40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Mafinka Jospa sinä sittenkin olet r a s k a a n a :confused: =).

ON Me laitettiin terassin rappuset (2 kpl) ihan niinkuin valmiiks valmiiks eli hiekkaa alle ja silleen. Ihan mukavasti mennyt touhutessa pari-kolme tuntia. Ja sillon ku mies tuli kotiin, olin valmis miltei listimään sen ku otti niin päähän tekemättömyys. Yhtä kaveriakin aloin jo vokotella, ett huomenna pistetään tuulemaan ja käydään jossain, ennenkuin kilahtaa taas. Mitä enemmän mulla on aikaa, sitä suuremmalla todennäköisyydellä alan kehitellä joutavia ajatuksia ja siinä sitä taas mennään. Sit toiseks, mua alkaa jo vähän stressata loman loppuminen =). Ja sitä kuitenkin on vielä reilu kolme viikkoa.

• Tykkää
Reactions: Mafinka
Huonostihan miulle nyt kävi ihunaiset..HCG enää 6..
..eilisestä on tosi nopeaan laskenut..

Kyllä on niin suruinen olo:':)ashamed::'(..vaikka tätä jo niin uumoilinhin, että ei hyvältä näytä..

Ottis
ihunainen..jos miut ottaisit tuolta RKTT-listalta poijjes..

Kyllä oli taas kova pudotus pilvilinnoista..mie en taida enää "kuumeilla"
..käyn mieluusti kyllä juttujanne lukemassa ja kommentoimassa..:)

Plussia kovasti tähän pinoon puhkun ja puhalten ihunaiset!

Viimeksi muokattu:
mjur-mur en kyllä oikein löydä sanoja :'( olen niin iloinnut kun olet vihdoinkin saanut tärpin ja nyt ... itse asiassa noista lukemista en ymmärrä yhtikäs mitään mutta huomaan tunnetilastasi ettei kaikki taida olla hyvin ??? Halaus kultamuruselle :( :hug: :kiss:

Ottis no en valitettavasti ole, johan noi testit on sen näyttäneet :ashamed: Ihmettelen vaan että lekurin mukaan mulla limakalvon paksuuden ja muiden tekijöiden mukaan pitäis kuukautiset tulla vielä ainakin 3 - 5 vuotta :confused::confused::confused: mutta kun olen tällainen tonttu niin en koskaan osaa avata kuonoani ja kysyä kun olis mahdollista ... että mä olen ärsyyntynyt itselleni :mad:

Ottis
Mafinka Just mutta kun on tullut luettua, ett joskus testit ei näytä mitään ja silti on raskaana. Toivoin vain niin kovasti :'(. Sinähän olet siis lääkärinkin mukaan vielä varsin hedelmällinen, joten eihän sitä koskaan tiedä :). Toivotaan toivotaan :kiss:.

mur-mur Voi ei, olen niin pahoillani :hug::'(. Poistan sut RKTT-listalta heti. Nyt ei löydy sanoja :ashamed:.

Ottis Joo mutta mun "hedelmällisyys" tömähti siihen korkeaan FSH arvoon 17.5 - 18 että se siitä ellei jostain syystä olis "muka" laskenut ... Oli jopa mulle kirjoittamassa ties mitä lääkitystä mutta kun oli jutellut jonkun hedelmöityshoitoja antavan lääkärin kanssa niin sinne tipahti - ei mun ikäisille enää :( ...

... mutta nyt keskitytään ihanaiseen mur-mur:iin ... ja hänen jaksamiseen... iso hali täältä... olet ajatuksissani ...

Viimeksi muokattu:
Kiitos ihunaiset lohdun sanoistanne:kiss:..nythän se itkuhin tulee täällä yksiksein:'((mies&poikanen nukkumassa)
Taivashin salamoi ja puotti vettä niin..miun tunteita mukaellen..istuksin partsulla pitkään tupakilla ja mietin syntyjä syviä.

Olen niin saakutin pettynyt..pettynyt..p e t t y n y t...:'(

Enää en tällaistä jännitystä ja suurta pettymystä jaksa, en..:ashamed:

On se vaan miunhin - kovakalloisen uskottava tämä asia, että lapsiluku jää kahteen - kahteen kultaahin kalliimpaan:heart:..

Hyv Yöt ihunaiset:heart:..

Viimeksi muokattu:
Murunen MUR MUR:hug:minä virtuaalisen halin lähetän, en osaa muuta sanoa!
Yhen asian sanon: ÄLÄ JÄTÄ MEITÄ!!!!!! Oot plinkin kantava voima ja en jaksais tulla jos et olis ihanune kuvinesi ja kommentteinesi ja murteinesi paikalla!!!!:heart::):hug:
Minä myös mietin ett haaveksinko turhia mutta en tiedä mitä muutakaan osaisi.... poika kohta täysi-ikäinen ja pian me kahdestaan... toivottavast tulee lapsenlapsia jne. Mutta: jotain jää uupumaan, toki meidän nuorempi rakas poika riistettiin liian varhain... pitää myöntää että halu kolmanteen tuli onnettomuuden jälkeen.
No asia on niinkin että oomme vaan yrittäneet ja kun viimeks tärppi kävi mies oli kyl silminnähdn innostunut ja kannusti viimeiseen asti kun tunsin ettei kaikki oo kohdallaan että kaikki on hyvin, oli pettymys sit suurempi hänellä kuin minulla joka jo tiesi että kaikki on ohi.
Samoin voi sanoa viime vuonna kun poikamme taisteli teholla hengestään että oli mies paljon toiveikkaampi kuin minä (voi miks mä teitä rassaan asialla... anteeks, kait on olemassa palstat näillekii asiolille)
Valvon ja mietin syntyjä syviä... yks naapuri oli kylässä ja läks äsken. Otin tietty vähän kaljaa ja huomen kaduttaa.... mut minkäs teet! En montaa ottanu mut kummiskii, pännii etten nyt sit pystyny kuiteskaan!!!:ashamed:
Mutt huomen päivä uus ja uudet kujehet!

Joo Minttu yksin valvoo??
Kummiskii tää on vaan elämää ja on kestettävä ilot ja surut mitä tulee ja elettävä niin hyvin kuin taitaa ja tietää ennenku aika loppuu.... Eiks näin oo ihunat?? Jotenkii ei sitä aina vaan näe elämän hyviä puolia silloin kun liikaa tuijottaa johonkin asiaan.
Mutt haaveillahan aina saa, sitä ei kukaan kiellä!
Mutt yhen asian oon päättäny: en aio elämääni pysäyttää sen vuoks jos en enää vauvaa saisikaan koska se on asia jolle en voi mitään!!!

MUR MUR kulta pieni:hug:
Mietin sinua ja kuinka oot haaveillut vuosikaudet ja pettymyksiä toisensa perään... en kyllä tiedä kuin itse jaksaisin noin monta kertaa, oot todella vahva ja sinnikäs ihminen!
Anteeks ihunat, nyt mies tuli ja pitää lopettaa naputtelu!
YÖT JA HALIT""!!!!!

Minttu2011:lle toivon tärppiä pikapuoliin :heart:, mutta hyvä asenne sinulla vaikuttaisi olevan vauvan saamisen suhteen. Mahdollisuudethan on kuitenkin ihan hyvät, kun raskaus sinulla kuitenkin keväälläkin alkoi. Tsemppiä! :)

Oliivitarko se tänään tulee sieltä reissusta kertomaan kuulumisia!! :rolleyes: - toivottavasti viivanen vahvistuu. :heart:

ON: mulla kai oli eilen?? ovis tuntemusten perusteella. Talletteluja on kyllä tullut tehtyä, mutta katsotaan josko sitten johtaisi johonkin :rolleyes: :confused:. Voisin vaikka rktt-listallekin lähteä, eli dpo 1 tänään tiedoksi päivittäjälle :).

mur-mur::hug::hug::hug: Mulla ei ole sanoja....
Anne:Runosi sai kyyneleet silmiini.:'(

ON:Mulle käy nykyisin aina niin että kun olen ollut kultaisten lasten/vauvojen kanssa sitten menee muutama päivä niin herkässä tilassa että tahtoo väkisin itkettää. Ajatuksissa kun sitä vauvaa itselleenkin toivoo ja kuitenkin jostain on tullut viime kk:sina ajatus ettemme omaa pienokaista saa... Miestä asia ei tunnu koskettavan, tai ei hän ainakaan millään tavoin asiaa ilmaise. Lasten kanssa hän ei osaa asettua heidän tasolleen... Vauvoja suorastaan pelkää... Mua jo nyt ahdistaa miehen kohta alkava työ ja huomattavasti pidemmät päivät kuin aiemmin. Sitten menee meikäläisellä varmaan kaikki illat koneella istuen, että on edes jonkunlaista juttuseuraa...

Ottis
mur-mur Sinä olet niin reipas :hug: ku varmasti sydän verta itkien lohduttelet täällä olevia, ett kyllä täältä vielä noustaan :kiss:.

Minttu2011 Tämä on ihan oikea paikka kertoilla poikasi kuolemasta. Naiset varmaankin ovat joko kaukonäköisempiä näiden suurten ja surullisten asioiden keskellä tai miehet eivät vaan suostu näkemään totuutta ennenkuin se on kohdattava silmästä silmään.

Minä olen sinun lailllasi kokenut, ett meillä mies on ottanut nämä epäonnistumiset raskaammin kuin minä, mutta... minullahan on yksin testaillessa ja negoja tai häipyviä haamulaisia katellessa ollut aikaa varustautua siihen, että taas käy näin ja kun lopulta en enää haamulaisistakaan kertonut miehelle, on hän lopulta päässyt paljon vähemmällä, vaikkei sitä tiedäkään =).

Ninni69 Olen pahoillani surullisista mietteistäsi :hug:. Samaisesta aiheesta on täällä ennenkin praatailtu ja mun täytyy edelleenkin tunnustaa, ett' minä en pidä vauvoista :), en silleen, ett olisin kuolaamassa niiden perään ja olis pakko saada syliin jne. Ainoita vauvoja, joita olen elämässäni rakastanut, ovat olleet mun sisarusteni vauvat, ja niitä on muuten ollut paljon (36, mua nuorempia 34). Mun kaksosveljen lapsiin rakastuin ensi silmäyksellä :heart:. Pointti tuossa onkin se, että omaa lihaani ja vertani rakastaisin kyllä ja sillä uskallan vauvasta haaveillakin, koska tietty se meidän oma kultamussu olisi sitten maailman ihanin ja rakkain =) :LOL:. Pikkasen kräjistetysti, mutt noin se mulla menee.

Toivottavasti ninni69 te vielä sen oman pikkuisen saatte =). Miehet kasvaa isyyteen vauvojen myötä, sen tiedän ystävieni kautta eikä ole kauaakaan kun myös miehen 'bestis' asiasta jutteli. On ollut itse menevä poikamies ikänsä, mutt vakuutteli kasvaneensa lasten myötä.

Putunen Sut enemmän kuin ilomielin RKTT-listalle lisään :kiss:=):heart:.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)............kp4/25-26........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp7/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43).......Kp8/27-29..........yk 10( 04/11)..3
putunen (41)............kp10/25.............yk yli 1v...........3./1.yht.
Ninni69 (42).............Kp17/23-30........yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp20/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp21/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp22/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp29/28-32.........yk706/11)4./2yht.
oliivitar (40)..............kp31/27-30.........yk5 ((05/09)7. :heart::heart::heart:
AinoEmilia (46)..........kp53/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

putunen (41).............dpo1
tattinen (41)..............dpo9
Mahdotontako (46)....dpo11
Oliivitar (40)..............dpo14 :heart::heart::heart:
pikkutirri(42).............dpo14
tetu68 (42)................dpo19

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Naiseltahan ei sais ikiä kysellä, mutt täällä on vähän pakko :LOL: eli kuis vanha olitkaan, osuko toi 41 oikeaan :confused:. Jos haluat takas kp-listalle, kerro litaniasi tiedot, niin sinut sinne lisään.

Ottis
ON Pitänee tästä koht'sillään lähteä nurtsia leikkaamaan ihan huvin ja urheilun vuoksi. Sen siis vois vielä antaa olla päivän tai pari, mutt se olis hyvä leikata ennenkuin lähdetään Rodokselle, ettei rehota mahdoton kotiin kullessa, joten ajo tänään ja ajo maanantaina, niin jää 5päivää ajojen väliin.

Eilen illalla alkoi taas vanha Aatami nostaa päätään ja mua kiukutti jos mikäkin asia. Saunan laitoin lämpenemään ja ku tulin kurkanneeksi pesuhuoneen lattiaa, aloin räpättää miehelle, siitä kun hän ei siivoa koskaan, imuriinkaan ei ole koskenut sitten joulun ja sitä ennen imuroi joskus puoltoista vuotta aiemmin pikaisesti eteistä ku äitinsä oli tulossa käymään. No joo, vähän liioittelin, mutt pointti on se, ett mies ei edes nähnyt omaksi tehtäväkseen osallistua osaltaan talon siisteyden ylläpitoon (jättäs sotkematta!!), vaan sanoi, että hanki jostain siivooja, kyllä hän maksaa.

Ja minähän jynssäsin sitten pesuhuoneen lattian tehopesuaineella ennen saunomista (Pitäis varmaan laskuttaa, mikä on siistijän tuntiliksa :confused:). Mutt ottaa siis ihan oikeasti päähän, että minä siivoan kotona, minä siivoan mökillä, minä leikkaan nurtsin kotona, minä teen kotona ihan kaiken mitä ylipäätään voi tehdä, paitsi että mies ehkä nikkaroi jonkun portaan tai lauteen keskimäärin 2 vuoden välein ja kattoo sillä tehneensä osuutensa. Juu ja olihan hän koskenut imuriin eilen ja toissapäivänäkin ku oli imuroinut ensin auton matot ja sitten auton peräkontin :headwall:.

Viimeksi muokattu:
Kiitos Ottis! :kiss: - tunnut aika pirteältä tällä hetkellä. Kiva lukea sinun kirjoituksiasi, kun olet niin positiivinen =). Joo - mun ikä on edelleen se 41 v. Miksei sitten päälistallekin.... eli putunen (41) kp 10/25... yk yli 1 v .......3./1.yht.. Kiitokset päivityksestä!!

Yhteistyössä