Kuvia plussatesteistä

HCG määrityksessä käyty, kasilta soittelen yhteispäivystyksestä tuloksen.

Kertoilkaas flikat - mikä noista viivasista kertoo sen hetkisen HCG määrän?..(tuo, jossa 2 liuskaa, on miun dippailu)

Laitanpa tähän alle "Lumi-Marjan" avatun digin
(se, jossa 2 liuskaa päällekkäin, on viikkonäytöllinen)

..ja mie ymmärsin sen näin, että: tuo liuska, jossa se 1 viiva, mittaa juuri sen hetkistä HCG määrää!
(miun testissä nuo liuskat on nyt vaan vika päin)

Ps.Pitihän miun viivasia kurkata kun patterit poijjes digistä otin..:D
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, mä oon avannu kaks kertaa digi, ja ekalla kerralla siellä oli 3 viivaa ja tokalla kerralla neljä, mutta ne 3 oli eri kohdissa kuin sinun viivat ja silloin ku oli 4 viivaa nin yks oli tuon kontrolliviivan alla vielä lisäksi, ja tulos oli siis ei raskaana :confused: eli en osaa sanoo mitään! mutta jotenki veikkaisin, että toi tummin on kontrolliviiva ja sen vieressä oleva r-testiviiva, joka kertoo että on raskaana ja oisko se yksinäinen sitten se viikkohomma?

miten tuo digi yleensäkkin toimii? osaako joku sanoa? :D eli samaa kysyn ku mur-mur..
 
tiuhti_ mie olen kääntänyt nuo liuskat - oikiasti nuo viivaset olisivat tuolla reikien oikialla puolen(pysyivät paremmin paikoillaan noin päin=))
..niin..ja saattoihan noilla liuskoilla vielä vaihtua paikathin, eli: tuo missä 2 viivaa, saattoi olla alimmaisenahin?

Ai, siihen viikkonäytölliseen voi tulla neljäskin viiva?..ja siltikin siulla SE oli nega..ei ymmärrä nyt mur-mur:whistle:

Tuolla on jotahin tietoa..
POAS ~ Secret of the Digital
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Mitä jos mur-mur odottaisit sitä verikoetulosta ja oisit pari päivää testaamatta :) eiköhän se siitä selvii sitten.

Mä en ymmärrä noita aukastuja tikkuja, miten niissä viivat menee, mutta kai se näyttö siinä kertoo mitä testi on näyttänyt :D miksi niitä aukasemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Juudith
mymosa..en ole dippailut kuin viimeiks eilen päivällä(tuon digin)

..ja huonostihan tässä miun tapuksessani kävi..HCG oli vain 6..:'(
..laskenut tosi nopeaan..

Kiitos vielä tsempeistänne:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Voi että mur-mur :hug:
Oisin niin toivonu että sun tapaukses ois ollu ku kopio omastani, että toi hCG ois vaan noussu hitaasti.

Jos vielä yritätte miehenne kanssa lasta, niin kovasti toivon teille plussatuulia :heart:
 
mur-mur, voi harmi :( Toivotaan että sullakin sitten ensi kierrossa tärppäis! :hug:

Miksi testit tollain sit haamuilee melko vahvastikin, mikä sen siis aiheuttaa tapauksissa jossa ei raskaus ala? :eek:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur, voi harmi :( Toivotaan että sullakin sitten ensi kierrossa tärppäis! :hug:

Miksi testit tollain sit haamuilee melko vahvastikin, mikä sen siis aiheuttaa tapauksissa jossa ei raskaus ala? :eek:
Todennäköisesti siellä on joku pikkuinen yrittänyt kiinnittyä ja on siinä hetkellisesti onnistunutkin, jolloin hormonit nousevat ja näkyvät testissä haamuna, mutta syystä tai toisesta alkio irtoaa, eikä raskaus siis jatkukkaan enää.
Hedelmöittyminen on siis tapahtunut ja raskaus on päässyt alulle, mutta sitten alkio irtoaa.
 
Viimeksi muokattu:
Juudith: Niinpä :( Tosi iso osahan raskauksista keskeytyy ennen kuin edes äiti huomaa olevansa raskaana ja ne ovat juurikin näitä.
Parastahan se olisi kun malttaisi odottaa ainakin sinne kuukautisten pois jääntiin, mutta se onkin sitten helpommin sanottu kuin tehty!
 
voi mur-mur, mä oon niin pahoillani :hug: niin niin niin pahoillani.. kipiää tekee mullekkin kuulla tällasta! mä niin toivoin, että se ois onnannu tällä kertaa teillä :heart: sie oisit sen niin ansainnut! suuren suuri voimahali vielä tulemaan :hug: koitahan pärjäillä :heart:
 
Mur-mur, olen pahoillani.. =(

Itse sain nyt aamulla tällaisen, kuvittelenko siihen haamujen haamun, vai näättekö jotain..?!

Aijaa.com - 8343457.jpg
Aijaa.com - 8343460.jpg
Aijaa.com - 8343461.jpg

(Toivottavasti linkit toimii..)

Eka kuva on heti 5 min. testiajan päätyttyä, toinen perään eri valossa, ja kolmas vielä 10min testiajan jälkeen..Suurennuslasi käteen, ni eikö jotain näy.. =D

KP siis 29/30. Toinen kierto menossa, joten toi 30 on vaan yhden kierron perusteella..

Onko edes mahdollisuuksia, että tuo tuosta vahvenee..en uskonut saavani testiin plussaa, mitään tuntemuksia ei ole..edelleen vaan odotan menkkoja.. =/
 
Viimeksi muokattu:
No niin, täällä nyt kolmena päivänä testailtu ja haamuja saatu aikaiseksi. Päivä päivältä haamut vahvistuneet ja nyt ajattelin laittaa tänne tämän päiväisen (kp 25/28):

Aijaa.com - dpo11 - 8343517.jpg

Toivottavasti onnistuu, en ole ennen lisäillyt kuvia tänne. Vielä olen kuitenkin varovaisin mielin. Ajattelin lauantaina tehä vielä testin ja jos se on sit ihan kunnon viiva, niin sitte uskon että raskaana sitä sitten ollaan. Pikkukakkonen olisi siis tulossa. Esikoispoika on syntynyt 4/09.

Teidän tekstejä olen käynyt jonkin verran lukemassa, pahoittelut Mur-Mur!
Ja onnittelut plussanneille!
 

Yhteistyössä