan kaikki hyvin ja kaikille teille oikein paljon positiivisia ajatuksia ja plussatuulosia (vielä ehtii tälle kesää)!!!
:wave:
Mindy<3 13+5