[QUOTE="aloittaja";24218260]Tulin nyt tänne kertomaan että asiat alkaa olla paremmin. Kerroin terapiassa avoimesti tästä ja, kuten joku veikkasi, sairauteenhan se liittyi. Mulla on siis ilmeisesti kaksisuuntainen mielialahäiriö. Sain lääkityksenkin. Nyt ollaan saatu apua neuvolasta ja sosiaalitoimistosta. Saatiin oma perhetyöntekijä joka alkaa käymään sitten kun vauva syntyy. Mies hoitaa nyt kaikki raha-asiat ja ihan hyvä niin. Nyt meillä menee paremmin. Sain palautettua ne vaatteet, mutta tuskin enää koskaan tuun niissä kaupoissa asioimaan.
Nyt mua vaan pelottaa että tää sairaus periytyy meidän lapselle. [/QUOTE]
Hyvä että asiat alkavat lutviintua. Ikävä kyllä tuo kaksisuuntainen on periytyvää, mutta toivotaan ettei teidän lapsellenne tule ja ainakin sinä osaat jo varmasti tunnistaa oireet. Saa sitten lapsi ainakin apua jo ennen kuin mitään pahempaa ehtii tapahtumaan. Tsemppiä!
Nyt mua vaan pelottaa että tää sairaus periytyy meidän lapselle. [/QUOTE]
Hyvä että asiat alkavat lutviintua. Ikävä kyllä tuo kaksisuuntainen on periytyvää, mutta toivotaan ettei teidän lapsellenne tule ja ainakin sinä osaat jo varmasti tunnistaa oireet. Saa sitten lapsi ainakin apua jo ennen kuin mitään pahempaa ehtii tapahtumaan. Tsemppiä!